dhgate.com???

ööhhmm

http://www.dhgate.com/ onko kokemuksia tällaiselta sivulta. onko kukaan kuullut siitä jotain juttua? onkohan tämä vain normaali verkkokauppa vai joku huijausjuttu? arvostaisin vastauksia paaaaaaljon.

9

4726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmmmmmmmmmmm

Tuohan on tukkukauppa. Jos olet vähittäismyyjä niin luulisi sinun sen tietävän.

• ööhhmm

kyllä jotai semmosta ymmärsin mut voiko sieltä ostaa myös erikseen yksittäisiä esineitä ihan pelkästään itselleen ettei mihinkään kauppaan?

• iihmettä

• Ebuyer
        iihmettä kirjoitti:

kun tässä hinta on 0.01? http://www.dhgate.com/WG0801-BRIDAL-GOWNS-WEDDING-DRESSES-SIZE/p_ff8080811be3b61e011beae2ffd61386.html

auttakaa nyt joku :)

Noita samoja huijarifirmojen hääpukuja myydään myös ebayssä, tilaa sieltä jos tuollaisen tarvitset. laatu kuulemma huono, eikä tuote vastaa kuvaa. Sitäpaitsi vaikka hinta onkin tyyliin 0,01, niin postikulutpa ovatkin sitten luokkaa 200euroa. Eikai kukaan muuten noin halvalla möisi, tuotteen hinta on piilotettu postikuluihin.

• Kiinan kävijä
        iihmettä kirjoitti:

kun tässä hinta on 0.01? http://www.dhgate.com/WG0801-BRIDAL-GOWNS-WEDDING-DRESSES-SIZE/p_ff8080811be3b61e011beae2ffd61386.html

muistaa maalaisjärki kun tuolta ostaa.
        Tyhmät jenkit valittavat keskustelupalstoilla kun 2:n dollarin laukku ei ollutkaan aito Vuitton joka maksaa kaupassa 350 dollaria.

Sieltä voi jotain löytää suhteellisen halvalla, mutta aina kannattaa tarkistaa postikulut ja laskea mahdollinen tulli ja verot päälle.

Eikä mikään merkkituote ole aito missään päin maailmaa jos se maksaa alle puolet normaalista hinnasta. Aidot merkkituotteet maksavat ympäri maailman yleensä aina saman verran.

Eikä mitään morsiuspukua tehdä 0,01 USD:llä niin että siitä jää vielä kauppiaalle katetta. Eli silloin pitää jo kellojen soida!

• tuulivaan
        iihmettä kirjoitti:

eli sinun tarvitsee kysyä hinta. Noilla sivuilla on paljon esim Shirley of Hollywood kuvia ja Shirley of Hollywood on tosi tiukka siitä kuka hiedän kuvia käytää ja tuotteessa pitäisi tarkasti olla mallin nimi. eli käyttävät orginaalin kuvaa ja tekevät mitä tekevät ja mistä. Mutta saahan kiinasta kamaa halvalla.
        eli tuo hinta on laitettu, koska sivustolle laittaminen ei hyväksy 0 hintaa, tuote tilauksesta

• tuulivaan

• Anonyymi

• Pasteur

Kannattaa vain tsekata myyjien arviot.

Itse jouduin kerran nostamaan disputen paypalin kautta dhgatea vastaan, koska myyjän kanssa peruimme kaupat, mutta dhgate ei siirtänyt rahoja minulle takaisin (hehän toimivat ikäänkuin rahan välittäjänä portaana).

PayPal päätti asian hyväkseni ja palautti väkisin rahat DHGateltä. Eli paskaa palvelua heillä, mutta on tuolla sitten ihan hyviä yksittäisiäkin myyjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe