siis mikä

puhelin suhde????

Mua rupes kiinnostamaan sellanen termi, kun "puhelinsuhde". Mitä se pitää sisällään? Ihan hyvässä hengessä kiinnostuneena kyselen. Olen kaiketi itse mielikuvitus köyhö jollain tapaa, tai sitten vanhanaikainen.

Siksi kyselenkin, kun olen täällä törmännyt momesti kirjoituksiin, "että meillä oli esim varatun miehen kanssa kiihkeä puhelinsuhde jne. Mitä se tarkottaa, onko se niin että molemmat vatkaa elimiään ja lähettelee viestejä tai kuvia? Ja riittääkö se jollekkin? Kysyn, koska itse en pystyis moiseen, ei vissiin ole niin hyvä mielikuvitus ja tahdon oikean ihmissuhteen ja lihaa ja verta..

6

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihaa ja verta

suhteessasi, naidaanko siinä kokoajan?

Kiihkeä puhelinsuhde voi olla vaikka rakastavaisilla, jotka asuvat eri paikkakunnilla, eivätkä voi näin tavata päivittäin. Silloin saatetaan puhua puhelimessa useampia kertoja päivässä, yhteensä tunteja, sekä lähetellään rakkausviestejä. Puhelut saattavat olla kiihkeitä, kaipauksen ja rakkauden täytteisiä. Eipä ole tullut mieleen mitkään vatkaukset puheluita puhuessa, sillä kyllähän aina tavatessa voidaan olla yhtä.

• rakastunutN

Voi voi sentään...taas joku yleistää pahan kerran ns.puhelinsuhteeen. Ei tietenkään aina ole kyse mistään puh.seksistä ja "vatkauksesta" ja "hieromisesta"! Sehän on aivan eri asia jos jotkut harrastaa keskenään puh.seksiä kuin se että mies ja nainen rakastavat toisiaan ja haluavat olla yhteydessä pitkin päivää puhelimen kautta ikävissään, silloin kun eivät näe toisiaan. Esim.minulla ollut rakkaussuhde 4 vuotta ihanaan ukkomieheen, kyllä,olemme rakastavaiset, ja vaikka näkisimme usein, on meillä silti aina ikävä toisiamme ja haluamme kuulla toisen äänen, monta kertaa päivässä! soittelemme vaikka olisimme juuri tavanneet jne....ja meillä ei ole koskaan kyse mistään puh.seksistä, sitä teemme vain livenä, paitsi tietenkin puhelut voivat sivuta seksiäkin, totta kai, kun muistelemme yhteisiä ihania rakastelu hetkiä ja kun kerromme miten odotamme niitä lisää....Tälläinen voi siis olla puh.suhde jos joku on niin idiootti ettei sitä tiedä!

• ainakin minulla

tarkoitti että harrastin soittelemista kerran eräälle naiselle jonka tietenkin tiesin jo niinkuin fyysisestikkin. Olimme molemmat naimisissa mutta puhelimessa kerroimme tuntojamme ja lirkuttelimme joskus tuntejakin...jäin siitä kiinni vaimolleni mutta pääsin kuin koira veräjästä hyvällä selityksellä (mistä lie sekin niin äkkiä juolahti mieleeni)Tosin säikähdin enkä enää ottanut häneen yhteyttä. Se oli niin lähellä että olisinmme jo seuraavana päivä tavanneet ja varmasti sänkyyn päätyneet.Mutta ei me todellakaan mitään puhelinseksiä harrastaneet, jos tunnetta tihkuvat sanat ei ole sitä...

• esileikkiä

Tuo lirkuttelu oli kyllä sun puoleltasi rinnastettavissa puhelinseksiin, kun sillä oli vain yksi tietty päämäärä eli toimi sulla esileikkinä.

• soitella

niille maksullisille seksilinjoille.

• Anonyymi

Puhelinsuhde määriteltiin jossain lehdessä kun oli kyse onko se pettämistä vai ei että jos pitää soitella säännöllisesti , useita kertoja päivässä jne on tuohon ihmiseen muodostunut hyvin kiinteä side. Kiinteämpi jopa kuin omaan kumppaniin.

Miehelläni on ollut näitä suhteita aina. Otti eronkin kun niistä ränkytin kymmenen vuotta. Ovat kuulema vain ystäviä. Henkilökohtaisesti koen että juuri tuo henkinen yhteys on pahempi kun satunnaisesti sänkyyn hyppäämistä jonkun ei merkitsemättömän neitosen kanssa. Seksi on VAIN seksiä mutta se että sun on pakottava tarve soittaa toiselle ihmiselle joka päivä viisi kertaa ja puhua yölläkin 2 h puhelimessa hänen kanssaan, on henkinen yhteys . Puhelinsuhde on siis kaikkea muuta kuin puhelinseksiä. En edes tajua mistä riittää noin paljon puhuttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe