Herkku serkku

nakadia

Serkkupoikani on minua vuoden nuorempi ja aivan mielettömän ihana. :) Tapasin hänet pitkästä aikaa noin vuosi sitten ja taisin silloin vähän ihastua. Sen jälkeen olemme tavanneet useammin juhlissa ja juhannuksenkin vietimme samassa paikassa. Serkkuni hakeutuu aina seuraani ja on aina lähellä. Kännissä hän aina halailee ja silleen "viattomasti" koskettaa ja tulee makaamaan syliin. Selvinpäinkin hän tulee kyllä lähelle ja on monta kertaa tullut viereeni makoilemaan jos lepäilen sängyllä. Muut mukana olevat porukat aina kuittailee että serkkuni yrittää iskeä minua eikä serkkuni sitä kyllä kauheati mitään vastaan sano. Hän voi sanoa heille vain että "hänhän on serkkuni" ja kun muut sanovat ettei se mitään haittaa, hän on vain hiljaa. Ja on hän itsekkin sanonut minulle kun on pari kertaa kysynyt et "mennääks paneen", niin kun sanon hänelle että mehän ollaan serkkuja hän sanoo ettei se haittaa. En kuitenkaan tiedä että onko hän tosissaan vai ei. Ja voisiko hän tosiaan tuntea jotain minua kohtaan!?

36

11462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serkumpi

sen herkumpi..

• tainneet kuulla

ennenkin.

kaksipistepirkolle

• yksvaann

Se on laillisesti hyväksyttyö mutta moraalisesti se on eri juttu.

Muutenkin antaisitko himon vain viedä?
      Miksi te muuten silleen olemisesta edes puhuttu?

• nakadia

Himon ja tunteitten.. Ei kai tunteilleen mitään mahda!?

• himon pahuudesta

saarnaava henkilö täällä.

Jos se on laillisesti hyväksytty, niin silloin se on myös moraalisesti hyväksyttyä.

Asia ei muutu moraalittomaksi jos vain sinä pidät sitä asiaa moraalittomana ja nakadia ei pidä. Joten älä yritä yleistää sinun mielipidettäsi koskemaan muita ihmisiä.

• yksvaann
        himon pahuudesta kirjoitti:

Jos se on laillisesti hyväksytty, niin silloin se on myös moraalisesti hyväksyttyä.

Asia ei muutu moraalittomaksi jos vain sinä pidät sitä asiaa moraalittomana ja nakadia ei pidä. Joten älä yritä yleistää sinun mielipidettäsi koskemaan muita ihmisiä.

Laillisuus ei tee asioista hyväksyttäviä.

Siis kyllähän tässä on moraaliset kysymykset aina mielessä.
        Minä en näe himossa mitään hyvää.
        Toiset voivat nähdö sen hyväksyttävämpänä.

• vain tekee
        yksvaann kirjoitti:

Laillisuus ei tee asioista hyväksyttäviä.

Siis kyllähän tässä on moraaliset kysymykset aina mielessä.
        Minä en näe himossa mitään hyvää.
        Toiset voivat nähdö sen hyväksyttävämpänä.

Jos jokin on laillista, niin ehkä sinä et hyväksy sitä asiaa, mutta sinulla ei ole myöskään mitään oikeutta estää sitä tapahtumasta.

Siitä syystä laillinen asia on hyväksyttävää.

Sinä et näe himossa mitään hyvää, mutta et ole tainnut paljoa seurustella, tai sitten olet jonkin sortin askeetti tai psykopaatti joka ei ymmärrä koko asiaa.

Sinä ilmeisesti olet kristitty, ainakin muistaisin niin sinun kertoneen. Jumala ei suinkaan kieltänyt meiltä seksiä tai himoa. Sinä sen kuitenkin yrität estää, mikä taas sotii Jumalan opetuksia vastaan.

Älä himoitse naapurin rouvaa, tai toisen omaa, ei ole mikään kielto himoa vastaan. Jos ymmärrät mikä sen viestin takana on niin hyvä, mutta ellet ymmärrä niin kateus jonkin toista kohtaan vahingoittaa toista ihmistä. Himo ei vahingoita, mutta aviorikos vahingoittaa.

Himo ei ole mitään sairautta, se on Jumalan meihin luoma ominaisuus. Sen sijaan himolle antautuminen ja sitä kautta toisen ihmisen vahingoittaminen on väärin. Mikä siis on väärin? Se että se tehdään. Teko on väärin. Ei Jumala meistä mitään ajatuspoliisia tehnyt, joten pidä näppisi erossa kun yrität julistaa ja kieltää ettei kukaan muu saisi tehdä sellaista laillista asiaa, mitä sinä et tee, sillä sinulla ei ole mitään Jumalan antamaa oikeutta sellaista keneltäkään kieltää.

• yksvaann
        vain tekee kirjoitti:

Jos jokin on laillista, niin ehkä sinä et hyväksy sitä asiaa, mutta sinulla ei ole myöskään mitään oikeutta estää sitä tapahtumasta.

Siitä syystä laillinen asia on hyväksyttävää.

Sinä et näe himossa mitään hyvää, mutta et ole tainnut paljoa seurustella, tai sitten olet jonkin sortin askeetti tai psykopaatti joka ei ymmärrä koko asiaa.

Sinä ilmeisesti olet kristitty, ainakin muistaisin niin sinun kertoneen. Jumala ei suinkaan kieltänyt meiltä seksiä tai himoa. Sinä sen kuitenkin yrität estää, mikä taas sotii Jumalan opetuksia vastaan.

Älä himoitse naapurin rouvaa, tai toisen omaa, ei ole mikään kielto himoa vastaan. Jos ymmärrät mikä sen viestin takana on niin hyvä, mutta ellet ymmärrä niin kateus jonkin toista kohtaan vahingoittaa toista ihmistä. Himo ei vahingoita, mutta aviorikos vahingoittaa.

Himo ei ole mitään sairautta, se on Jumalan meihin luoma ominaisuus. Sen sijaan himolle antautuminen ja sitä kautta toisen ihmisen vahingoittaminen on väärin. Mikä siis on väärin? Se että se tehdään. Teko on väärin. Ei Jumala meistä mitään ajatuspoliisia tehnyt, joten pidä näppisi erossa kun yrität julistaa ja kieltää ettei kukaan muu saisi tehdä sellaista laillista asiaa, mitä sinä et tee, sillä sinulla ei ole mitään Jumalan antamaa oikeutta sellaista keneltäkään kieltää.

Rakkaus on oikein mutta himo on kaikissa suhteissa väärin.
        Se vääristää rakkauden ja vahvistaa vain lihallisia himoja.

Raamattu kieltää himon.
        Himo johtaa raiskauksiin ja muihin hirveisiin asioihin.
        Se luo kyltymättömyyttä seksiin ja sitten aletaankin etsiä vain perverssimpiä asioita.

Himon kierre on aina katkaistava.

En minä "tervettä himoa" kiellä.
        Sehän on kai rakkautta ja välittämistä.

Mutta pelkästään seksuaalinen himo ei ole hyväksi.
        Pitää olla muutakin mukana.

• sen että Jumala
        yksvaann kirjoitti:

Raamattu kieltää himon.
        Se luo kyltymättömyyttä seksiin ja sitten aletaankin etsiä vain perverssimpiä asioita.

antoi meille aivot joita käyttää, ettei Jumalan tarvitsi meitä koko aikaa olla vahtimassa, vaan saisimme myös vähän itsekin tehdä jotain asioiden eteen.

Näillä aivoilla tehdään paljon hyvää, eikä siten Jumalan tarvitse antaa meille kaikkea valmiina. Tylsäähän se olisi täällä olla ellei olisi vähän haasteita.

Mutta omenan syömisen jälkeen meille tuli myös vastuu asioista.

On totta että joissakin tapauksissa himo johtaa rikollisiin tekoihin. Mutta tiedätkö mikä erottaa ihmiset rikollisista ja kaidalla polulla kulkijoista? Se erottaa aivojen käyttö.

Kuinka useasti sinulla on ollut himon tunne, kateuden tunne tai jokin muu tunne, esimerkiksi siitä että olet ajatellut etteihän kukaan varmaa huomaa kun tuosta tuon nappaan tms?

Olet kyllä melko kylmä ihminen ellei sellaista ajatusta ole päässäsi käynyt koskaan. Suoraan sanottuna, jos sellaista väität, niin minä sanon suoraan että en sinua usko, ellet sitten kerro olevasi psykopaatti tms.

Niin, Jumala antoi meille aivot päähän. Me terveet, minä ja toivottavasti sinäkin, tiedämme että teoilla on seuraukset. Minä osaan ajatella hirveän perverssejä asioita ja niin osaat sinäkin. Mutta mikä erottaa meidät rikollisista? Se että me emme toteuta niitä. Käsitätkö tämän eron himon ja teon välillä?

Himo ei ole ainakaan vielä ajanut minua mihinkään rikoksiin, koska himon mukana, minulla on aivoissa myös omatunto joka sanoo että älä tee sitä. Minä en antaudu himon valtaan kuin ainoastaan fantasioissani koska minä tiedän sen ettei fantasiat ja ajatukset ketään vahingoita, toisin kuin sinä tässä nyt yrität väittää.

Tule pois sieltä nuorten ihmisten maagisesta ja mustavalkoisesta maailmasta ja opettele tämä tuntemaan tämä maailma, ja näkemään se että täällä on olemassa myös lukemattomia harmaan sävyjä sen mustan ja valkoisen välissä. Jumala on antanut sinulle aivot, joten käytä niitä hyvään, äläkä tavallasi pelottele tietämättömiä ihmisiä.

• yksvaann
        sen että Jumala kirjoitti:

antoi meille aivot joita käyttää, ettei Jumalan tarvitsi meitä koko aikaa olla vahtimassa, vaan saisimme myös vähän itsekin tehdä jotain asioiden eteen.

Näillä aivoilla tehdään paljon hyvää, eikä siten Jumalan tarvitse antaa meille kaikkea valmiina. Tylsäähän se olisi täällä olla ellei olisi vähän haasteita.

Mutta omenan syömisen jälkeen meille tuli myös vastuu asioista.

On totta että joissakin tapauksissa himo johtaa rikollisiin tekoihin. Mutta tiedätkö mikä erottaa ihmiset rikollisista ja kaidalla polulla kulkijoista? Se erottaa aivojen käyttö.

Kuinka useasti sinulla on ollut himon tunne, kateuden tunne tai jokin muu tunne, esimerkiksi siitä että olet ajatellut etteihän kukaan varmaa huomaa kun tuosta tuon nappaan tms?

Olet kyllä melko kylmä ihminen ellei sellaista ajatusta ole päässäsi käynyt koskaan. Suoraan sanottuna, jos sellaista väität, niin minä sanon suoraan että en sinua usko, ellet sitten kerro olevasi psykopaatti tms.

Niin, Jumala antoi meille aivot päähän. Me terveet, minä ja toivottavasti sinäkin, tiedämme että teoilla on seuraukset. Minä osaan ajatella hirveän perverssejä asioita ja niin osaat sinäkin. Mutta mikä erottaa meidät rikollisista? Se että me emme toteuta niitä. Käsitätkö tämän eron himon ja teon välillä?

Himo ei ole ainakaan vielä ajanut minua mihinkään rikoksiin, koska himon mukana, minulla on aivoissa myös omatunto joka sanoo että älä tee sitä. Minä en antaudu himon valtaan kuin ainoastaan fantasioissani koska minä tiedän sen ettei fantasiat ja ajatukset ketään vahingoita, toisin kuin sinä tässä nyt yrität väittää.

Tule pois sieltä nuorten ihmisten maagisesta ja mustavalkoisesta maailmasta ja opettele tämä tuntemaan tämä maailma, ja näkemään se että täällä on olemassa myös lukemattomia harmaan sävyjä sen mustan ja valkoisen välissä. Jumala on antanut sinulle aivot, joten käytä niitä hyvään, äläkä tavallasi pelottele tietämättömiä ihmisiä.

Se on ihan totta et eri juttu tekeekö rikoksia vai jättääkö tekemättä.

Mutta mulla on se juttu et pyrin etten edes ajattelisi/fantasioisi mitään himokasta.
        Ei se aina onnistu mut siihen pyrin.

• hahahahaha
        yksvaann kirjoitti:

Raamattu kieltää himon.

Vai että raamattu oikeen... hhihihhehehäahäahäa!!!

• yksvaann
        hahahahaha kirjoitti:

Vai että raamattu oikeen... hhihihhehehäahäahäa!!!

Raamattu on ihan totta.
        Vaikka ihmeelliseltä kuullostaa niin sitä se silti on.

• fdhfd
        yksvaann kirjoitti:

Raamattu on ihan totta.
        Vaikka ihmeelliseltä kuullostaa niin sitä se silti on.

Yhtä totta kuin Koraani.

• yksvaann
        fdhfd kirjoitti:

Yhtä totta kuin Koraani.

Raamattu on pitkä ja suuri kirja.
        Koko maailman historia alusta ja juutalaisten vaiheita seuraten.
        Aina kuninkaiden ajoista Jeesukseen ja jälkeisiin aikoihin.

Oletko lukenut Raamattua?

• älykkääseen suunnitteluun
        yksvaann kirjoitti:

vai kehitysoppiin?

siinäpä se kysymys tulikin...

• dhjdd
        yksvaann kirjoitti:

Kyllä, olen lukenut raamattua seurakunnan päiväkerhon ajoilta asti, ja näin heräsin.

Raamatun satuilut nyt käsittää saduiksi siinä missä saapasjalkakissan seikkailut, jos omaa hitustakaan loogista ajattelua.

Mutta jos on alhainen ÄO, ja on pakko etsiä turvaa pahalta maailmalta saduista, niin siitä vaan - kunhan ette esitä saapasjalkakissaa tai aabrahamia totena. Meinaan, saa hiukan psykedeelisiä vivahteita nuo teidän höpinät; ei kovin tervettä touhua.

PS. Maailma on ollut olemassa jo miljardeja vuosia ennen "luomiskertomusta" , ja ihminenkin on elänyt tällaisenaan yli 200 000 vuottta. Nämä raamattupölinät ja luomiset sitten ilmestyivät muutama tuhat vuotta ennen ajanlaskumme alkua.

• yksvaann
        dhjdd kirjoitti:

Kyllä, olen lukenut raamattua seurakunnan päiväkerhon ajoilta asti, ja näin heräsin.

Raamatun satuilut nyt käsittää saduiksi siinä missä saapasjalkakissan seikkailut, jos omaa hitustakaan loogista ajattelua.

Mutta jos on alhainen ÄO, ja on pakko etsiä turvaa pahalta maailmalta saduista, niin siitä vaan - kunhan ette esitä saapasjalkakissaa tai aabrahamia totena. Meinaan, saa hiukan psykedeelisiä vivahteita nuo teidän höpinät; ei kovin tervettä touhua.

PS. Maailma on ollut olemassa jo miljardeja vuosia ennen "luomiskertomusta" , ja ihminenkin on elänyt tällaisenaan yli 200 000 vuottta. Nämä raamattupölinät ja luomiset sitten ilmestyivät muutama tuhat vuotta ennen ajanlaskumme alkua.

jota tiedeyhteisö ei hyväksynyt vielä pitkään aikaan koska se oli liikaa Raamatun luomiskertomuksen kaltainen.

Tieto tämän maailman iästä ei kaada luomiskertomusta sen enempää kuin big bang.

Uskoi Einsteinkin lopulta.

Korkean ÄÖ:n omaavat pystyvät suurin hyviin tekoihin ja suuriin epäinhimillisiin tekoihin.

• fkfkf
        yksvaann kirjoitti:

jota tiedeyhteisö ei hyväksynyt vielä pitkään aikaan koska se oli liikaa Raamatun luomiskertomuksen kaltainen.

Korkean ÄÖ:n omaavat pystyvät suurin hyviin tekoihin ja suuriin epäinhimillisiin tekoihin.

Nyt ei mitään "paskon pöydälle ja menen kertomaan muille, että voitin" -settiä vaan asiaa.

Einstein oli ateisti niin kuin tiedemiehet ja viisaat yleensäkin.

...? Einstein onnistui kehittelemään vetypommin, kaipa se käy epäinhimillisestä.

• telekineetikko
        yksvaann kirjoitti:

mitä jos on normi äo ja on telekineetikko. Ei siinä älyä tarvita

• yksvaann
        fkfkf kirjoitti:

Nyt ei mitään "paskon pöydälle ja menen kertomaan muille, että voitin" -settiä vaan asiaa.

Einstein oli ateisti niin kuin tiedemiehet ja viisaat yleensäkin.

...? Einstein onnistui kehittelemään vetypommin, kaipa se käy epäinhimillisestä.

Einstein oli kauan ateisti mutta suhteellisuusteoriansa jälkeen tuli toisiin ajatuksiin.

Einstein puhuikin vetypommin käyttämistä vastaan.
        Viittaus epäinhimillisiin tekoihin johtui siitä faktasta että Nurembergissä tuomittujen natsijohtajien ÄÖt olivat normaalia korkeammat yhtä lukuunottamatta.

Korkeasti koulutetuista monet uskovta kylläkin Jumalaan.

• LOL(2)

Kirjoittelija selvästi trippailee.
        Alussahan kirjoittaja ilmoitti että tapasi hänet n. vuosi sitten PITKÄSTÄ AIKAA.
        Pitkästä aikaa.
        Miten se on siis moraalisesti väärin, jos vahvaa "perhesidosta" ei ole syntynyt? Sama asia jos toinen vanhemmistasi jättäisi sinut heti synnyttyäsi. Hän on silti vanhempasi, mutta et voi rakastaa häntä samalla tavalla kuin jäljelle jäänyttä kasvattajaa.
        Tai, voit, mutta et rakasta.

• nakadia
        LOL(2) kirjoitti:

Kirjoittelija selvästi trippailee.
        Alussahan kirjoittaja ilmoitti että tapasi hänet n. vuosi sitten PITKÄSTÄ AIKAA.
        Pitkästä aikaa.
        Miten se on siis moraalisesti väärin, jos vahvaa "perhesidosta" ei ole syntynyt? Sama asia jos toinen vanhemmistasi jättäisi sinut heti synnyttyäsi. Hän on silti vanhempasi, mutta et voi rakastaa häntä samalla tavalla kuin jäljelle jäänyttä kasvattajaa.
        Tai, voit, mutta et rakasta.

on ehkä vuosi. Siis en ollut nähnyt häntä noin vuoteen. Enkä tunne mitään vahvaa "perhesidosta" välillämme. Tajuan kyllä että hän on serkkuni, ja välitän hänestä paljon serkkunakin. Mutta olen myös ihastunut häneen siinä toisessa mielessä.

• julma luonto
        himon pahuudesta kirjoitti:

siitä ei hyvä seuraa mahdollisesti suhteesta syntyville lapsille. Muutoin jokainen kai tietää kyllä , mikä on oikein ja väärin. Jo se että kyselee epäilystensä perään täällä ! pitäisi riittää oikean vastauksen varmistukseksi. Toisaalta,rakkaudessa ei koskaan ole mitään hävettävää.

• ole mitään
        julma luonto kirjoitti:

siitä ei hyvä seuraa mahdollisesti suhteesta syntyville lapsille. Muutoin jokainen kai tietää kyllä , mikä on oikein ja väärin. Jo se että kyselee epäilystensä perään täällä ! pitäisi riittää oikean vastauksen varmistukseksi. Toisaalta,rakkaudessa ei koskaan ole mitään hävettävää.

haittaa lapsille jotka syntyvät serkuksille. Lue tutkimuksia.

Miten "muutoin voi jokainen tietää mikä on oikein ja väärin", kun oikean ja väärän erot ovat muuttuneet kulttuurien muuttuessa?

Se mikä täällä on väärin, voi olla ihan täysin normaalia jollekin toiselle kulttuurille, ja päinvastoin.

Miten selität sen? Luuletko että meillä on jokin geneettinen oikea ja väärä? Jos näin olisi niin me emme edes keskustelisi tällaisesta.

Tuollaiset perustelut kuulostavat yhtä heikoilta kuin homoseksuaalisuuden tuomitseminen luonnottomaksi sen vuoksi kun sitä ei muka luonnossa esiinny. Esiintyy ja paljon. Samoin sisaruksiin sekaantumista esiintyy luonnossa ja paljon.

• mylvivä sonni

Pakistanissa noin 60% avioliitoista solmitaan serkusten välillä. Seuraavassa näyte sivuvaikutuksista: http://www.telegraph.co.uk/connected/main.jhtml?xml=/connected/2006/08/01/echuman01.xml&page=1

Lainaus artikkelista:
      "It is easy to see why peculiar theories of the origins of microcephaly have proliferated in Pakistan. To the untrained eye, the occurrence of the disorder is hard to explain. Healthy parents may have microcephalic children; microcephalic parents - there are a few - may have healthy children. To a geneticist, however, this merely speaks of recessive mutations. A child will only have microcephaly if it has inherited two copies of the mutant gene, one from each parent who are its carriers.

Disorders caused by recessive mutations are normally rather rare. But not in Lahore; nor in Leeds. That's because of the Pakistani way of marriage. Most of us marry people quite distantly related to ourselves and, as we travel ever further, our mates become ever more genetically remote.

In Pakistan, however, some 60 per cent of marriages are between first cousins; the frequency in Bradford and Leeds is thought to be comparable. The result is that clinical genetics units serving the British Pakistani community see a range and frequency of genetic disorders unknown elsewhere in the country."

• mikään sivuvaikutus

vaan seuraus pelkästään siitä syystä että lähisukulaisten kesken on suurempi todennäköisyys sille että kummallakin vanhemmalla on sama geeni joka aiheuttaa tuon mikrogefalian.

Kyse on vain ja ainoastaan todennäköisyydestä lapsen saada sama geeni, ei mistään serkkupanojden seurauksista.

Mikrogefalia ei siis aiheudu siitä että on tapahtunut sisäsiitosta, vaan ainoastaan todennäköisyys on vain suurempi koska avioidutaan tietyn joukon sisällä jonka jäsenillä on suhteessa ulkopuolisiin suuremmalla osalla noita geenejä.

Että pistähän faktat kuntoon.

• mylvivä sonni
        mikään sivuvaikutus kirjoitti:

vaan seuraus pelkästään siitä syystä että lähisukulaisten kesken on suurempi todennäköisyys sille että kummallakin vanhemmalla on sama geeni joka aiheuttaa tuon mikrogefalian.

Kyse on vain ja ainoastaan todennäköisyydestä lapsen saada sama geeni, ei mistään serkkupanojden seurauksista.

Mikrogefalia ei siis aiheudu siitä että on tapahtunut sisäsiitosta, vaan ainoastaan todennäköisyys on vain suurempi koska avioidutaan tietyn joukon sisällä jonka jäsenillä on suhteessa ulkopuolisiin suuremmalla osalla noita geenejä.

Että pistähän faktat kuntoon.

Vittuun siitä lässyttämästä.

• vai semanttista
        mylvivä sonni kirjoitti:

Vittuun siitä lässyttämästä.

kikkailua.

Vituttaako kun ei ole mitään muuta vastaansanomista?

Tieto on vittu valtaa!

• mylvivä sonni
        vai semanttista kirjoitti:

kikkailua.

Vituttaako kun ei ole mitään muuta vastaansanomista?

Tieto on vittu valtaa!

Mihin tietoon nyt viittaat? Kuten sanottua, vittuun siitä lässyttämästä, sukurutsaaja.

• mylvivä sonni
        mylvivä sonni kirjoitti:

Mihin tietoon nyt viittaat? Kuten sanottua, vittuun siitä lässyttämästä, sukurutsaaja.

Viestistä tuli aavistuksen hävyttömämpi, kuin olin tarkoittanut. ANTEEX KAUHEEST!

• Ol PLaya

Seksiä se vaan haluaa. Saattaa olla joku serkkufetissikin...tiedä häntä. Mutta tuskin mitään vakavaa ihastusta. Jos olisi, olisi lähestymistapa aivan toinen.

• oikein kunnolla

Näytä sille mitä sun pöksyistäsi löytyy. Tarjoa sille elämänsä pano eestä ja takaa.

Serkusten välinen seksi voi olla taivaallista.

• hiälk

oikeesti, unoha sukulaisesi!!sama kun puhuisit veljestäsi!!!meitä on täällä 5 miljoonaa!!!!

• pihhj09j

joista puolet on samaa sukupuolta

• asewewww

kuinka on suomen laissa sallittu serkkujen kanssa hässiminen niin...mieti vähän. Jommat kummat teidän vanhemmista on sisaruksia keskenään. Lähisukua...

Itselläni on paljon serkkuja ja ei koskaan tulisi tuollainen mieleen. Ihan vieras ajatuskin.

• panemaan

serkkua

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4145
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2283
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      844
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      843
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      840
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      765
    10. 35
      754
    Aihe