Heips!
Löysin vihdoin ja viimein kengät.. Mutta ei ollut kokoja (36). Elikkäs naisten mustat nahkaiset tasapohjaiset kengät oli kyseessä. Niissä oli semmonen tarrakiinnitys ja "varsi" oli nilkkaan saakka. Olivat aivan mahtavat mun jalkaan.
Merkki oli Jana (soft) enkä löydä netistä mistään firmoja jotka möisi niitä. Tietääkö joku jonkun liikkeen, joka myisi tän merkkisiä kenkiä. Netistä tuli vastaan vain korkkareita Jana-nimellä. Ja olen tsekannut kansainvälisestikin.
Auttakaa! Mun on pakko saada ne. Saisko maahantuojalta, edellyttäen, että löytäisin sen..
En voi soittaa koko Suomen kenkäputiikkeja läpikään..
Jana-merkkiset
3
4194
Vastaukset
- missä sovitit
Oliko joku kenkäkauppaketju vai pienempi yksityinen kenkäkauppa, koeta onneasi saman ketjun liikkeessä, jos oli ketjumyymälä, vai kenties marketin kenkäosasto? Yksityisilläkin kenkäkaupoilla voi olla yhteistoimintaa markkinoinnissa ja hankinnoissa. Ja toisella paikkakunnalla voi onnistaa, jos omalta on sopiva koko loppu.
Jos sovitit ulkomailla, voi olla ettet löydä ikinä. Saatetaan tuoda Suomeen ihan eri nimellä. - Janat
Jana-merkkisiä kenkiä minäkin olen metsästänyt jo pidemmän aikaa, ostin vuosia sitten sellaiset Tallinnasta ja ovat olleet tosi hyvät. Tätä syksyä aikaisemmin en ole niihin törmännyt Suomessa, nyt niitä löytyy ainakin Haloselta. Tosin muistaakseni vain korollisia, mutta kannattaa mennä katsomaan ja kysymään sieltä!
- Anonyymi
Click myy Jana kenkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116