Heips!
Löysin vihdoin ja viimein kengät.. Mutta ei ollut kokoja (36). Elikkäs naisten mustat nahkaiset tasapohjaiset kengät oli kyseessä. Niissä oli semmonen tarrakiinnitys ja "varsi" oli nilkkaan saakka. Olivat aivan mahtavat mun jalkaan.
Merkki oli Jana (soft) enkä löydä netistä mistään firmoja jotka möisi niitä. Tietääkö joku jonkun liikkeen, joka myisi tän merkkisiä kenkiä. Netistä tuli vastaan vain korkkareita Jana-nimellä. Ja olen tsekannut kansainvälisestikin.
Auttakaa! Mun on pakko saada ne. Saisko maahantuojalta, edellyttäen, että löytäisin sen..
En voi soittaa koko Suomen kenkäputiikkeja läpikään..
Jana-merkkiset
3
3965
Vastaukset
- missä sovitit
Oliko joku kenkäkauppaketju vai pienempi yksityinen kenkäkauppa, koeta onneasi saman ketjun liikkeessä, jos oli ketjumyymälä, vai kenties marketin kenkäosasto? Yksityisilläkin kenkäkaupoilla voi olla yhteistoimintaa markkinoinnissa ja hankinnoissa. Ja toisella paikkakunnalla voi onnistaa, jos omalta on sopiva koko loppu.
Jos sovitit ulkomailla, voi olla ettet löydä ikinä. Saatetaan tuoda Suomeen ihan eri nimellä. - Janat
Jana-merkkisiä kenkiä minäkin olen metsästänyt jo pidemmän aikaa, ostin vuosia sitten sellaiset Tallinnasta ja ovat olleet tosi hyvät. Tätä syksyä aikaisemmin en ole niihin törmännyt Suomessa, nyt niitä löytyy ainakin Haloselta. Tosin muistaakseni vain korollisia, mutta kannattaa mennä katsomaan ja kysymään sieltä!
- Anonyymi
Click myy Jana kenkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645040Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2232178
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191334- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879