Jana-merkkiset

kengät hukassa

Heips!
Löysin vihdoin ja viimein kengät.. Mutta ei ollut kokoja (36). Elikkäs naisten mustat nahkaiset tasapohjaiset kengät oli kyseessä. Niissä oli semmonen tarrakiinnitys ja "varsi" oli nilkkaan saakka. Olivat aivan mahtavat mun jalkaan.

Merkki oli Jana (soft) enkä löydä netistä mistään firmoja jotka möisi niitä. Tietääkö joku jonkun liikkeen, joka myisi tän merkkisiä kenkiä. Netistä tuli vastaan vain korkkareita Jana-nimellä. Ja olen tsekannut kansainvälisestikin.

Auttakaa! Mun on pakko saada ne. Saisko maahantuojalta, edellyttäen, että löytäisin sen..

En voi soittaa koko Suomen kenkäputiikkeja läpikään..

3

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä sovitit

      Oliko joku kenkäkauppaketju vai pienempi yksityinen kenkäkauppa, koeta onneasi saman ketjun liikkeessä, jos oli ketjumyymälä, vai kenties marketin kenkäosasto? Yksityisilläkin kenkäkaupoilla voi olla yhteistoimintaa markkinoinnissa ja hankinnoissa. Ja toisella paikkakunnalla voi onnistaa, jos omalta on sopiva koko loppu.
      Jos sovitit ulkomailla, voi olla ettet löydä ikinä. Saatetaan tuoda Suomeen ihan eri nimellä.

    • Janat

      Jana-merkkisiä kenkiä minäkin olen metsästänyt jo pidemmän aikaa, ostin vuosia sitten sellaiset Tallinnasta ja ovat olleet tosi hyvät. Tätä syksyä aikaisemmin en ole niihin törmännyt Suomessa, nyt niitä löytyy ainakin Haloselta. Tosin muistaakseni vain korollisia, mutta kannattaa mennä katsomaan ja kysymään sieltä!

    • Anonyymi

      Click myy Jana kenkiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe