saako valtion leivissä korotuksii

tosta kyselemällä ja perust...

kun nykyään on ne vuosikatsaukset ja katotaan onko prossut noussu. eli ei mene ihan niinku yksityisellä tms että nousee vaikka 2x vuodessa.

5

2640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jondy

Verohallinnossa tulee kerran vuodessa yleiskorotukset, parin tonnin bruttopalkassa korotus pari-kolme kymppiä. Varmaan muutenkin tulee valtiolla, mut en nyt ota kantaa siihen kun en tiedä.

• haukionkalaonkalaonkala

10 vuotta takana valtiolla, alkupalkka oli 10000 mk, nyt 3200 €. Yleiskorotusten lisäksi palkkaa on tarkistettu muistaakseni 6 kertaa kun tehtävien muutos tai kokemuksen lisääntyminen on antanut aihetta tarkistukseen. Yleensä aloitteen on kyllä saanut tehdä itse. Korotukset ovat olleet hyvin maltillisia, 5-6% luokkaa kerrallaan.

Mutta ei siis todellakaan 2x vuodessa vaan pikemminkin 1x kahdessa vuodessa.

• ex-virkamies

eli UPJ järjestelmän mukaan katsotaan virkamiehen suoriutuvuus ja sen pitäisi vaikuttaa joko positiivisesti tai teoriassa jopa negatiivisesti palkkaan. Käytännössä palkkabudjetti on mitä on, joten sen avulla se suoriutuvuus arvioidaan..

• yleiskorotukset

Ellet sitten nuole esimiehesi persettä pitkin vuotta. Välttäkää ehdottomasti valtion työpaikkoja, jos päätä riittää muihin töihin.

• vai missä

yksityisellä missä alalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe