mitä olette tykänneet?
Dermosil tuotteet
4
704
Vastaukset
- Miraca
Itselläni on kropassa kuiva iho ja Dermosilin kosteusvoiteet suurissa pumppupulloissa ovat ovat ihanan helppokäyttöisiä. Kasvoissa on rasvainen iho ja siihenkin olen löytänyt loistavat uudistavat ja mattapintaiset yö- ja päivävoiteet! Miehelläni on vaativa ja ongelmallinen iho päästä varpaisiin ja hän käyttää tuoksuttomia shampoota ja kosteusvoidetta. Extra-voide on erinnomainen kuiviin kantapäihin!! Suihkusaippuat ja esim. pähkinä käsivoide ovat tuoksultaan herkullisia, jos tuoksuista pitää. Suosittelen kokeilemaan.
- herkkä atoopikko
Hui hirvistys
Ei ainakaan paranna ihoa, eihän tuon vaseliinin läpi iho pysty hengittämään.
Kokeilin joskus ja jouduin laittamaan tuotetta lisää päivän aikana, kun alkoi kasvot ja kroppa kiristää!!!
Vaseelini pohjaisiin tuotteisiin on tarkoituskin jäädä koukkuun.
(dermosililla onkin tarkoitus suuri voitto ja halvat hinnat.)
Lopun voiteen käytin käsissä ennen pihahommiin ryhtymistä, kun oli tarkoitus saada suojaa käsiin, ettei multa imeydy.
- muutaman kerran kokeilut riittää - - edullisia
Itselläni on kokemusta devoted sarjan meikkivoiteesta milk & coffee. Se on todella hyvä herkälle allergiselle iholleni. Peittää hyvin ja iho on luonnollisen näköinen. Suosittelen!
- heilou
tykkään tosi paljon dermosilin ihontoitovoide E:stä. se ei jätä ihoa tahmaisen tuntuseksi kuten jotkut rasvat.. saman sarjan suihkuvoide on kanssa hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639