Olemme käyneet muutamalla treffeillä ja nyt mies sanoi minua kullaksi! Ahdistaa!!!
Mitä mies ajattelee? tai oikeastaan kuvittelee....
Miksi jo kulta???
11
2691
Vastaukset
- kun sanoo
Mies sanoo naista, kumppaniaan, kullaksi hyvin herkästi eikä siinä ole mitään pahaa. Kullaksi sanominen ei vielä ole kihlaus tai vaatimus/suostuminen vaikka yhdessä asumiseen. Miksi tyrmäät sanomisen, toisaalta naiset valittavat etteivät miehet osaa käyttää helliä, herkkiä sanoja, ilmaista tunteitaan sanoin?
- scale
sanonut, voisit sitten kysellä, että kun ei puhu, eikä pukahda, mitäpä äijällä mielessä?
Miksi sä muuten lähdit edes treffeille, jos arveluttaa? - gurt
tai sitten se luulee, että sä tuut sille liian kalliiksi. Yleensä ne on homoja, jotka joutuu käymään treffeillä, eikä saa naisia baarista niinkuin heterot.
- Anonyymi
Haha.... jos noin on, niin valitsen homot.
- SpicyMarmalade
Ei nyt parien treffejen jälkeen mitään;
kulta, rakas, hani jne. sanoja oikeen voi käyttää.
Koska ei TUNNE toista mitenkään hyvin.. :)
Ehkä kolmen viikon pääst, jos o nähny useesti jne. - meni....
kirjaimet sekaisin, lutkasta tuli kulta.
- Anonyymi
"Mitä mies ajattelee? "
Tämä on suuri salaisuus,, sitä ei täällä voi paljastaa. - Anonyymi
Idiootti sellainen mies. Lapsen tasolle jäänyt
- Anonyymi
Mua joskus sanonut joku muruksi ja kullaksi vaikka ei ole edes treffeillä käyty.
- Anonyymi
Nuori nainen ylenkatsoo miestä. Myöhemmin katuu.
- Anonyymi
Mahdollisuus naiselle tarjotaan vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1026890Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4785003Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292906Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412443Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t142209Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m351202En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721123Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1031013
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59964