Olemme käyneet muutamalla treffeillä ja nyt mies sanoi minua kullaksi! Ahdistaa!!!
Mitä mies ajattelee? tai oikeastaan kuvittelee....
Miksi jo kulta???
11
2586
Vastaukset
- kun sanoo
Mies sanoo naista, kumppaniaan, kullaksi hyvin herkästi eikä siinä ole mitään pahaa. Kullaksi sanominen ei vielä ole kihlaus tai vaatimus/suostuminen vaikka yhdessä asumiseen. Miksi tyrmäät sanomisen, toisaalta naiset valittavat etteivät miehet osaa käyttää helliä, herkkiä sanoja, ilmaista tunteitaan sanoin?
- scale
sanonut, voisit sitten kysellä, että kun ei puhu, eikä pukahda, mitäpä äijällä mielessä?
Miksi sä muuten lähdit edes treffeille, jos arveluttaa? - gurt
tai sitten se luulee, että sä tuut sille liian kalliiksi. Yleensä ne on homoja, jotka joutuu käymään treffeillä, eikä saa naisia baarista niinkuin heterot.
- Anonyymi
Haha.... jos noin on, niin valitsen homot.
- SpicyMarmalade
Ei nyt parien treffejen jälkeen mitään;
kulta, rakas, hani jne. sanoja oikeen voi käyttää.
Koska ei TUNNE toista mitenkään hyvin.. :)
Ehkä kolmen viikon pääst, jos o nähny useesti jne. - meni....
kirjaimet sekaisin, lutkasta tuli kulta.
- Anonyymi
"Mitä mies ajattelee? "
Tämä on suuri salaisuus,, sitä ei täällä voi paljastaa. - Anonyymi
Idiootti sellainen mies. Lapsen tasolle jäänyt
- Anonyymi
Mua joskus sanonut joku muruksi ja kullaksi vaikka ei ole edes treffeillä käyty.
- Anonyymi
Nuori nainen ylenkatsoo miestä. Myöhemmin katuu.
- Anonyymi
Mahdollisuus naiselle tarjotaan vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232