Pitkille hiuksille kampauksia?

marie

Oon saanu kasvatettuu hiukseni jo niin pitkiksi kun oon aina toivonut (puoleen selkään) ja ne on nyt vaaleet. Ongelma on se etten osaa vääntää niitä mitenkään hienosti joten ne on aina ponnarilla tai palmikolla. (Tylsää.) Kaikki kampausmallit mitä oon netistä löytänyt on ihan hirveen vaikeita tai sitten pitäis olla lyhyemmät hiukset. Näin pitkät kun on jo niin painavat ettei ne parilla pinnillä pysy kiinni. Jos joku osaa neuvoa omasta kokemuksesta jotain kampausmalleja niin olisin ikionnellinen, oon meinaan kohta jo niin tympääntynyt näihin hiuksiin että leikkaan ne lyhyeksi ellen muuta keksi.

10

3169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu

käytä arkisin ranskalaista lettiä,, se kaunis ja ei kuluta hiuksia.
      Tottakai pitkä tukka on raskas,,,,
      Menoiltoina voit käyttää niitä kampasolkia, joilla sidot hiukset ylös,,, löysästi,, tai
      tyylikkäälle "nutturalle"...
      Noilla kammoilla sa tosi näyttäviä juttuja.
      Itse olen ihaillut tyyliä,, jossa hiukset sidotaan toiselle sivulle,,hiukka geomertisesti....

• elzir

mul on ihan sama ongelma.. :(
      mulki on suunnillee saman pituset hiukset ja mul ne on aina kans auki, ponnaril tai letil :|
      mut en kummiskaa haluu leikkaa mun hiuksii :(

mut joskus mä oon kokeillu jotain nutturaa ja sit joskus sellasii ihan sika pienii lettei koko pää täytee... ne on kivoi :)

• Lapezu

Mullaki on pitkät hiukset ja käytän ponnarii yleensä...
        Mä en pietä kovin paljoo hiuksii auki ku niistä tulee hirveen sähköset ja pörröset.
        Oon koittanu hainhammasta laittaa, mutta se putoaa aina, kun on niin pitkät hiukset.
        Mulla on haaveena kasvattaa ihan vyötäröön asti.
        Nyt mulla on aika pitkät jo...=)
        Tosiaan,laitankohan sen hainhampaan väärin tai liian "huterasti" ku se ei pysy vaan putoaa alas siitä paikasta johon sen kiinnitän..
        Ei se tavallaan putoa vaan se ei pysy kovin hyvin...
        Ne pikkuletit on ihan kivoi mut yöllä saatta mutamia irrallisia lettei olla tyynyn päällä...
        =( Not so Nice...

• elzir
        Lapezu kirjoitti:

Mä en pietä kovin paljoo hiuksii auki ku niistä tulee hirveen sähköset ja pörröset.
        Oon koittanu hainhammasta laittaa, mutta se putoaa aina, kun on niin pitkät hiukset.
        Tosiaan,laitankohan sen hainhampaan väärin tai liian "huterasti" ku se ei pysy vaan putoaa alas siitä paikasta johon sen kiinnitän..
        Ne pikkuletit on ihan kivoi mut yöllä saatta mutamia irrallisia lettei olla tyynyn päällä...
        =( Not so Nice...

mut eihän ne pikkuletit lähe irti? tai ei mul ainakaa oo ikin lähteny :)
        mut niis on se huono puoli et sit ku katkee niit päit ihan sielt alust ni sit ne näyttää ihan hilseelt :(

• Lapezu
        elzir kirjoitti:

mut eihän ne pikkuletit lähe irti? tai ei mul ainakaa oo ikin lähteny :)
        mut niis on se huono puoli et sit ku katkee niit päit ihan sielt alust ni sit ne näyttää ihan hilseelt :(

niitä pikkulettei ku ne jotenki oli haurastunu ku jotenkin ne oli kiristäny ja sitä rataa...
        Se oli muuten saanu ne ilmaseks, ku harjoittelijat harjotteli tekee...
        Niin se näyttää iha hilseeltä siit päästä...
        Laitettiinko sulle niitä "tekohiuksia" lisäkkeiks niihin letteihin?(varmaankin)

• linda
        Lapezu kirjoitti:

=( Not so Nice...

Hei!
        Hanki sellainen oikein kunnolla pitkä hainhammas, meinaan sellainen liian lyhyt ei jaksa kannattaa pitkiä hiuksia.. ei mulla ainakaan.. sellainen about 10cm ei pysy ollenkaan mun päässä.. heti sillee just tippuu. Eli katsele pidempiä, pysyy hyvin :)

• elzir
        Lapezu kirjoitti:

niitä pikkulettei ku ne jotenki oli haurastunu ku jotenkin ne oli kiristäny ja sitä rataa...
        Se oli muuten saanu ne ilmaseks, ku harjoittelijat harjotteli tekee...
        Niin se näyttää iha hilseeltä siit päästä...
        Laitettiinko sulle niitä "tekohiuksia" lisäkkeiks niihin letteihin?(varmaankin)

ei laitettu.. siis niit tekohiuksii... mul tehtii omist hiuksist vaa sellasii tavallisii lettei mut ne oli vaa ihan sika pienii sillee et sama ku tekis vaik kaks lettii :)

• Lapezu
        linda kirjoitti:

Hei!
        Hanki sellainen oikein kunnolla pitkä hainhammas, meinaan sellainen liian lyhyt ei jaksa kannattaa pitkiä hiuksia.. ei mulla ainakaan.. sellainen about 10cm ei pysy ollenkaan mun päässä.. heti sillee just tippuu. Eli katsele pidempiä, pysyy hyvin :)

Voin kyllä ostaa...
        Varmaanki Seppälästä saa...
        Tuleeko kelläkään muulla siitä Fructis lakasta hiuksiin sellasii valkosii juttui...
        Ne on inhottavia ku kaikki aina luulee et hilsettä...
        Jos käytän lakkaa tai muotovaahtoo niin käytän Lorealin...
        Vaikka se tuoksahtaaki vähä saippuamaiselle...
        Hih...
        Mä oon muuten värjänny yhest punasella ja kastanjan ruskeella mut siitä ei tullu sellanen väa vähän punertavampi ja keltanen...
        Mä tarttin silllon kaks purkkia...

• fonna

Yks kiva kampaus on tupeerata kaikki hiukset ihan pörrölle ja laittaa sit ponihännälle. Näyttää hauskan huolittelemattomalta. Sit jos haluut jotain siistiä, jaa hiukset kahteen osaa, siis alle jää vapaaksi n. puolet. Ota sit ylempi osa ja puolita se ja solmi hiukset rennosti. Kiinnitä solmu pienellä pinnillä, ja vahvista hiuskiinteellä kampaus. Myös nätin näkönen mut rento. Bailu kampauksen saat kun märkänä laitat hiuksiis muotovaahtoa ja puristelet samalla hiuksia "myttyyn" nyrkkisi siään. Näin saat sekalaisia kiharoita, jotka kovetuttuaan näittää kivoilta.Oon saanu ko. kampauksista hyvää kommenttia jätkiltä, joten.. toiv. autoin vähän.

• ei toimi

Etenkään kun on todella pitkät hiukset (vyötärölle). Aluksi kampaus voi näyttää hyvälle, mutta hiusten oma paino vetää ne suoriks ajan mittaa. Tulee todella mieleen leikata lyhemmäks, toisaalta kehuja tulee tiuhaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe