Kellään tietoa, kuinka paljon Stockmanninn aloittelelevat myyjät saavat palkkaa =)? Ja paljonko iltalisä on? Kiitos etukäteen.
Stockmann myyjän palkka?
3
9006
Vastaukset
- niinpä niin
Olen stockalla toimihenkilönä, joten en suoraan pysty myyjien palkoista kertomaan osastoilla, mutta tässä kuitenkin suuntaa antavat tiedot:
Palkkaan lasketaan peruspalkka kielilisät pesulisä ilta/la/su lisät.
Peruspalkka (tasosta ja tehtävästä riippuen): 8-10€/h
Kielilisät: ruotsi: 5/7% (7% äidinkieli)
Muut*: 2,5/5% (5% äidinkieli)
*Muihin kieliin joista maksetaan lisiä kuuluvat: englanti, saksa, ranska, venäjä ja viittomakieli.
Kielitaso testataan ulkopuolisella kielitoimistolla kielikokeessa.
Pesulisä: olematon senttimäärä/tunti
iltalisä (klo.19 jälkeen): 15%
la: 25%
su: 100%
Että näin.. Työajat ovat kylläkin niin huonosti laadittuja, että harkitsen tästä 2-vuorotyöstä siirtymistä toisiin tehtäviin.
Kauhuesimerkkinä voin kertoa työvuorosta joka illalla päättyy 22-aikoihin ja seuraavana aamuna pitäisi paikalla olla taas 07.00. Lisäksi 9,5h/päivät eivät ole mitään epätavallista. Nyt ensi viikollakin tällaisia vuoroja minulle mahtuu 3 kappaletta. Silti virallisesti olen stockalla 30h/viikko sopparilla... mutta enpä tässä vuoden aikana ole yhtäkään lähelle 30h/viikkoa tehnyt. Useasti viikot venyvät niin, että teen lähes 40h/viikko.
Kyselisin muilta stockalaisilta: onko tämä vain käytäntönä hesan stockalla?- Nikki>>
kiva kuulla, että tunteja tulee käytännössä enemmän kuin tuo sovittu 30. Aloitan työt Stokkalla piakkoin ja kerroin heti tekeväni mielelläni enemmänkin tunteja. Olen yksin asustava ihminen ja osa-aika tuloilla ei laskuja makseta. Minä meen tekemään perus myyntityötä.
- Anonyymi
On normi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573