eli ollaan oltu tyttöystävän kanssa neljä vuotta yhessä kolme niistä saman katon alla
nyt vaikuttaa siltä että erotaan ei kuulemma tunne enää rakkautta mua kohtaan
syy on suurimmaksi osaksi minussa en ole ollu paras mahdollinen olen huutanut ja riehunut en ole koskaan tarkoittanut pahaa se on vaan tapani purkaa itseäni
olen päättänyt että muutun ja olenkin pystynyt hallitsemaan itseni nykyään
mutta millä saisin hänet vielä rakastumaan minuun vai onko se enään mahdollista koska itse haluaisin vielä yrittää rakastan kuitenkin häntä kovasti
luovunko toivosta vai mitä teen
miten pelastaa parisuhde
9
2374
Vastaukset
- vaiheessa onnistu
Sun olisi pitänyt tajuta muuttua ennenkuin ne tunteet tyttösi sisällä kuolivat.
Noh, ensi kerralla olet sitten viisaampi? - pelastettavaa
on! Suosittelen että keskustelisitte, miettisitte mitä näitte toisissanne kun tapasitte, kelaisitte 4 vuoden yhteistä taivalta, kävisitte yhdessä läpi ne ihanat ja paskatkin fiilikset. Kerro tyttöystävällesi, että rakastat häntä ja haluat olla vain hänen kanssaan, ja jos huutaminen ja riehuminen on ongelma sinulla, niin sano että olet valmis menemään terapiaan (jos sitä todella haluat!). Sinun tulee osoittaa naisellesi, että todella HALUAT häntä ja HALUAT muuttua. Minä tiedän kokemuksesta, kuinka esim. oma huono elämäntilanne vaikuttaa parisuhteeseen.. sitä helpommin huutaa toiselle, mikä on tietenkin väärin.
Tyttöystäväsi saattaa alkaa tuntea rakkautta taas sinua kohtaan, kun annat hänelle tilaa ja aikaa, se tunne tulee pikku hiljaa, kun hän huomaa että sinä haluat muuttua. Ole hänelle kiva, kiltti, rakastava, vie vaikka syömään, anna kukkia.
Tsemppiä! Ja jos hän tosissaan haluaa erota,niin usko siihen ettei hän sinulle loppupeleissä ole tarkoitettukaan. - joikula
ohje. Sanon tämän kokemuksesta kun olin itse samassa jamassa. Oma ärtyneisyys oli katkeruuden aiheuttamaa ja vasta todella pitkän yhdessäolon jälkeen sen ymmärsin itse ja pystyin sanomaan. Syytä katkeruuteen minulla oikeasti ole mutta sillä mikä se oli ei ole minusta tässä olennaista. Eli minun suositus on että käytte myös läpi sitä miksi reakoit agressiivisesti. Tärkeintä on siis että itse tiedostat syyn. Sen jälkeen käytte suhdettanne läpi ja TODELLA teet muutoksen käyttäytymiseesi. Alatte myös tekemään jotakin sellaista yhdessä joka molemmista on kivaa. Sellaista jossa saatte ajatukset pois tuskaisista tunteista. Pikkuhiljaa alatte nauttia yhdessäolemisesta. Ja muista aika aijoin kertoa tunteistasi ja kuunnella kumpanin mielialoja. Ei se rakkaus sieltä heti tule mutta jos jaksaa tehdä töistä niin alkaa jossain vaiheessa näkemään muutoksen tuulia.
Voin sanoa että itsekin odotan vielä sitä rakkauden tunnustusta ja en voi olla ollenkaan varma koska se tulee vai tuleeko ollenkaan, mutta voin sanoa että eroajatukset ovat ainakin tällä erää jääneet. "Kyllä minäkin tykkään sinusta" on jo tullut mutta "Rakastan sinua" odottaa tulemistaan. Vuosi sitten en olisi kuullut kumpaakaan.- halua puhua
olen yrittänyt puhua asiasta ja pyytänytkin että mentäis johonkin syömään tms ja puhuttais asioista ja juuri kelattais koko suhteemme läpi mitä meillä on ollu ja mitä voisimme parantaa mutta ei se käy
nyt joku muu mies käyttää hyväksi tätä tilannetta nainen on ihan sekaisin ja hakee lohtua niin se on helppo nakki kaataa tiedän tän kaverin eikä kyllä ole juuri muuta sillä mielessä
olen oikeasti valmis tekemään mitä vain tämän naisen kanssa jotta saisin pelastettua suhteen.
hän puhuu pois muutosta pakaa tavaroitakin jo mutta ei edes yritä etsiä kämppää itselleen kaikki kotiasiat tehdään niinkuin ennenkin meillä on siis maatila karjaa ja niitten kanssa toimii niinkuin ei olisi haluakaan lähteä
mitä teen olen aivan sekaisin tästä asiasta kipu on järjetön eikä sitä pysty millään lievittämään en saa nukuttua syötyä tehtyä ylipäänäsä mitään - vielä lisäksi valmis muuttu...
halua puhua kirjoitti:
olen yrittänyt puhua asiasta ja pyytänytkin että mentäis johonkin syömään tms ja puhuttais asioista ja juuri kelattais koko suhteemme läpi mitä meillä on ollu ja mitä voisimme parantaa mutta ei se käy
nyt joku muu mies käyttää hyväksi tätä tilannetta nainen on ihan sekaisin ja hakee lohtua niin se on helppo nakki kaataa tiedän tän kaverin eikä kyllä ole juuri muuta sillä mielessä
olen oikeasti valmis tekemään mitä vain tämän naisen kanssa jotta saisin pelastettua suhteen.
hän puhuu pois muutosta pakaa tavaroitakin jo mutta ei edes yritä etsiä kämppää itselleen kaikki kotiasiat tehdään niinkuin ennenkin meillä on siis maatila karjaa ja niitten kanssa toimii niinkuin ei olisi haluakaan lähteä
mitä teen olen aivan sekaisin tästä asiasta kipu on järjetön eikä sitä pysty millään lievittämään en saa nukuttua syötyä tehtyä ylipäänäsä mitäänolen oikeasti valmis tekemään muutoksen ja olen edistynyt siinä hermoni ovat pysyneet kurissa hyvin
haluan oikeasti tätä enemmän kuin mitään muuta elämäsäni - joikula
vielä lisäksi valmis muuttu... kirjoitti:
olen oikeasti valmis tekemään muutoksen ja olen edistynyt siinä hermoni ovat pysyneet kurissa hyvin
haluan oikeasti tätä enemmän kuin mitään muuta elämäsäniasia näin; Teet muutoksen ja koetat saada hänet vakuuttuneeksi että jääminen kannattaa niin ei ole sitten sinusta kiinni tuo enää. Jos hän päättää lähteä niin voit olla itsestäsi ylpeä että teit kaikkesi teidän eteen että juttu olisi jatkunut. Ja loppujen lopuksi olet tehnyt ainakin itsellesi palvelun -olet saanut uuden minän, joka on sellainen että luulisi jollekin kivalle naiselle kelpaavan. Näin minä olen omaa muutostani hoitanut mutta meillä tämä on toiminut.
- myöhäistä
vielä lisäksi valmis muuttu... kirjoitti:
olen oikeasti valmis tekemään muutoksen ja olen edistynyt siinä hermoni ovat pysyneet kurissa hyvin
haluan oikeasti tätä enemmän kuin mitään muuta elämäsäniKoeta ymmärtää, että jos ne tunteet on kuolleet,
ei ne tule takaisin.
Parempi vaan että haet emännällesi kunnan asuntopaperit ja keräät tarvittavat liitteet valmiiksi. - naisellesi
myöhäistä kirjoitti:
Koeta ymmärtää, että jos ne tunteet on kuolleet,
ei ne tule takaisin.
Parempi vaan että haet emännällesi kunnan asuntopaperit ja keräät tarvittavat liitteet valmiiksi.minusta sinun kannattaa antaa naisellesi nyt oikeesti tilaa ja aikaa.. vastasin tänne aikaisemminkin, toisena vastaajana, ja nyt mietin, että jos näin on ettei naisesi halua puhua.. niin anna olla. jos hän kerta keräilee tavaroitaan ja pakkailee muttei katso uutta kämppää niin en usko hänen olevan täysin tosissaan.. ainakin hänkin on vähän epävarma lähteäkö vaiko jäädä.
ymmärrän että pelkäät menettäväsi rakkaan etkä saa unta.. ehkä uninapit auttais tossa tilanteessa? niitä saat lääkäriltä.
parasta mitä voit tehdä, on se että koitat muuttua, oot ihana naistasi kohtaan ja HUOM. ET MENETÄ MALTTIA, ET RIEHU ETKÄ HUUDA! Ja jos hän oikeesti haluaa erota, niin USKO että sinä olet tehnyt jo kaikkesi.. hän ei ole sitten sinua varten. Sinulle on tarkoitettu joku toinen ihminen, jossakin, se tulee kyllä vielä vastaan :)
Tsemppiä - puhuttua
naisellesi kirjoitti:
minusta sinun kannattaa antaa naisellesi nyt oikeesti tilaa ja aikaa.. vastasin tänne aikaisemminkin, toisena vastaajana, ja nyt mietin, että jos näin on ettei naisesi halua puhua.. niin anna olla. jos hän kerta keräilee tavaroitaan ja pakkailee muttei katso uutta kämppää niin en usko hänen olevan täysin tosissaan.. ainakin hänkin on vähän epävarma lähteäkö vaiko jäädä.
ymmärrän että pelkäät menettäväsi rakkaan etkä saa unta.. ehkä uninapit auttais tossa tilanteessa? niitä saat lääkäriltä.
parasta mitä voit tehdä, on se että koitat muuttua, oot ihana naistasi kohtaan ja HUOM. ET MENETÄ MALTTIA, ET RIEHU ETKÄ HUUDA! Ja jos hän oikeesti haluaa erota, niin USKO että sinä olet tehnyt jo kaikkesi.. hän ei ole sitten sinua varten. Sinulle on tarkoitettu joku toinen ihminen, jossakin, se tulee kyllä vielä vastaan :)
Tsemppiäsaimme vihdoin viimein puhuttua rauhassa ja kunnolla ero tulee se on väistämätöntä mutta pysymme ystävinä hyvinä sellaisina kuitenkin olemme vielä tärkeitä toisimmelle
kumpikaan ei kieltänyt eteikö joskus voisi olla mahdollisuutta että palaisimme yhteen mutta ei jäädä sitä odottamaan vaan eletään omaa elämäämme ei sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan
omasta mielestäni lopputulos oli hyvä jäämme kuitenkin toistemme elämään ystävinä meillä on kuitenkin sellainen side jota on vaikea rakentaa vaikka parisuhde ei toiminutkaan
hän muutta nyt tilapäisesti vanhempiensa luo ja sieltä sitten omaan kämppään kun semmoinen joskus löytyy
näämme kuitenkin vielä päivittäin kun hän jää minulle töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613590Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492394Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔612044Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3781758- 811392
- 681366
- 711211
- 681090
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211054- 281025