Kuis kusee? Kovaa ja korkeelle? Vai joko eturauhanen vaivaa ja suihku on heikko?
Onko keskinäisen kehumisen kerho unohtamut ilmoittaa minulle, että kerho jää palstailusta syyslomalle? Suorastaan järkyttävän hiljaista ollut....
Huomenta.
8
402
Vastaukset
- k32v
kai se alkaa pikkuhiljaa meneen vapaakiertoiseks tää kusen tuottamine, et ainoo paine tulis iha vaa maan vetovoimast :D
lomat ohi, tää veikkais. ja viikonloppuisin muuta tekemist. - Papeete1
Ei vaivaa eturauhanen mutta hermot senkin edestä. En mä ainakaan ole lomalla, ketuttaa vaan siihen malliin että joudun oleen musiikkia kuuntelemassa (hermoja lepuuttamassa) vähän väliä :D
- scale
Kusi lentää edelleen komeessa kaaressa vessanrenkaalle, jos ei sitä nosta naisten kiusaksi ylös.
Kyllä täällä näyttää ainakin yöllä olleen perkeleellinen pulina...että joku yksinäinen on yöllä purkanut turhautumistaan spämmäällä roskaa etusivun täytteen.
Ei oo suihku paljon heikentynyt.... Täytyy se välillä testata vanhan tutun puun kylkeen, että tietää missä mennään :)
- Hossi
Kusee hyvin ja laajassa kaaressa vai onko kenties silkkaa kusetuksen makua koko hommassa ?
- gek-ko
vähän kolottaa harteita ja vessaankin pitäisi mennä, joskaan ei eturauhasen takia.
Minäpä kipasen kuselle tästä. - hei...
"Huomenta.
Richartti 28.8.2008 klo 09.09
Kuis kusee? Kovaa ja korkeelle? Vai joko eturauhanen vaivaa ja suihku on heikko?"
Mahdatkohan sinä miten paljon ymmärtää, että mitä kirjoitat?
Naurattaa, että tyypit on vielä moikkailemassa.:D "Kuis kusee?"... *REPS*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981