Kuis kusee? Kovaa ja korkeelle? Vai joko eturauhanen vaivaa ja suihku on heikko?
Onko keskinäisen kehumisen kerho unohtamut ilmoittaa minulle, että kerho jää palstailusta syyslomalle? Suorastaan järkyttävän hiljaista ollut....
Huomenta.
8
395
Vastaukset
- k32v
kai se alkaa pikkuhiljaa meneen vapaakiertoiseks tää kusen tuottamine, et ainoo paine tulis iha vaa maan vetovoimast :D
lomat ohi, tää veikkais. ja viikonloppuisin muuta tekemist. - Papeete1
Ei vaivaa eturauhanen mutta hermot senkin edestä. En mä ainakaan ole lomalla, ketuttaa vaan siihen malliin että joudun oleen musiikkia kuuntelemassa (hermoja lepuuttamassa) vähän väliä :D
- scale
Kusi lentää edelleen komeessa kaaressa vessanrenkaalle, jos ei sitä nosta naisten kiusaksi ylös.
Kyllä täällä näyttää ainakin yöllä olleen perkeleellinen pulina...että joku yksinäinen on yöllä purkanut turhautumistaan spämmäällä roskaa etusivun täytteen.
Ei oo suihku paljon heikentynyt.... Täytyy se välillä testata vanhan tutun puun kylkeen, että tietää missä mennään :)
- Hossi
Kusee hyvin ja laajassa kaaressa vai onko kenties silkkaa kusetuksen makua koko hommassa ?
- gek-ko
vähän kolottaa harteita ja vessaankin pitäisi mennä, joskaan ei eturauhasen takia.
Minäpä kipasen kuselle tästä. - hei...
"Huomenta.
Richartti 28.8.2008 klo 09.09
Kuis kusee? Kovaa ja korkeelle? Vai joko eturauhanen vaivaa ja suihku on heikko?"
Mahdatkohan sinä miten paljon ymmärtää, että mitä kirjoitat?
Naurattaa, että tyypit on vielä moikkailemassa.:D "Kuis kusee?"... *REPS*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404