Kun en oo mikään "ammattimies" naisten kanssa, niin tarvitsen vähän helppiä/henkistä tukea.
Oon todella ihastunut yhteen 24 vuotiaaseen naiseen, joka on myös sinkku. Olen yrittänyt muutamia kertoja pyytää häntä lähtemään kanssani tanssikursseille, mutta aina lopulta on tullut vastaus jonkun ajan päästä, että ei ehdi.
Nyt oon käynyt uimassa muutamia kertoja samassa paikassa kuin hän ja ollaan juteltu ja ainakin mielestäni juttu on luistanut kohtuu hyvin. Olin hänen luonaan(asuu kotona) kerran uinnin jälkeen ja juteltiin varmaan pari tuntia niitä näitä.
Nyt taas parina päivänä kun ollaan nähty on vaihdettu muutamia sanoja. Jotenkin vaan tuntuu, että hän ei vaan ole ihan hirmu innostunut minusta , mutta kuitenkin jutteelee mukavasti. Rikonko itseäni turhaa vai voiko naisten mieli kääntyä hitaasti? Hän on aika tempperamenttinen, mutta aika perinteisiä arvoja noudattava. Tuntuu myös, että meillä on monet asiat/kiinnostuksen kohteet samanlaisia. mm. harrasteet, halu asua maaseudulla, arvostukset, elämän tavat.
Palkitaanko sitkeys???
65
23247
Vastaukset
- palkitaan.
Ole vain kärsivällinen :)
- äijä 102 v
no,palkitaan,palkitaan...miulkii on neljä kaksvitosta ja hyvin mennee kuha on käsivälline
- ellet saa
äijä 102 v kirjoitti:
no,palkitaan,palkitaan...miulkii on neljä kaksvitosta ja hyvin mennee kuha on käsivälline
Jos et saa lihaa ensimmäisellä tapaamisella niin unohda se muija.
Ihan empiirisen tarkastelun pohjalta puhun. Olen itse omalla tavallani vanhoja arvoja kunnioittava: naimisiin ennen lapsia yms. kihlaus, on päätös avioliitosta ei mikään höpönlöpö sormus vain sormessa mutta, jos oikeen on kolahtanut naisen kanssa niin "sormia" ei vaan pysty pitämään irti eikä aikuisten ihmisten tarvitsekaan.
Olette jo kerenneet kypsään ikään, joten koko juttusi kuulostaa kornilta.
T: Mies26v
- palkita tai
sitten ei.
Mahdoton sanoa.
Nainen saattaa yhtäkkiä muuttaa mielensä ja pitää sinua ihanimpana miehenä maailmassa, tai sitten ei.
Vain pitämällä pintasi ja odottamatta liikoja näet sitten miten jutussa käy. Älä ala kuvittelemaan liikoja tai olemaan liian rohkea tai toisaalta välttelemään vaan pelaa asiaa vähitellen edemmäksi ja katso miten reagoi. Samalla itsekään et koe suurta pettymystä.
Itse kerron tämän kun olen joskus ollut hieman kiinnostunut naisesta mutta joka ei ole vastannut mutta johon olen kuitenkin tutustunut kaverina. Sitten jälkeenpäin on saanut kuulla kuinka hänen sydämensä oli vähitellen sulanut minulle mutta itse olin jo silloin unohtanut hänet. Toki ikävää mutta vikaa oli kyllä hänessäkin kun ei osannut osoittaa kiinnostustaan enkä itse osannut tulkita sitä muuksi kuin kaveruudeksi.- elämä opettaa
Kiinnostus on joskus hyvin yksipuolista. Parhaiten tuossa tilanteessa asia selviää, kun kysyy suoraan. On paljon sellaisia ihmisä jotka nauttivat siitä kuinka moni on heistä kiinnostunut. Kun jotkut henkilöt "kolahtavat" toisiinsa se on siinä. Vähäinenkin tunne ettei saa toiselta vastakaikua on jo selvä merkki ettei asia etene. Uutta putkeen vaan. Jossakin on se joku.
- Baarimuija...-19.v
Kuulostaa valitettavasti, että hn ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta ja toivoo, että sen tajuaisit... Tältä kuulostaa mun mielestäni :(
Mut ainahan sitä voi kysyä. Juttelulla se selviää, nin ei tarvii kummankaan arvailla..- Vaimo...-30.v
Mielestäni kyllä kuulostaa siltä, että hän olisi kiinnostunut sinusta. Ei hän muuten keskustelisi kanssasi useita tunteja yms.
Tietysti voi olla, että hän välittää sinusta vain kaveripohjalta. Tämähän selviää kysymällä, kuten 19v.Baarimuija edellä jo sanoikin!
Tsemppiä:)
- munaat itsesi
tyrkkynä et saa mitään aikaan. Jos toinen ei osoita mielenkiintoa varhaisessa vaiheesa, on syytä poistua takavasemmalle.
- ...
Jos todella haluat tehdä siita "vaimon" itselles, suosittelen poistumaan hetkeksi pois kuvioista. Eli pysyt tiukasti erossa hänestä muutaman kuukauden ajan. Yrität tehdä vaikutuksen uudestaan sen jälkeen. Se voi tuntua vaikealta, mutta se on ainut mahdollisuutesi. Ja paras olisi jos et edes näkis sitä koko aikana. Testattu ja toimii. ;)
- Nainen,20
Yes. Nyt on kuule tullut aika boostata vähän egoa.
En tarkoita, että sun kuuluisi kovaan ääneen rehvastella, mutta iloisuus ja itsevarmuus ovat miehessä todella seksikäs piirre.
Jos olet koko ajan jahtaamassa naista, hänen ei tarvitse tehdä mitään. Iskemisen pitää usein olla molemminpuolista, jotta juttu toimisi.
Kun nainen huomaa, että olet kiinnostava tyyppi, jolla kuitenkin on muutakin tärkeää tekemistä, hän haluaa luultavasti taas miellyttää sinua.
Pikkuhiljaa flirttailusta tulee ehkä molemminpuolista, molemmat "nappaavat saaliin". Alkukantaista, Eikös vain?
Jotkut naiset tosiaan nappaavat pikkuhiljaa.
Jos et kuitenkaan huomaa naisessa tämänkään jälkeen mitään kiinnostumisen merkkejä, kantsii ehkä katsella muitakin... Vaikutat mukavalta tyypiltä, varmasti saat lopuksi hyvän "saaliin" ;)
Tsemppiä- myöskin
varattuihin naisiin? Vai pelkästään villeihin ja vapaisiin naisiin?
- ohje...
Päteisköhän se munkin tapaukseen? Jos lopettaisin tämän "palvomisen" ja odottamisen. Ollaan nääs aloitettu uudelleen mun aloitteesta. Minä itse lopetinkin suhteen "kesken parhaan rakkauden" mun asuinpaikka ongelmien takia. Ero oli raastava ja rikkoi kaveria. --- Nyt olen saanut asiat kuntoon 6-7 kk päästä siitä kun "erottiin".
Mutta, mutta.. hän ilmoitti olevansa eri mies, mut haluaa yrittää. Muutin hänen luokseen ja olen aika paljon yksin. Täällä on paljon hänen sukulaisiaan, jotka kannustavat meitä "sanattomasti", mut jollain lailla.
Hän kulkee paljon kaverien luona, jota ei ennen tapahtunut. Hänellä on yksi hyvä kaveri jonka kans hän liikkuu paljon. Se käy usein meillä istumassa. Tunnen rakkautta, mutta hän ei sano niitä sanoja ja tunnustuksia kuin ennen, ellen ihan kysy, niin silloin kyllä. Hän osoittaa vaan "rakkauttaan" kohteliaisuudella, fyysisellä huomiolla, hymyilee jne. -- Mutta jotakin puuttuu... Ollaan keskusteltu vakavasti ja hän sanoo olevansa niin loukattu ja siirtänyt tunteensa "hyllylle" ja pelkää että lähden uudelleen. Hän välttelee nykyään liikoja puhumasta. Se ahdistaa kuulemma.
Olenkohan sokea tän rakkauteni kanssa... jota kentien hän ei enää pysty koskaan osoittamaan tai sitä ei ole enää minua kohtaan? Pitäisiköhän mun kysyä suoraan vielä, että haluaako hän olla kaverinsa kanssa jatkuvasti ja minä lähden kotiin vai mitä? nim´. Pohtii eräs nainen.
- SpicyMarmalade
..mut MITÄ IHMETTÄ???!!!
KUKA haluaa lähtee jonnekki tanssikurseille?? :DD
Pyyd mielummin illal kavereitten kans drinksulle juhlimaan baariin. :)- 25 miehenalku
Niin onhan meitäkin, jotka ei niin välitetä baareista, eikä drinksuista. Sen tiedän ja on myös jutuissa tullut esiin, että alkoholin käyttö/juhliminen on todella vähäistä tälle naiselle , josta kerroin.
- tanssikursseissa?
Ei kaikki ihmiset halua lähteä baariin dokaamaan.
Ketjun aloittaja sanoi että nainen on perinteisiä arvoja kunnioittava, asuu vielä kotona (mikä on harvinaista tuon ikäiselle suomessa).
Harrastaa uintia. Urheilua harrastava nainen, tähänasti kuullusta päätellen itsekkin varmaan pyytäisin mieluimin joko lähtemään ulos syömään tai tanssikurssille mieluimin kuin baariin dokaamaan.. - mies23v
Tuli tosiaan itellekin sellanen kuva että mitä vittua, TANSSIKURSSILLE. Ihan hyvä heitettynä ajatuksena mutta jos sie sitä sille uudestaan ja uudestaan ehdottelet eikä sitä kiinnosta, niin oot kyllä pian sen silmissä "se tanssikurssimies" :DD.
- Nimetön
tanssikursseissa? kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset halua lähteä baariin dokaamaan.
Ketjun aloittaja sanoi että nainen on perinteisiä arvoja kunnioittava, asuu vielä kotona (mikä on harvinaista tuon ikäiselle suomessa).
Harrastaa uintia. Urheilua harrastava nainen, tähänasti kuullusta päätellen itsekkin varmaan pyytäisin mieluimin joko lähtemään ulos syömään tai tanssikurssille mieluimin kuin baariin dokaamaan..tarvitse dokata, voi ottaa yhden tai muutaman ja muuten vaan jutella, hyvä paikka siellä näkee muitakin ihmisiä, kuin jossain luontopolulla, elokuvat muuten kanssa jees, taidenäyttelyt ym.
- Onko tämä nyt tosissaan
Nimetön kirjoitti:
tarvitse dokata, voi ottaa yhden tai muutaman ja muuten vaan jutella, hyvä paikka siellä näkee muitakin ihmisiä, kuin jossain luontopolulla, elokuvat muuten kanssa jees, taidenäyttelyt ym.
suomalainen keskustelupalsta? Baariin mennään ja vedetään kännit, näin se homma toimii. Muuten et ole tosimies.
:s - Neiti Nimetön
Eiks toi baareissa hilluminen, drinksujen killisteleminen ja biletys oo jo ihan OUT! En kyllä keksis mitään tylsempää kuin yökyöpelöinnin melussa, hälyssä ja tupakansavussa.
- vanhempinainen
Elämää nähneenä sanoisin, että hän ei ole sinusta kovin innostunut kuten itsekkin olit huomannut.
Mutta koska on kanssasi kaveri kaikki ei täysin ole menetetty.
Kannatan sitä, että et liikaa tyrkytä itseäsi.
Älä pyydä treffeille sun muuta ennen kuin tyttö vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta.
Se miten saat hänet kiinnostuneeksi on sitten vaikeampi juttu.
Reilu ystävällisyys on valttia.
Kun olet sitä hänelle, mutta et mitenkään riipu hänessä viestität että olet itsenäinen ihminen.
Kun vielä teet jotakin mielenkiintoista ( kuten täällä kerrottiin) ilman häntä josta tyttö kuulee tekee se vaikutuksen.
Hän voi alkaa miettiä, että oletkin varteenotettava miesystävä.
Jos haluat tanssikurssille mene sinne yksin..tapaat siellä ehkä kauniita tyttöjä joiden kanssa voi olla myös kaveri.
Tämä voi vauhdittaa tytön ajatuksissa sitä haluaako sinut vai ei.
Älä kuitenkaan missän nimessä sorru lapsellisiin temppuihin eli esitä vaikeaa sillätavalla.
Kun olet kuitenkin reilu ja ystävällinen mutta itsenäinen puree se parhaiten.
Tanssikurssi voi kiinnostaa monia, mutta kiinnostaako se tätä tempperamenttista tyttöä?
Mene yksin myös tekemään jotain räväkkää.
Benji hyppy t.m.s mootoripyörä korttikin voisi tehdä vaikutuksen.
Älä kuitenkaan rehvastele liikaa sillä, muuta järjestä niin että tyttö tietää asian.- vanhempinainen
Vaikutat mukavalta ihmiseltä joten annetaan vielä lisäneuvoja.
Päivitä vielä vaatetuksesi ja hiuksesi.
Moni mies on turhan ylpeä siinä, että ei voi miellyttää naista ulkonäöllä.
Mutta tosiasia on kuitenkin, että kivasti pukeutuneet rumemmatkin miehet saa naisia enmmän kuin liian tavallisesti pukeutuvat.
Katso siis vaate tylli mitä tyttö edustaa ja hanki vastaava miespuolisen vaatetus.
Jos tyttö urheilullinen, niin itselle myös muodikasta urheilullista jos taiteellinen itselle myös ripaus persoonalllisuutta vaatetukseen. - 25 miehenalku
Noo se kiinnostuneisuus on hiinä ja hiinä. Juttelee mukavasti ja nauraa mun jutuilleni. Kun en oikeen vaan osaa lukia eleitä tarpeeksi. Tuntuu, että hän ei sano niin juuta eikä jaata eleillään.
Tuntuu, että oon tehnyt jo elämässäni jotain jota joku voi pitää räväkkänä?, josta kertoa. Avantouinti, autourheilu, enduro moottoripyörällä matkailua, Jukolan viestejä ja monia hullutuksia. Työteliäskin olen, ominaisuus jota tiedän tämän naisen arvostavan.
mielestäni osaan olla kohtuu aito ja puhua monista "herkistä" asioista, mutta eipä kai ne ominaisuudet välttämättä ole kaikkien mieleen.
Paska homma vaan kun tälläisenä herkkänä ihmisenä luovuttaa sydämmensä joillekin, vaikka ei edes kunnolla tunne. No aina sitä sitten saa nokkiinsa.Kai siihen on vaan aina uudelleen totuttava. Ei toisen vaistoihin voi vaikuttaa. - glöfgö
vanhempinainen kirjoitti:
Vaikutat mukavalta ihmiseltä joten annetaan vielä lisäneuvoja.
Päivitä vielä vaatetuksesi ja hiuksesi.
Moni mies on turhan ylpeä siinä, että ei voi miellyttää naista ulkonäöllä.
Mutta tosiasia on kuitenkin, että kivasti pukeutuneet rumemmatkin miehet saa naisia enmmän kuin liian tavallisesti pukeutuvat.
Katso siis vaate tylli mitä tyttö edustaa ja hanki vastaava miespuolisen vaatetus.
Jos tyttö urheilullinen, niin itselle myös muodikasta urheilullista jos taiteellinen itselle myös ripaus persoonalllisuutta vaatetukseen.tuo ole hiukan epätoivoista? Kehotat miestä unohtamaan itsensä ja pyrkivän vain naisen miellyttämiseen. Vaatteillako niitä naisia isketään? Noilla neuvoilla saadaan vain narun perässä vedettävä pässi! Se on tietysti eri asia mitä kukin haluaa.
- Temperamenttinen Tyttö
Mitä järkeä on lähteä muuttamaan omaa persoonallisuutta ja intressejä. JOs kaveri ei ole kiinnostunut benjihypyistä tai moottoripyöristä tai baareissa hillumisesta, on vain rahan ja ajan hukkaamista yrittää "hankkia" toisen huomiota tekemällä miehille stereotyyppisiä juttuja.
Temperamenttisena tyttönä voin sanoa, että moottoripyörät, baarit, tanssikurssit tai benjihypyt eivät tee vaikutusta. Sen sijaan keskustelutaidot, kädentaidot, yleissivistys ja samat intressit herättävät temperamenttisenkin kiinnostuksen.
Mitä taas sanot pukeutumisesta ja tyylistä, pitää kyllä paikkansa. Olen valitettavasti tavannut 27 -35-vuotiaita miehiä, joilla on Ajavat-tyyppiset, erittäin rumat ja tyylittömät miesten kengät, menneisyyden nahkatakki tai kulahtanut erästämistakki, setätukka, liian isot tai pienet housut ja selvästi äidin valitsemat värittömät vaatteet ylipäätään. Toisaalta tietysti fruittarityyli tai vaatteilla keikaroiminenkin ärsyttää. Ihmisen pitää olla oma itsensä ja heijastaa tyytyväisyyttä omaan itseensä.
Mutta ihmissuhdekuviot ovat aina haastavia. Yks tykkää yhdestä, toinen toisesta. - myös..
Temperamenttinen Tyttö kirjoitti:
Mitä järkeä on lähteä muuttamaan omaa persoonallisuutta ja intressejä. JOs kaveri ei ole kiinnostunut benjihypyistä tai moottoripyöristä tai baareissa hillumisesta, on vain rahan ja ajan hukkaamista yrittää "hankkia" toisen huomiota tekemällä miehille stereotyyppisiä juttuja.
Temperamenttisena tyttönä voin sanoa, että moottoripyörät, baarit, tanssikurssit tai benjihypyt eivät tee vaikutusta. Sen sijaan keskustelutaidot, kädentaidot, yleissivistys ja samat intressit herättävät temperamenttisenkin kiinnostuksen.
Mitä taas sanot pukeutumisesta ja tyylistä, pitää kyllä paikkansa. Olen valitettavasti tavannut 27 -35-vuotiaita miehiä, joilla on Ajavat-tyyppiset, erittäin rumat ja tyylittömät miesten kengät, menneisyyden nahkatakki tai kulahtanut erästämistakki, setätukka, liian isot tai pienet housut ja selvästi äidin valitsemat värittömät vaatteet ylipäätään. Toisaalta tietysti fruittarityyli tai vaatteilla keikaroiminenkin ärsyttää. Ihmisen pitää olla oma itsensä ja heijastaa tyytyväisyyttä omaan itseensä.
Mutta ihmissuhdekuviot ovat aina haastavia. Yks tykkää yhdestä, toinen toisesta.On kyllä tytöstä kiinni mikä häntä kiinnostaa.
Poika kertoi olevansa se konservatiivisempi.
Tällöin tyttö voi pitää häntä liian tavllisena, joku tempaus voisi rikkoa tämän mielikuvan.
Kyllä se vain näyttää tepsivän.
Tietenkin naisesta kiinni tämä asia.
Ja voi miettiä haluaako sitä tempuilla saada omakseen jonkun vaiko vain olemalla oma itsensä.
Mutta myös tuota vaatepuolta moni mies ylpeänä puolustaa argumentein..jos en näin kelpaa niin ei sitten.
Jos oikeasti haluaa jonkun asialle voi tehdä jotain...mutta kestääkö sellainen suhde se eri asia.
- _Hugo_
Oma käsitykseni on se että suhteet alkavat joko nopeasti tai sitten vasta vuosien kuluttua tuttavuuden tai ystävyyden muuttuessa rakkaudeksi. Eli sinun tilanne juuri tässä nykyhetken tilanteessa ei vaikuta kovin ruusuiselta.
Tuossa tilanteessasi suhtautuisin mahdollisuuksiisi aika varauksellisesti.
Vaikuttaa enempi siltä, että nainen kyseessä viihtyy seurassasi enempi ystävänä.
(joka sekin tietytsti voi muuttua romantiikaksi, kuten minulle itsellenikin on käynyt -
mutta se on vasta pitkällä aikavälillä - se ei sinua nyt auta)
Mitä useammin tapaatte ilman että mitään romanttista tapahtuu, sitä pienempi on mahdollisuus että mitään tulee tapahtumaankaan.
Sitten on tietysti mahdollista, että tämä nainen odottaa sinun olevan ns. perinteinen "tosimies" eli odottaa että äijämäiseen tyyliin rohkeasti viet tilannetta eteenpäin naisen vikistessä.
Tätä en kuitenkaan suosittele, sillä et vaikuta tämän tyyppiseltä ihmiseltä. (Ts. jos lähdet tälle linjalle, joudut teeskentely ja stressikierteeseen jossa et voi olla oma itsesi - ne kulissit sortuvat joka tapauksessa sitten jossain vaiheessa)
Tärkeäintähän ei ole tämän naisen saaminen hinnalla millä hyvänsä, vaan se, että nainen pitää sinusta sellaisena kuin olet ja jos se ei riitä, niin anna asian olla. Koita unohtaa nainen ja relaa.
Saattaa jopa olla, että kun lopetat kiinnostuksen osoittamisen, naisen todelliset tunteet paljastuvat sinulle ;)- mies23v
Ystävyyttä kannatan enkä ole edes noin pessimistinen sen suhteen kuin edellinen postailija. Ystävyys voi olla hyvinkin tyydyttävä ratkaisu. Siihen kuitenkin pitää pystyä siinä tapauksessa ilman taka-ajatuksia. Eli tapaile muitakin tyttöjä ja nauti olostasi tämän uimarinaisen kanssa ihan kaveripohjalta. Mikä sitä tietää vaikka joskus tunteet välillänne syvenisivätkin.
Toisin kuin tuossa ylempänä joku ehdottelee, älä myöskään myy itseäsi ryhty mällä pinnalliseksi naisen kiinnostusten väkisin harrastajaksi. Ihme nuoleskelua. Tosin jos sinulle riittää olla imarteleva ja palvova koiranpentu niin ole sitten sellainen, mutta älä kuvittele että sillä mitään tasaveroista rakkautta saisit.
Ole oma itsesi. Jossei sillä synkkaa niin anna sitten olla. Jos sinun täytyy itseäsi kovasti tuoda esiin niin se kannattanee tehdä panostamalla vain niihin omiin juttuihisi. Toinen sitten voi huomata ne ja arvostaa tai sitten olla arvostamatta ja siitäkään ei ole häntä paheksuminen. Ei kaikkia kaikki nappaa.
- kovasti
... sinua. Olethan rohkea mies, kun olet asiallisesti mennyt kysymään häneltä, ja olet aktiivinen ja oma- aloitteinen yrityksessäsi. Käy homma paljon sutjakkaammin, kuin treffipalstoilla, kun toisen näkee & tapaa.
Älä kuitenkaan riko itseäsi, jos nainen ei pian anna vastakaikua tarkoitusperillesi. Kunnioitan, kun olet noin hommaan ryhtynyt. Ihastuksesi kohde päättää kyllä varmasti pian, haluaako jatkaa. Anna hänelle oikeus tehdä se päätös. Tsemppiä! - jo seuraavaan
kukkaan, niin ei tarvitse pettyä.
- wetew
Hänen innostuksistaan syttyä siinä vaiheessa hänen tempperamenttisyys käy sinulle suureksi rasitteeksi vaikka et vielä anoppia olekkaan tavannut.
- yrittämisellä
Valitettavasti vaikuttaa siltä, että ei kiinnosta. Anna olla. Jos juokset perässä, nainen juoksee karkuun.
- kukkia via
Naiset vähän viivyttelee, kun niille on sanottu, että ei saa olla liian aktiivinen. Muista viedä
kukkia ja olla herrasmies. Jos sitten tyssää, niin
ei ole sinun vika. - HyvväNeuvvo
Purista hellästi ja sano, rakas, ollaanhan ystäviä ikuisesti, eikä enempää.
- sorru että alat
roikkuun jonkun hamehelman perässä kun jokin desperado. Jollei näytä kiinnostuksen merkkejä niin unohda. Tietty voit pysyä kaverina, mut lähde siitä et muuta ei ole eikä tule. Jos flikkaa kiinnostaa niin kyl sen osoittaa.
Ja hei, maailma on hameväkeä täynnä, jollet yhdelle kelpaa niin kyllä jollekin toiselle. Taidat myös olla kovin nuori niin mitenkään kiirettä sinulla ei ole. Ja ei todellakaan kannata kiirehtiä väkisin, ainakaan itselle väärän henkilön seuraan. - Joonaskarpo
Tässä on sulle vähän faktaa, jos ei ole kemiaa ei ole mitään mitä voit sanoa tai tehdä tilanteen muuttamiseksi. En tiedä tarkalleen mitä kemia on mutta vaimo sanoo että se on tunne joka valtasi heti ensimmäisestä kerrasta lähtien kun nähtiin, itse en huomannut mitään erikoista totesin vain että kyseessä oli kaunis nainen ja halusin tutustua häneen. Jännä juttu kun jälkikäteen tilannetta miettii, vaimo oli tehnyt valintansa ennen kun edes ehdin esittäytyä. Joku tutkija voisi selittää paremmin, yksi asia on varma kemiaa on tai ei ole sitä ei voi teeskennellä. Sinun tapauksessa sanoisin nainen ei halua sinua. Etsi toinen nainen ja kokeile uudelleen, turha jäädä asiaa miettimään. Yhden asian olen oppinut, nainen on se joka tekee valinnan ei mies. Parhaatkin paskanpuhujat onnistuvat koska nainen hyväksyi heidät ennen kun edes suutaan avasivat. Jos tämän tajuat, oivallat myös miten helppoa on naisen pokaaminen.
Siis henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuota suhdetta kannattaa alkaa heti alusta viemään syvemmälle, ettei jää pelkäksi ystävyyssuhteeksi.
- KURSSILLE?????
nainen voi olla melkoinen seiväs parketilla ja oletkos varma että häntä kiinnostaa joraaminen vielä jossakin kurssilla????? minä pyytäsin sinuna ko. naista vaikka leffaan, kahville, syömään jotakin missä ei tarvii että "mokaa" ittensä.
- Keskustelun aloittanut
Eli oli hänellä jotain intoa siihen ja hän kyllä osasi jotenkin tanssia.
- Aarre
Hanki tanssitaito ensin ja pyydä sitten neitoa tanssiaisiin.
- toinen miehenalku
Olipa mielenkiintoinen keskustelunavaus sinulta. Olen täsmälleen samassa tilanteessa ja muutenkin koko tapaus on hyvin samankaltainen. Tosin tanssikurssille en ole naista pyytämässä ;) Olen ottanut nyt strategiaksi vain odottaa ainakin joitakin viikkoja enkä ota yhteyttä naiseen, ellemme sitten sattumalta tapaa jossakin. Epäilen, että hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut minusta, mutten heitä vielä kirvestä kaivoon...
- Keskustelun aloittanut
Kyllähän minäkin päätin, että narriksi en enää itteäni tee. Se on vaan välillä vaikeaa kun luonne on ihastumisien suhteen heikko. Koittaa pitää vaan itseluottamus niin ylhäällä kuin mahdollista.
Näin hänet eilen ja hän aloitti keskustelun. Koitin olla aika vaitonainen. Se en oo minä joka tätä naista enää pyytää, mutta katkeroitumaan en ainakaan ala.
- kannattaisi
..pyytää naista johonkin yksinkertaisempaan kun tanssikurssille? Kaikki eivät tanssista tykkää tai nainen voi pitää itseään huonona tanssijana.
homma toimii
- bscäp
vitty ihan sama
- sannakai
Joskus ei vaan sytytä, vaikka mitä tekisi. Ainainen pommittaminen saattaa alkaa suorastaan tökkiä, jos kertakaikkiaan ei vaan kiinnosta muuta kuin kaverina. Jos aikoo sitkeydellä voittaa, niin kannattaa olla ainakin hyvin hienovarainen. Ja mikäli vielä viikkojenkin jälkeen vaikuttaa siltä, että vastaus on aina kieltävä tai vastapuoli vaikuttaa keksivän verukkeita, kannattaa armahtaa itsensä ja antaa periksi. Liian kauan ei kannata itseään kiusata.
- nainen kainuusta vastaa
on ihan vyvä ettet heti hyökkää päälle.. siis kysele naimisiin yms. toisaalta asiaa on ehkä sekin et pitäis jonkin aikaa odottaa, mutta ettet vaan päästäis helmeä lipsumaan kätes ohi..kutsu romanttiselle illalliselle ja jotain oikeesti kivaa telemistä, esim jos tykkää keilata yms. ja puhut/kysyt voitteko seurustella..varsinkin jos olette jo tapailleet..
vaikka niin et minä haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin, nähtäiskö useammin. jos vastaus on kyllä niin hyvä. jos taas ei niin..no ... ei voi mitään..- Keskustelun aloittanut
Taitaa olla vaan jo merkit liian selvät minullekin, että ei innosta minun kanssani.
tänään ainakin on ihan hyvä päivä, mutta huonona päivänä koko juttua alkaa aina pyörittää mielessään.
No vaikka välilä mieli on maassa niin täytyy oppia elämään koskaan toivoaan menettämättä. En tarkoita siis tämän naisen suhteen, vaan että kaipa se oikea minullekin joskus löytyy, vaikka perkeleesti sen löytymisen knassa potkii päähän.
- mieluummin
vaikkapa venakkoon - he ovat sata kertaa naisellisempia kuin suomiämmät.
- Keskustelun aloittanut
...mutta uskon, että tuossa on paljon perää noiden venäläisten suhteen. Suomalaiset on aivan liikaa hopialuska suussa kasvaneita. Puuttuu nöyryys, empatia yms. ainakin yhä kasvavalta joukolta.
- soomisucks
tuhlaat vain aikaasi. ei se ole kiinnostunut sinusta, kunhan vain kiusaa sinua. osta mieluummin lento thaimaaseen tai muuhun järkevään paikkaan jossa naiset on naisia ja unohda nämä suomalaiset tapaukset, joita ei voi edes sääliä.
- Keskustelun aloittanut
Kuka sellasta jaksaa kattella, joka ei koskaan sano suoraan vastaan "Että perkeleen ukko siinä..."
- jiiämhoo
Kirjoita kirje ja kerro tunteistasi, suuria
sanoja säästelemättä! Eiköhän sitten oivalla.- elämäsi kuluu
...ala suomi-ämmää hurmaamaan romantikalla!
Aivan sama kuin kannat helmiä "possulle".(sekin
on kyllä kiitollisempi).Jos olisin sinun ikänen,
en edes pierasis suomiluuskia päin.
- voi todella
muuttua 2sekunnissa tai 5vuodessa.Samoin naisen ajatusmaailma on niin vaikeaa, että kvanttifysiikkakin tuntuu aivan yksinkertaiselta:) Eipä siinä varmaankaan mitään menetä jos jatkaa yrittämistä. Menestystä!
- Keskustelun aloittanut
Täytyy pitää joku roti. Pitäis olla täysin selvää sille neitoselle, että oon kiinnostunut, mutta pelkkiä pakkeja oon saanut. Hommaakkoon paremman ukon jos luulee löytävänsä. Justiinsa sopivasti alkaa sellasta aikaa elämässä, että töitä riittää ihan niin paljon kuin viittii tehdä ja todella mielenkiintoisia viellä. No voi se joskus olla täyttä tuskaa mennä yksin nukkumaan silti. Koitetaan mennä niillä mitä on.
- ahistaapi
miehet, jotka vonkaavat. Niille ei vaan aina kehtaa sanoa suoraan, jos ovat muuten mukavia. Tämä sinun tapauksesi ei taida vaan olla kovin kiinnostunut. Jätä hänet rauhaan ja hän kyllä ottaa yhteyttä, jos haluaa.
- huitsinnewada
Hei camoon....muija on jo 24v. ja asuu äidin helmois....????? Halutko jonkun hyysättävän "lellikakrun"??? Luultavasti hän pitää sua kaiken varalta...miettisin tarkaan..,naisilla on tosin oikeus muuttaa mieltään...minä jos kuka sen tiedän olenhan NAINEN, mut en SE nainen. Pyydä häntä romantic -illalliselle huom!!!! Ravintolaan !! pitzeriaan eny way. mut ei missään nimessä sun ,jos sulla on ..kotia. Jos hän ei lähde. Etsi joku muu.....mut älä näyttääksesi et kyl mä saa....saat varmaan. Ansaitset parempaa.! Tsemppiä sulle.
- Keskustelun aloittanut
Hän hoitaa vaan veljensä kanssa puoliksi eläintilaa, joten vaati asumisen tilalla ja velkaahaan ei paljoa voi maksella jos maksaa vuokria yms.
Yliopistoon Helsinkiin hän on menossa nyt AMK:n jälkeen joten tiet muutenkin lähtee ihan eri suuntiin. Että sellasta.
Muuta voi hänestä sanoa kuin, että todella yritteliäs tapaus, mutta ei minun.
- 2vko tauko !!!
ala oo missaan yhetydessa ainakaan kahteen viikkoon--kun sit soitat selvii onko toinen iloinen soitostasi vai onko et no joo.!!!
TOIMII AINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - oikein lupaavalta
Mitä jos kysyit suoraan, että seurusteltaisiinko?
Niin ne 16 v. kysyvät nykyaikana ja ilmoittavat sitten muille olevansa varattuja, vaikka eivät olisi naimisiin menossakaan, vaan lähinnä viettävät aikaa keskenään. - tarkasti
varsinkin tuon tempperamenttisuuden vuoksi. Jos siihen liittyy vielä mustasukkaissuutta niiin ehdotan että pidät sidetarpeita saatavilla.
Ja toiseksi: "Tuntuu myös, että meillä on monet asiat/kiinnostuksen kohteet samanlaisia. mm. harrasteet, halu asua maaseudulla, arvostukset, elämän tavat". Etsivätkö ihmiset tosiaankin toista ihmistä jolla on samanlainen elämänkatsomus, harrasteet sun muut jutut samanlaisia? Jos ryhtyy siihen saa jonkin ajan kuluttua huomata että jompikumpi kyllästyy ja haluaa lopettaa suhteen. Hyvällä tuurilla kumpikin! - tsoots kluuni
Siis haloo!?! Nyt on kyseessä SUOMALAINEN nainen, ainoo asia mitä tuut siltä kylmän etäiseltä suomilehmältä saamaan on sitkeetä vittuilua. Ihan turha odottaa muuta.
- Neiti Nimetön
Vieläkö tällaista ajattelua on? On turha kuvitella, että toinen osapuoli on "taivuteltavissa" suhteeseen. Kenenkään ei tulis ottaa lähtökohdaksi, että koska minä olen ihastunut, tuon toisenkin pitää ihastua tai oppia pitämään minusta.
Toisen ihmisen mielenliikkeitä ja intressejä pystyy tulkitsemaan käyttäytymisestä, eleistä, ilmeistä ja sanavalinnoista, joten tutustuminen auttaa selvittämään toisen intressit ja toiveet. Jos siis itse tunnet, että hän ei ole kiinnostunut, näin myös asia on. Ja sitähän voi kysyä rohkeasti suoraan.
Turha on tuppautua, jos ei tykätä, mutta aktiivinen silti kannattaa olla.
Ootko selvittänyt itsellesi, miksi olet ihastunut ja mihin olet naisessa ihastunut?
Kenen tahansa kanssa voi periaatteessa jutella ja olla vain kaveri, jos on sosiaalisesti taitava.
Aina ihmissuhteen eteen on nähtävä vaivaa. Pitäis vaan malttaa uskoa positiiviseen ja toisaalta varustautua pahimpaan: torjutuksi tulemiseen. Toisaalta ihmissuhteen rakentaminen vaatii aina vahvuutta. Ei pitäisi mennä "rikki" siitä, että toinen ei ole "pelissä" mukana samalla tavalla kuin sinä, eli hän ei välttämättä tunne samoin kuin sinä. On vain kestettävä sitä epävarmuutta ja tiettyä epämukavuuttakin.
Sinuna ottaisin selville, mistä nainen on oikeasti kiinnostunut. Turha häntä on tanssikurssille yrittää houkutella, jos häntä ei asia kiinnosta. - Tyttö parka!
Voipi olla, ettei tyttö ole kiinnostunut, jos ei ole enemmän osoitttanut innostusta tai sitten hän kokeilee sinua oikein pitkän kaavan mukaan. Itse olisin valmis heti lähtemään tanssikurssille - ehkei tämä tyttö sitten ole kiinnostunut tanssista. Pitemmän päälle olen sitä mieltä, että parisuhteessa yhteiset harrastukset ja avoin keskustelu kaikista asioista ovat a ja o.
- blondeistablondein72hki
ajatella sinusta vain mukavana naapurina.
ei kannata liian kauan odotella jotta et turhaan mieltäsi pahoita enempää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405