Elippäs... Mulla kun on semmonen onkelma, että hiusraja on noussut..KOHTUU PALJON ja päälaeltakin alkaa sisärengas paistaa.. Olen kokeillut kaljua,SIIS ihan sheivannut partahöylällä ja siisti kalju onkin ollut ihan kohtuu siedettävä. MUtta jo 2päivän sisällä kasvaa sellainen sänki/hinnu hiuksia ja se näyttää kamalalta!!
En millään jaksa/kerkeä aina ajelemaan koko päätäni ja olenkin miettinyt Epilaattoria! Eikös se vedäkkin karvat karvatupesta asti??? Olisi siis vähän pidempi vaikutus kuin partahöylällä..
Auttaisikohan?? Alan olemaan epätoivoinen..
apuva!!
srfaju
1
192
Vastaukset
mee ajeleen päätäs epilaattorilla tai voithan tehdä jos sulla on masokistisia taipumuksia. Mut en suosittele helvetin tuskia kenellekään, tekee kipeätä ajella säärensä sillä saatikka sit päänsä. Ajele vaan säännöllisesti hiustenleikkuukoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070