Elippäs... Mulla kun on semmonen onkelma, että hiusraja on noussut..KOHTUU PALJON ja päälaeltakin alkaa sisärengas paistaa.. Olen kokeillut kaljua,SIIS ihan sheivannut partahöylällä ja siisti kalju onkin ollut ihan kohtuu siedettävä. MUtta jo 2päivän sisällä kasvaa sellainen sänki/hinnu hiuksia ja se näyttää kamalalta!!
En millään jaksa/kerkeä aina ajelemaan koko päätäni ja olenkin miettinyt Epilaattoria! Eikös se vedäkkin karvat karvatupesta asti??? Olisi siis vähän pidempi vaikutus kuin partahöylällä..
Auttaisikohan?? Alan olemaan epätoivoinen..
apuva!!
srfaju
1
188
Vastaukset
mee ajeleen päätäs epilaattorilla tai voithan tehdä jos sulla on masokistisia taipumuksia. Mut en suosittele helvetin tuskia kenellekään, tekee kipeätä ajella säärensä sillä saatikka sit päänsä. Ajele vaan säännöllisesti hiustenleikkuukoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956