Kadulla vastaasi tulee pari suunnilleen kokoistasi heeboa jotka pysäyttävät sinut ja pummaavat aggressiivisesti röökiä/egeä. Miten toimit?
- annat mitä pyydetään
- vastaat tiukkana ettei tipu,
mutta jos sana ei tehoa ja painostus jatkuu niin joustat lopulta kuitenkin
- repäiset itsesi irti ja juokset karkuun
- katsot homman loppuun asti vaikka nyrkein
Uhkaava tilanne
17
390
Vastaukset
- monte1
annan mitä pyydetään jos minulla on.
jos ei ole mitä pyydetään,niin ystävällisesti ilmoitan asiasta,jos homma jatkuu "katson homman loppuun asti vaikka nyrkein" - .....
ne.
- jäävät kuitenkin...
Ei löydy kumpaakaan...
- ..o..
Aika helppo, röökiä ei ole kun en polta ja rahaa en antaisi, ainakin yrittäisin välttää nyrkeillä heilumisen mutta sehän on ihan kiinni niistä toisista kavereista.
Jos tyypit hakevat tappelua on ihan sama mitä pyydetään, lopputulos on sama.- monte1
monet öykkärit tunnustelevat ihmistä tarpeettomilla kysymyksillä "kuten tupakan pummaus" siinä testataan sinun vastusta. pieninkin ele pelosta ajaa ne huligaanit kimppuusi.
- opetella...
monte1 kirjoitti:
monet öykkärit tunnustelevat ihmistä tarpeettomilla kysymyksillä "kuten tupakan pummaus" siinä testataan sinun vastusta. pieninkin ele pelosta ajaa ne huligaanit kimppuusi.
näyttelemään mielenvikaista (jos ei ole sellainen). Tämä ei ole vitsi, arvaamattomuus karkottaa.
- monte1
opetella... kirjoitti:
näyttelemään mielenvikaista (jos ei ole sellainen). Tämä ei ole vitsi, arvaamattomuus karkottaa.
hullun katse löytyy jo tarpeen vaatiessa ja käytös perään jos katse ei riitä.
muutoin yritän olla tuntemattomille asiallinen :) joskus asiallisuus ymmärretään heikkoudeksi
- FiliaFerusFabulosus
sukupuolta ne heebot edustavat?
- FiliaFerusFabulosus
röökii ja egejä en jakele. Jos tarttuvat kiinni pahat mielessä, niin potkaisen toista munille täysillä samalla kun tarraan toista kaksin käsin palleista täysillä jollen sitten ehdi potkimaan toistakin samantien ja sen jälkeen potkasen polvella toista naamaan ja toista lyön kaksin käsin niskaan. (Ovat ensin kyykistyneet tuskasta kun palleihinsa kosken). Sitten suihkutan dödöni tyhjäksi niiden naamaan ja jos löydän kepin tai vastaavan karahkan pieksen minkä kerkeen ja mitä käsistä lähtee.
Pakko sitä on ainakin yrittää itseänsä puolustaa kynsin, hampain, potkuin ja lyönnein. Oon joutunut niin tekemäänkin 14 vuotiaana poikajoukon johtajaa (16v) vastaan ja pärjäsin ja pääsin pälkähästä. Se antaa uskoa, että pärjään jatkossakin jollain lailla. Oon joutunut tappelemaan tahtomattanikin. "Hei hei
Meillä on tuolla ihan lähellä teltta ja siellä saa kahviakin. Kai Jeesus on teille tuttu ja läheinen asia. Jeesus kuoli sinunkin syntiesi tähden ja ..... Mihin te nyt menette. Tulkaa takaisin, meillä on tänään voimallinen saarnaaja paikalla."- FiliaFerusFabulosus
sä olet sitten ihana. Mä hoidan tilanteen agressiivisesti puolustautumalla ja sä Jeesustelet. Voi jee... :D
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
sä olet sitten ihana. Mä hoidan tilanteen agressiivisesti puolustautumalla ja sä Jeesustelet. Voi jee... :D
Mähän olen hirveä hyväksikäyttäjä ja pilaan kaikkien maineen.
No, oikeasti minulta ei koskaan pummata noin. Yleensä joku alkaa pikemminkin käydä läpi surkeaa kohtaloaan. Jostain syystä vedän puoleeni sen tyyppistä juttua hakevia.- FiliaFerusFabulosus
buddy-love kirjoitti:
Mähän olen hirveä hyväksikäyttäjä ja pilaan kaikkien maineen.
No, oikeasti minulta ei koskaan pummata noin. Yleensä joku alkaa pikemminkin käydä läpi surkeaa kohtaloaan. Jostain syystä vedän puoleeni sen tyyppistä juttua hakevia.sellaiselta "isähahmolta"? :)
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
sellaiselta "isähahmolta"? :)
Varsinkin kun se alkoi jo joskus kun olin 15v. Ei se ole se, mutta sama ominaisuus toimii myös kaikkiin feissareihin ja tien kyselijöihin. Myös ulkomailla.
Lisäksi olen kaikkien kylänhullujen kaveri (tervehtivät jo kaukaa).
- itsevarmalta
olematta kuitenkaan ylimielinen ja kohteliaasti kerron ettei ole röökiä eikä käteistä.
Mikäli tyypeillä on pahat mielessään joudun rikkomaan heidän jäseniään jujutsussa oppimillani tekniikoilla ;) - rusalkaa
En polta..ei röökiä. Käytän muovikorttia...ei kolikoita.
- saisivat
...tuta nyrkkini raivon.
No tosissaan, rahat saisivat. En ole tapellut yläasteen jälkeen ja tuskin osaisinkaan enää. Ainakin 2-1 olisi liian paha tilanne. Ihmeen rohkeaa sakkia täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571818Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 67693
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543