Kuka muistaa tämä ???

Etsin kunnes....

Lou Lou joka katosi joskus 10v sitten ellei vielä aiemmin.
Onko tuolle tuotteelle tehty vastaavaa ? Ihastuin siihen mutta tuotetta ei enään valmistettu.:\

8

1146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupilli

      Googletin ja löysin vihdoinkin, mutta en tiedä onko alkuperäisenä. :)

      26€
      Cacharelin Lou Lou tuli markkinoille 1987. Lämmin, pehmeä ja sensuelli tuoksu, jossa on mm. vaniljaa ja aprikoosia.

      Tuoksun sävyt: aprikoosi, bergamotti, gardenia, kehäkukka, myski, santelipuu, suistuke ja vanilja

    • oli suosikkini aikoinaan

      Pitkään käytin itsekkin Lou Louta ja hyvää oli.
      Tosin tässä välillä kokeiltu ja käytetty varmaan monetkymmenet uudet tuoksut...enää en LouLouta käytä.

      Sitähän myydään vielä lentokentillä,laivoilla ja netistä tilaamallakin saat.

      googleta hajuvedet tai parfyymit niin voit tilata jos sitä vielä haluat

      • Puupilli

        2 ekaa viestiä on siis minun. ;)

        Juu, kuten sanoin hain googlella netistä Lou Lou tuoksua ja löysinkin. ;) Se oli yllätys että löytyi.


    • Cacharel

      Joo, tuttu tuote, tuttu tuoksu, sain poikaystävältä (nykyään aviomies) lahjaksi 80-luvun lopulla. Oli samasta sarjasta myös rollidödö ja irtonaista talkkia. Talkkipurkki on vieläkin tallessa. Viimeksi näin tuotetta Antalyan lentoasemalla.
      Strawberrynetissä näytti olevan myynnissä, samoin
      shopping4net.fi -sivulla, joka on ruotsalainen.

    • Puupilli

      Kävin sokoksessa eilen ja kyselin sieltä siitä tuotteesta jos he tietävät jotain. Ei kuulemma enään todellakaan kaupoissa ole myynnissä sitä muuta kuin ulkomailla.

      Minä sain Lou Lou dödön aikoinaan kaupan alekorista. Ystäväni käytti sitä tuoksua ja mä tykkäsin siitä niin paljon, että minunkin oli pakko hankkia, kunnes se oli melkein myöhästä.

      Kuten jo joku mainitsi tämän kaupan, niin kävin tutustumassa siihen jo kun laitoin ekan viestin tänne. ;))

      http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-parfum/Lou-Lou-Eau-de-parfum.htm

      ps. minulla on paha tapa kysellä ja itse kuitenkin ekana löydän vastauksen. ;)))

    • Puupilli

      Eilen vihdoin sain Lou Loun. Täytyy sanoa että ei Lou Lou parfymia tarvitse paljoo laittaa kun tuoksuu jo kauas.;)

      Testasin sitä tänään kun lähdin töihin, no, ei miehet ainakaan sanoneet siitä mitään, ymmärtääköhän nuo edes mitään. ;D

      • tuoksu

        Käytin kyseistä tuoksua muutaman pullon 90-luvulla. Muistan esim. bussikuskin (miehen) kysyneen, mitä tuoksua käytin. Kehui kovasti, että tuoksuu hyvälle. Tuntui kivalta saada kehuja yllättäen.


      • Puupilli
        tuoksu kirjoitti:

        Käytin kyseistä tuoksua muutaman pullon 90-luvulla. Muistan esim. bussikuskin (miehen) kysyneen, mitä tuoksua käytin. Kehui kovasti, että tuoksuu hyvälle. Tuntui kivalta saada kehuja yllättäen.

        Arvaa vaan kun viimeeksi kerroin että miehet ei sanoneet mitään, niin sen päivän jälkeen eräs mies huomasi töissä heti ja sanoi isolla äänellä, että "sulla on nyt uusi tuoksu". Mua hieman hävetti, kun vieressäni oli eräs mies kehen olen himan ihastunut.;D

        Täytyy säästeliäästi käyttää sitä......hmmm...pikkujoulut on tulossa ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe