Hei! Minulla kun jää joku laulu vaivaamaan mieltä niin se ei lähde pois.
Tietääkö kukaan Salaisen maan lauluja, eskarilaiset yleensä tietää. ("taikuri deddeddededee, tähdille vain juttelee...") :D
Miten meni sellainen laulu jossa puhuttiin kissasta, sen turkista, hännästä, hampaista, tassuista.. Mun on saatava tietää.
Vastatkaa sähköpostiin jos tiedätte?! Tuhannet kiiiitokset.
Jos ei homma ratkea niin joudun hommaamaan sen kirjan tai cd-levyn. en pääse yli enkä ympäri.
Sairaus kai tämäkin..
Salaisen maan laulu hukassa!
5
3438
Vastaukset
- heuip
Maailmassa on niin paljon sähköpostiosotteita, että helpottaisi sitä vastaamista, jos tietäisi juuri sen nimenomaisen sähköpostin, johon tämä vastaus piti laittaa.
Kirjastosta kannattaa käydä katsomassa kyseistä levyä ja kirjaa. - Lähi
Käy kysymässä eskarista. Minä ainakin olen saanut lapseni eskarista monien laulujen sanat.
- helenasss
Tilasin kirjan. Ei kai siinä muu auttanut :) Nyt odotan jännityksellä mikä biisi sieltä kopsahtaa silmille sitten :D
- En löytänyt
s-postiosotetta niin vastaan tähän.
Naamiokissa
Ei hiiskua saa sanaakaan,
kas Naamiokissa viitassaan.
Kis-kis, kis-kis!
Kas-kas, kas-kas!
Kissalla superviikset,
kissalla supertassut,
kissalla supersilmät
ja ilveet superhassut.- helenaaasssss
on se tuo on se tuo!! aarg. en ois ikinä muistanu! mutten muista ihan melodiaa.. voi ihanaa saada se kirja. se oli tuo!!! kiitos! vaude hei vau! :D Tosiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765