Kuka kärsii migreenistä?
Särkeekö päätä vai onko pelkästään näköhäiriö? (sahalaitainen ovaali näkökentässä kaikilla sateenkaaren väreillä, läpikuultavana).
Itselleni tuo tuli 10 minsaa sitten ja ovaali kasvaa. En näe kohta vähään aikaan kunnolla kirjoittaa joten lopettelen. En kerennyt edes kauan olla täällä ja piti lähtee katsomaan yks netti-tv:n ohjelma, mutta en nyt voikaan. Ärsyttävää. Nyt lopettelen. En näe edes kunnolla mitä olen kirjoittanut. Anteeksi jos on virheitä.
Odotan vastauksianne.
Ps. Viimeksi ei tullut päänsärkyä - toivotaan ettei nytkään.
Galluppi
13
492
Vastaukset
- salapoliiti
kun lepäät?
- FiliaFerusFabulosus
lepäämässä, mutta aikansa tuo oli, vaikka laitoin silmäni kiinni. Lievää pään pakotusta, mutta ei kovin häiritsevää. Lähden katsomaan kohta netti-tv:ltä sen mikä jäi katsomatta eilen. Juon parhaillaan kahvia ja naputtelen tänne. Onneksi ei tullut pahempaa päänsärkyä. Niskat ja hartiat ovat jäykkänä. Saattoi alkaa siitäkin, kun rappukäytävän valot paloivat eilen, niin laitoin pöytälampun käytävän lattialle rappusten kupeeseen ja kun aamulla herätessä pimeestä laitoin sen päälle, sokaistuin. Siitä uskon sen alkaneen. Ja sitten tietokoneenruudunvalo pimeessä. Yhteensattumen summa.
Se siitä - haihdun taas joksikin ajaksi.
- WhatsUpDoc
tuohan voi olla vakavaa?
- FiliaFerusFabulosus
niin vakavaa ole. Se on hirmu yleistä. Mulla vaan on se onni, ettei tule päänsärkyä, kun monilla tulee näköhäiriöstä se päänsärky parinkymmenen minuutin kuluttua.
Ei särje enää yhtään.
Kaikki OK.
Ei siellä lekurissa kannata turhia juosta. - FiliaFerusFabulosus
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
niin vakavaa ole. Se on hirmu yleistä. Mulla vaan on se onni, ettei tule päänsärkyä, kun monilla tulee näköhäiriöstä se päänsärky parinkymmenen minuutin kuluttua.
Ei särje enää yhtään.
Kaikki OK.
Ei siellä lekurissa kannata turhia juosta.et mulla tuntuu päässä, mutta se ei särje sillee kun särkee esim. krapulassa tai kipeenä.
- WhatsUpDoc
et mulla tuntuu päässä, mutta se ei särje sillee kun särkee esim. krapulassa tai kipeenä.
olis jotain tollasta en edes miettisi lääkäriin menoa
- FiliaFerusFabulosus
WhatsUpDoc kirjoitti:
olis jotain tollasta en edes miettisi lääkäriin menoa
nyt jokaisesta pikku haavastakaan valittaa lääkärille, tai mustelmasta. Mä saan joskus mustelman kolhaistuani reiden esim. pöydän kulmaan, sitten unohdan sen ja ihmettelen mistä mä oon mustelman saanut, kun en jäänyt sitä ajattelemaan sen kummemmin. Siinä olen tullut isääni. Lääkäriin ei muuta kun pakolla.
Jos joka pikkuasiasta valittaa lääkärissä, niin sitten ei heti välttämättä oteta tosissaan kun on tosi kyseessä.
Oli miten oli - mulla on kaikki nyt hyvin. Mähän selitin ylempänä, et mä sokaistun aamulla jne. Siitä se tuli niskahartiajäykkyys. - WhatsUpDoc
nyt jokaisesta pikku haavastakaan valittaa lääkärille, tai mustelmasta. Mä saan joskus mustelman kolhaistuani reiden esim. pöydän kulmaan, sitten unohdan sen ja ihmettelen mistä mä oon mustelman saanut, kun en jäänyt sitä ajattelemaan sen kummemmin. Siinä olen tullut isääni. Lääkäriin ei muuta kun pakolla.
Jos joka pikkuasiasta valittaa lääkärissä, niin sitten ei heti välttämättä oteta tosissaan kun on tosi kyseessä.
Oli miten oli - mulla on kaikki nyt hyvin. Mähän selitin ylempänä, et mä sokaistun aamulla jne. Siitä se tuli niskahartiajäykkyys.en haluaisi pelotella ketään mutta menisit lääkäriin silti
- vänkyrä-nainen
WhatsUpDoc kirjoitti:
en haluaisi pelotella ketään mutta menisit lääkäriin silti
varmaan saa ainakin jotka auttaa. Käsittääkseni ne mun tuntemat ihmiset, joilla taipumusta migreeniin on niin ne syö jotain lääkkeitä siihen. En tiedä, onko ne ennaltaehkäiseviä, vai otetaanko aina tarpeen vaatiessa.
- FiliaFerusFabulosus
vänkyrä-nainen kirjoitti:
varmaan saa ainakin jotka auttaa. Käsittääkseni ne mun tuntemat ihmiset, joilla taipumusta migreeniin on niin ne syö jotain lääkkeitä siihen. En tiedä, onko ne ennaltaehkäiseviä, vai otetaanko aina tarpeen vaatiessa.
päänsärkyyn käsittääkseni. Mutta mulla ei särje päätä niin että haittaisi. Normaali näkökyky palaa n. 15 minuutin kuluttua.
Ja mulla laukaisee näköhäiriön liian kirkas valo. Silmäni ovat valoherkät, mutta toisaalta näen pimeässä erittäin hyvin.
Ja se oli elämäni toinen näköhäiriö, jotta en ota siitä ongelmaa. Ongelma on siitä hysterisoivat. Anteeksi, mutta alkaa jo häiritä. Kadun sitä että laitoin aloituksen aiheesta.
Melkein aina kun olen helteellä auringossa ilman lakkia tai joskus kun nukun väärin.
Ei tule näköjuttuja, mutta sanoja joutuu etsimään.
Joskus ennen oli kolmen päivän juttujakin, mutta nyt on lääkitys ja pysyy kurissa sillä (jos muistaa ottaa heti).- FiliaFerusFabulosus
molemmilla kerralla liian kirkkaalla pöytävalolla ja ne tulivat siitä. Silmäni ovat muutenkin valoherkät. Elämäni toinen näköhäiriö. En ota siitä kuitenkaan ongelmaa ja alkaa jo raivostuttamaan koko juttu.
Tulin pikaisesti käymään ja nyt joudun taas lähtemään ihan kohta. Muut hommat kutsuvat.
hyvin harvoin mulla särkee päätä milläänlailla... TUskin koskaan. Joskus noita oireita voi aiheuttaa hapen puute aivoihin, mut en oo muuta huomannu omalla kohdalla.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543