en nettikaupasta juuri haluaisi tilailla. Joten; mistä löytäisi seuraavat levyt:
- Frigg
- Tsuumi Sound System
TAI jos on pakko tilata netistä, onko jotain paikkaa, jossa koko touhu on turvallista ja helppoa?
Mistä kaupasta saa....
seuraavat levyt?
3
390
Vastaukset
- zboom
Digeliuksesta helsingistä.
- tss
Digliuksesta pitäis saada molempia. Ja kyllä levykaupat normaalisti tilaa jos kysyy.
Tsuumi Sound Systemia saa tilattua mm. www.aitorecords.com. Tai jopa multa [email protected].
Friggiä kannattaa kysyä ehkä [email protected].
Kylläpäs hyviä levyjä ostelet :)- minni11
Suomalaista kansanmusiikkia laidasta laitaan saa Suomen Kansanmusiikkiliitosta. Putiikin tarjonta selviää osoitteesta www.suomenkansanmusiikkiliitto.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716