Suuri SEKSI-kysely

Kun kerran palstan henki on juuri nyt tämä, niin piristetäänpä tunnelmaa vielä tällä:

Laadi seksijutuista inhokkilista, eli mikä on karmeinta ja iljettävintä tuossa toiminnassa.

Pahemmuusjärjestys on toivottavaa.

Saa luonnollisesti vastata puskista.

67

1910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte1
      • Että kaikki käy: siis esimerkiksi sähköshokkeja herkkiin paikkoihin ja tietysti sidottuna ketjuilla johonkin seinälle roikkumaan.

Kai nyt jokin lista sinulta löytyy.

• monte1
        buddy-love kirjoitti:

Että kaikki käy: siis esimerkiksi sähköshokkeja herkkiin paikkoihin ja tietysti sidottuna ketjuilla johonkin seinälle roikkumaan.

Kai nyt jokin lista sinulta löytyy.

esim en antaisi itseäni kahlita seksipuuhasteluissa.
        sähköhoitoa voisin kokeilla tyyliin "yksi lensi yli käenpesän" mut mihinkään genitaaleihin antaisi vírtaa pistää.

sadomasokismi ei sovellu minulle,eikä anaali jutut.

• ...
        monte1 kirjoitti:

esim en antaisi itseäni kahlita seksipuuhasteluissa.
        sähköhoitoa voisin kokeilla tyyliin "yksi lensi yli käenpesän" mut mihinkään genitaaleihin antaisi vírtaa pistää.

sadomasokismi ei sovellu minulle,eikä anaali jutut.

kahlita? Eikö se ole miehen unelma, ettei tarvitse tehdä mitään vaan nainen hoitaa kaiken?

• karmeinta

on kun miehet pökkii toisiaan kovilla kaluillaan yöks

• Kumpaa sukupuolta vastaaja edustaa?

• Onko törkeyksiä lateleva kumppani plus- vai miinuslistalla? Jotkut kuulemma suorastaan vaativat noita.

• vänkyrä-nainen

olis parisuhdeseksissä jos ei olis suuseksiä ollenkaan. Jos en saisi ottaa mieheltä suihin ja jos ei se tekis sitä koskaan mulle. Onhan tommosiakin miehiä kai. Se olis aika paha juttu, jos se selviäisi liian myöhään.

Kakka muut eriteleikit myös menee yli hilseen, paitsi pissaleikit nyt vielä on ihan kesyjä kaikkiin noihin muihin verrattuna.

Mutta muuten ei musta seksissä ole mitään iljettävää.

• MiesisollaÄMMÄLLÄ

Se, kun ämmillä haisee pillut.
      Nainen ei osaa liikkua.
      Piereskely kesken session.
      Naisen ruma naama.

• gek-ko

1. vanhat lihavat tyhmät sedät, jotka tuijottaa parikymppisiä sitimarketissa ja yrittää päästä puheisiin
      2. hinttimäiset miehet, saatana sellanen tuunaaminen ja vaaleenpunaset paidat niinku tiäksä nii ne ei sovi miähele niiku ollenkaa...
      3. loput miehet
      4. seksin lopputuote eli vinkuvat pennut, joista kasvaa uusi polvi sitimarketissa sikailevia idiootteja

• Mutta ne muuten sopivat saavat sitten vaatia mitä vain?

Ja oliko se törkeyksien latelu tunnelmaa nostavaa vai pilaavaa toimintaa?

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Mutta ne muuten sopivat saavat sitten vaatia mitä vain?

Ja oliko se törkeyksien latelu tunnelmaa nostavaa vai pilaavaa toimintaa?

muuten sopivat? En ole kiinnostunut ihmisistä jos nyt en eläimistäkään.

• gek-ko kirjoitti:

muuten sopivat? En ole kiinnostunut ihmisistä jos nyt en eläimistäkään.

Ei kuitenkaan tarvitse olla henkilökohtainen juttu, eli riittää kun listaa kaikki mitä pitää erityisesti inhottavana, mutta ei tarvitse olla asiasta kokemusta tai harrastusta yleensäkään.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Ei kuitenkaan tarvitse olla henkilökohtainen juttu, eli riittää kun listaa kaikki mitä pitää erityisesti inhottavana, mutta ei tarvitse olla asiasta kokemusta tai harrastusta yleensäkään.

no jos nyt ei henkilökohtaista kokemusta vaadita ':I

Mikä se perversion nätimpi nimi on, fetissi? Mikä ero on fetissillä ja perversiolla? Onhan noissa sun listoissa kaikennäköistä. Oksennuksen kanssa pelaamista ja kuolleen kanssa hengaamista en olisi ekana kokeilemassa.

Ehkäpä kunnolla etovat jutut löytyvät silti kuviteltavissa olevasta arjesta eikä niinkään jenkkileffaaineksista. Tuo enriquen juttu oli aika karsea kyllä... juu kyllä eritteiden kanssa saa olla tarkkana.

• Elämäänsä kyllästynyt

Olin tänään ulkoilemassa. Ajattelin kerrankin katsoa sillä silmällä, löytyykö ulkoilijoista varteenotettavia naisia. Ikäisilläni naisilla oli koirat ja lapsikatras mukana, tai käänsivät heti katseensa muualle. Ainoastaan itseäni 10 v. nuoremmat naiset ottivat hymyillen katsekontaktia.

Kai se on ruvettava katsomaan tukevaa oksaa.

t. keski-ikäistymisen ovella kolkutteleva sinkkumiekkonen

• gek-ko
        Elämäänsä kyllästynyt kirjoitti:

Olin tänään ulkoilemassa. Ajattelin kerrankin katsoa sillä silmällä, löytyykö ulkoilijoista varteenotettavia naisia. Ikäisilläni naisilla oli koirat ja lapsikatras mukana, tai käänsivät heti katseensa muualle. Ainoastaan itseäni 10 v. nuoremmat naiset ottivat hymyillen katsekontaktia.

omasta elämästäsi tai sen päättämisestä.

Minullakin on joskus ollut vaikeaa.

• gek-ko kirjoitti:

no jos nyt ei henkilökohtaista kokemusta vaadita ':I

Mikä se perversion nätimpi nimi on, fetissi? Mikä ero on fetissillä ja perversiolla? Onhan noissa sun listoissa kaikennäköistä. Oksennuksen kanssa pelaamista ja kuolleen kanssa hengaamista en olisi ekana kokeilemassa.

Ehkäpä kunnolla etovat jutut löytyvät silti kuviteltavissa olevasta arjesta eikä niinkään jenkkileffaaineksista. Tuo enriquen juttu oli aika karsea kyllä... juu kyllä eritteiden kanssa saa olla tarkkana.

Juuri tuollaista listausta olen ajatellut, eli ei tarvitse olla kokeillut tai edes kuullut asiasta aiemmin, mutta nyt asiaa ajatellen se kuulostaa äärimmäisen etovalta.

Itse pidän noita japanilaisten bukkake-juttuja ikävinä (mutta en aseta tässä nyt omia inhokkijärjestyksiä).

• Elämäänsä kyllästynyt kirjoitti:

Missä tuossa on se varsinainen ongelma (kiinostustahan löytyi).

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

oli ilmeisesti se, että hirttäytyä täytyy, jos joku yksittäinen tuntematon ihminen netissä kertoo, että 12o-kiloiset, 4o vuotta vanhemmat sedät etovat jos niitä näkee iskupuuhissa.

Mielestäni tämä ei ole syy hirttäytyä, mutta minä en asiasta päätä. En tosin provosoidukaan tahi koe syyllisyyttä. En kai minä säälin takia kenenkään kanssa seksiä harrasta.

Naisen voisi löytää helpommin, jos on valmis ajattelemaan asioita muistakin näkökulmasta kuin omastaan. Itse olen kokenut seksuaalista häirintää sen verran että odotan mieheltä jotain tajua siitäkin, että toisella sukupuolella on eri ongelmat.

• kysymykseen
        buddy-love kirjoitti:

Gek-ko toteaa, että nuorempia naisia ei saa katsoa, ja itse en huomaa että muunlaiset osoittaisivat mitään kiinnostuksen merkkejä.

• edellinen
        gek-ko kirjoitti:

oli ilmeisesti se, että hirttäytyä täytyy, jos joku yksittäinen tuntematon ihminen netissä kertoo, että 12o-kiloiset, 4o vuotta vanhemmat sedät etovat jos niitä näkee iskupuuhissa.

Mielestäni tämä ei ole syy hirttäytyä, mutta minä en asiasta päätä. En tosin provosoidukaan tahi koe syyllisyyttä. En kai minä säälin takia kenenkään kanssa seksiä harrasta.

Naisen voisi löytää helpommin, jos on valmis ajattelemaan asioita muistakin näkökulmasta kuin omastaan. Itse olen kokenut seksuaalista häirintää sen verran että odotan mieheltä jotain tajua siitäkin, että toisella sukupuolella on eri ongelmat.

Painan noin 70 kiloa enkä ole edes täydet 40 vuotta vanha.

• kysymykseen kirjoitti:

Gek-ko toteaa, että nuorempia naisia ei saa katsoa, ja itse en huomaa että muunlaiset osoittaisivat mitään kiinnostuksen merkkejä.

On niin, että niitä saa katsella jotka siihen positiivisesti suhtautuvat.

Maailmassa on paljon niitä joihin tuskin kukaan suhtautuu positiivisesti, eli suhteuta asia tuohon.

• gek-ko
        edellinen kirjoitti:

en minäkään uhkaile itsemurhalla sen takia, että jotkut sanovat että naisen pitää olla blondi ja minä en ole blondi.

• edellinen kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan kohtaaminen on aina ongelma, mutta mielestäni sinun ei kannata yrittää kohdentaa tarjontaa liian kapealle alueelle.

Sinulla ei ole kuitenkaan ole kovin suurta ongelmaa.

lisäksi et ota huomioon, että koko negatiivisesti suhtautuva joukko voi olla varattuja.

• syy.
        gek-ko kirjoitti:

en minäkään uhkaile itsemurhalla sen takia, että jotkut sanovat että naisen pitää olla blondi ja minä en ole blondi.

Ok, tunteet pinnassa.

Hikeennyin koska
        - sanoit että nuoriin naisiin ei saa katsoa (mutta minkä teet, kun muut hylkivät)
        - viittasit hinttimäisiin miehiin
        (en ole mikään karju kuten painosta voit todeta, joten olen kuullut riittävästi vinoilua tästä. Aiheetta.)

Ylireagoin. Poistun kulkematta oksan kautta.

• gek-ko kirjoitti:

Sähän voisit teeskennellä tässä blondia.

Miten muuten voisi tekstin välityksellä sössöttää sillai söpösti?

• syy. kirjoitti:

Ok, tunteet pinnassa.

Hikeennyin koska
        - sanoit että nuoriin naisiin ei saa katsoa (mutta minkä teet, kun muut hylkivät)
        (en ole mikään karju kuten painosta voit todeta, joten olen kuullut riittävästi vinoilua tästä. Aiheetta.)

Ota nyt huomioon, että vaikka et kuuluisi kaikkien preferensseihin, niin silti variaatioita on niin paljon että kaikki periaatteessa löytävät jonkun sopivan.

• gek-ko
        syy. kirjoitti:

Ok, tunteet pinnassa.

Hikeennyin koska

ymmärsit minut täysin väärin, rauhoitu :)

Mä vaan kirjoitan yliyleistävästi ja mitä sattuu. Se mitä tarkoitin, ei koske sinua mitenkään (sen perusteella mitä nyt kirjoitat). Liian vanha on juuri sellainen kuuskymppinen, eli olisimme varsin epätasapainoinen pari. Avoin irstailu kuuluu repertuaariin. Hinttimäisyys ei tule ruumiinpainosta vaan vaatteista ja puhetavasta ja ajattelutavasta. Jotkut naiset kyllä tykkää, minä vaan en.

Juu jätä se oksa väliin. Hyvä mies sie oot :)

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Sähän voisit teeskennellä tässä blondia.

Miten muuten voisi tekstin välityksellä sössöttää sillai söpösti?

Kattelin niitä fifin juttuja avoimesti ihaillen. Mistä helkkarista se pöljä plondi jotain laukkumerkkejäkin tietää?

• gek-ko kirjoitti:

Kattelin niitä fifin juttuja avoimesti ihaillen. Mistä helkkarista se pöljä plondi jotain laukkumerkkejäkin tietää?

En mäkään käsitä. Jos sillä on vaikka sukulaisilla niitä paljon tai joku muu selitys. Mut meikeistä se ei paljon taida ymmärtää.

• kannattaja

Oikeestaan ällöttää kaikki pervoilu. En halua eriteleikkejä, ylimääräisiä henkilöitä paikalle enkä seksiä keittiöön. Seksiä vain sellaisten henkilöidne kanssa joiden kanssa olisi miellyttävää viettää seuraava päivä selvin päin vaikka ilman seksiä. Makkari riittää hyvin. Miksi pitäisi tehdä jotain mistä ei tykkää.

• Nyt sitten vain tarkempi inhokkilista ja pahemmuusjärjestykseen. Ovatko esimerkiksi katsojat pahempi juttu kuin useammat osallistujat?

• Enrique_Lister

Sitä kun takaapäin yrittää ja kumppanil on pylly vähän huonosti pyyhitty... Siinnä kylmä hiki valuu, kun yrittää keksiä miten asian sanois nätisti ettei toinen suuttuis. Mielikuvitus loppuu, kun yrittää ajatella jotain kiihottavaa, että pääsis hommasta mahdollisimman äkkiä.

• Esimerkki tuo.

Mikä on seuraavaksi pahin?

• ...

Oletko ihan oikeasti joskus törmännyt naiseen, jolla on ollut likainen *****? Oikeasti? Pari miestä olen vauhtiraitojen takia jättänyt, mutta luulin, että naiset on puhtaita!

• väliaika
        ... kirjoitti:

Oletko ihan oikeasti joskus törmännyt naiseen, jolla on ollut likainen *****? Oikeasti? Pari miestä olen vauhtiraitojen takia jättänyt, mutta luulin, että naiset on puhtaita!

kannattanee suosia sitä perussuomalaista settiä lauantai-iltaisin saunan jälkeen.

• ... kirjoitti:

...eläissäni törmännyt sellaiseen tilanteeseen, että nainen halusi suuseksiä ja kun sinne alapäähän hivuttauduin niin paskan haju tuoksahti aika vahvasti nenään. Jostain kumman syystä päätin vain sormettaa....sillä kertaa.

• joo...
        ... kirjoitti:

Naisella oli menkat, ja se oli aika töhryinen/töhryistä. Selvin päin en olisi ruvennut.

• ...
        Richartti kirjoitti:

...eläissäni törmännyt sellaiseen tilanteeseen, että nainen halusi suuseksiä ja kun sinne alapäähän hivuttauduin niin paskan haju tuoksahti aika vahvasti nenään. Jostain kumman syystä päätin vain sormettaa....sillä kertaa.

Kuulostaa ihan kauhealta... Mä luulin, että vain miehet ei huolehdi hygieniastaan...

• Enrique_Lister
        ... kirjoitti:

Se oli se mun silloinen elämäntoveri. Eikä sil ollu ku sen kerran. Normaalisti oli tarkka hygieniastaan, mut jäipähän mieleen.

• Radiossa oli eilen, että jotkut pukeutuvat smurffeiksi ja tekevät siitä jopa filmejä.

Meneekö listalla mihin kohtaan?

• gek-ko

Tiedätkö sen kirjan "Saako tälle edes nauraa?" ?

Joka tapauksessa siinä oli porukkaa, ja ne kysyivät yhdeltä että mitä sinä esität. Se esitti aku ankkaa, eli sillä oli merimiespaita ja joku lakki. Pallit vaan vähän toi uutta aspektia ankkalookiin.

• gek-ko kirjoitti:

Tiedätkö sen kirjan "Saako tälle edes nauraa?" ?

Joka tapauksessa siinä oli porukkaa, ja ne kysyivät yhdeltä että mitä sinä esität. Se esitti aku ankkaa, eli sillä oli merimiespaita ja joku lakki. Pallit vaan vähän toi uutta aspektia ankkalookiin.

Olisi pakko siirtyä seuraavaan rakennuksen nauramaan.

Olen kuullut kirjasta, mutta en ole nähnyt sitä.

Tässä ohjelmassa on myös mielenkiintoisia tilanteita.
        http://www.youtube.com/watch?v=92PxT6RTLCo

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Olisi pakko siirtyä seuraavaan rakennuksen nauramaan.

Olen kuullut kirjasta, mutta en ole nähnyt sitä.

Tässä ohjelmassa on myös mielenkiintoisia tilanteita.
        http://www.youtube.com/watch?v=92PxT6RTLCo

idea '8(

• gek-ko kirjoitti:

idea '8(

Mikä niistä?

• Jotkut kuulemma harrastavat noita (onko ne puhtaita vai kuraisia).

Miltä vaikuttaa?

• väliaika

käytän kumisaappaita usein. Ne ovat useimmiten kuraiset.

• väliaika kirjoitti:

käytän kumisaappaita usein. Ne ovat useimmiten kuraiset.

Mutta jos kumppanisi vaatii molemmille kuraiset kumisaappaat sänkyyn, niin mitä sanot?

• väliaika
        buddy-love kirjoitti:

Mutta jos kumppanisi vaatii molemmille kuraiset kumisaappaat sänkyyn, niin mitä sanot?

teille ?

• väliaika kirjoitti:

teille ?

Mulla on puhtaat lakanat. Sitä paitsi minä en harrasta asiaa enää lainkaan (enkä ole varma aloitankokaan enää). Siis alan unohtaa jo miten sillälailla edes ollaan.

• väliaika
        buddy-love kirjoitti:

Mulla on puhtaat lakanat. Sitä paitsi minä en harrasta asiaa enää lainkaan (enkä ole varma aloitankokaan enää). Siis alan unohtaa jo miten sillälailla edes ollaan.

olet siis ollut asianharrastaja?

Suositko Nokian Kontiota vai mitä?

• väliaika kirjoitti:

olet siis ollut asianharrastaja?

Suositko Nokian Kontiota vai mitä?

En harrasta koko toimintaa missään muodossa.

• väliaika
        buddy-love kirjoitti:

huulet huulina.

Olen mies ja toista miestä en kaveriksi ota, kumisaappailla tai ilman.

Tarkoitin vaan, että jos jollain kiinnostavalla tapauksella olisi tuollaisia fiksaatioita ja haluaisi tuon suuntaisia ehdotella, niin ehdottaisin hänen sänkyään.

Pyykinpesu ei ole varsinainen harrastukseni.

Luulen kyllä että tajusit ihan hyvin mitä tarkoitin, mutta ihan vaan väärinkäsitysten välttämiseksi.

Ne kumisaappaatkin toimii lähinnä tuolla työmailla.

• väliaika kirjoitti:

huulet huulina.

Olen mies ja toista miestä en kaveriksi ota, kumisaappailla tai ilman.

Tarkoitin vaan, että jos jollain kiinnostavalla tapauksella olisi tuollaisia fiksaatioita ja haluaisi tuon suuntaisia ehdotella, niin ehdottaisin hänen sänkyään.

Pyykinpesu ei ole varsinainen harrastukseni.

Luulen kyllä että tajusit ihan hyvin mitä tarkoitin, mutta ihan vaan väärinkäsitysten välttämiseksi.

Ne kumisaappaatkin toimii lähinnä tuolla työmailla.

pervoista tietää mitä teillä on mielessä.

Mutta totta on kuitenkin, etten nykyään harrasta variaatioilla tai edes ilman.

• Miten sitten ne jotka pistelevät teräskuulia ihon alle sinne, tai lävistelevät koko systeemin reikiä täyteen (ja niitä killuttimia sekaan)?

Onko inhokkilistalla?

Minulla olisi kuvalinkkikin noihin, mutta ne ovat niin karmivia, ettei niitä tänne voi laittaa.

• EI tänään,

varsinkin, kun hormoonit hyrrää, kuin omenapuulla, millä oksistoa painaa hyödyntämätön hedelmistö.

• ei totta

hehehhhehehhheee

• - Kakkonen (ei, et saa mua änkeen suoraani sinne etkä saa tunkee mun exitiin mitään. Asiasta ei keskustella.)

- Se kun nainen vemppaa viel laukeemisen jälkeenkin väkisin vaikka pyytäis taukoa. Tekee yksinkertaisesti ilkeää.

- Nuoleminen (Loista kuin naantalin aurinko jos saat mut tekeen tätä. Ei se mahdotonta kuitenkaan ole...)

- Tatin näykkiminen hampailla. Alitajuisesti pirun pelottavaa.

- Perseelle läpsiminen (Sfmidäviddua, oonko mä joku ratsu? Etkö tiennyt että niitäkään ei LÄPSITÄ.)

- Piereskely. Inhimillistä mutta tunnelmantappaja enivei.

- Kieli navassa. Kutittaa eikä tunnu yhtään silleen fiksulta tai oikealla tavalla kivalta.

Eiköhän tossa tullut ne oleelliset.

• ...

leimataan tiukkapipoiseksi arvottomaksi femakoksi, jos ei anna persettä, mutta jos mies sanoo niin, niin se onkin ihan ok?

Mitäs muuten tykkäisit, jos nainenkaan ei antaisi suuseksiä?

• ... kirjoitti:

leimataan tiukkapipoiseksi arvottomaksi femakoksi, jos ei anna persettä, mutta jos mies sanoo niin, niin se onkin ihan ok?

Mitäs muuten tykkäisit, jos nainenkaan ei antaisi suuseksiä?

"leimataan tiukkapipoiseksi arvottomaksi femakoksi, jos ei anna persettä, mutta jos mies sanoo niin, niin se onkin ihan ok?"

Enpäs tiedä. Kysy niiltä jotka tollasella leimasimella sohii? Mä en kuulu joukkoon taas kerran.

"Mitäs muuten tykkäisit, jos nainenkaan ei antaisi suuseksiä?"

Tykkäisin kun nainen tuolla osoittaa että elää omien mieltymystensä mukaan eli ei aja itseään kriisiin. Helpompi luottaa muissa asioissa sellaiseen ihmiseen kun tietää että sillä on omat rajansa joista hän itse pitää huolta = vähemmän murehdittavaa mulla.

(Se että hyväksyn suikittomuuden ja pystyn elämään oikein hyvin ilman ei kylläkään tarkoita ettenkö kerjäisi sitä enivei välillä... jos ei haluu antaa niin sit pitää vaan päänsä, se ei oo kiellettyä... :)

• FiliaFerusFabulosus

noi, mut ihan oikeassa olet.
        Miekään en tykkää peppuseksist puolin enkä toisin

Enkä itsekkään ymmärrä mitään läpsimisiä touhujen aikana. Mihin se tähtää?

Ei ole sattunut ainakaan mun kohdalla mitään pierusessioita mut voin kuvitella sen tunnelmantappajana.

Ei tekis kyl mieli tunkee kieltä minkään napanöyhdän sekaan.

Viestis oli kuiteskin hauska. :D

• Ahtero

satanistiset orgiat, lasten hyväksikäyttö, eläimiin sekaantuminen, kusi- ja paskaleikit ja homostelu pahemmuusjärjestyksessä

• hgfbnhgh

jolle seksi on vain panemista ja johon kelpaisi kuka tahansa nainen. En tosin ole koskaan muunlaiseen törmännyt. Hyvänä kakkosena tulee ne miehet, jotka kuvittelee, että naiset oikeasti tykkää niistä jutuista, joita pornossa tehdään. Kolmosena miespuoliset jakorasiat. Kasvoille runkkaaminen on loukkaavaa. En välitä mistään ulosteleikeistä, enkä myöskään peppuseksistä. Miehet, jotka uhoaa panotaidoillaan on kamalia. Joku tuolla jo mainitsikin vanhat pervot äijät, jotka kyttää nuoria tyttöjä. Ulkonäöllisesti ihokarvat ja taikinamainen valkoinen hoitamaton iho. Finnit ja tikkumainen laihuus. Ja huono hygienia. Yök! Mun mielestä kaikki miesten seksuaalisuus on yksinkertaisesti iljettävää. Pedofiliaa, raiskauksia, pettämistä, perversioita, fetissejä, alistamista. Mies ei osaa rakastella, se on ehkä pahinta.

• Minusta inhottavinta on se että mies selvästi keskittyy vaan hakemaan itselleen nautintoa. Tai syyllistää naista siitä jos nainen ei ole valmis vaikka olisikin lupaillut jossain vaiheessa .. =/

Hemmetti, oraalit ja anaalit käy ennemmin kuin voi sulattaa tuollaista asennetta miehellä..

• FiliaFerusFabulosus

peppuseksistä, enkä perseelle läiskimisestä.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe