Löytyykö tän harrastajia täältä Suomesta? Eli clown walkhan on kehittyny omaksi tyylikseen Crips nimisen jengin harrastamasta crip walkista. Crip walk on tarkotettu vain Cripsin jäsenille, ei muille. Clown walk sen sijaan on laji, jota kaikki voivat harrastaa. Itse tykkään tästä kävelystä, joka muistuttaa tanssia. En todellakaan ole mikään crip wannabe; mulla on ihan omakin porukka kasassa. Me ollaan kehitetty omiakin liikkeitä ja hauskaa on kun porukalla vedetään. Ollaan kaikki yli 18, että turha tulla kenenkään tänne mollaamaan että nyt on taas valkoset penskat matkimassa Jenkkilän gangstoja. Ei todellakaan!!! Me tehdään tätä, koska se on hauskaa. Meiän jengissä pääpaino on chillailussa, ei me edes haluta olla mitään v*tun gangstoja niinku nää jotku skidit mitä tääl Lahdessa usein ikävä kyllä näkee.
Clown Walk
10
849
Vastaukset
- ajnag
Tuleehan tuota muidenkin väliin vedettyä. Joskus vuosi sitten aloin ite kokeilemaan noita ja ihan jännää on. Muistaakseni on joku suomalainen harrastajien sivu kyllä vaikkei siellä oikein mitään ole. Sitten taas on ihan jenkkiläinen sivu jossa on ihan helvetisti juttua, videoita ja sellasta. Nyt justiin ei ole osotteita kumpaankaan mutta etipä ite niin varmaan löydät.
- "Basta-M"
Itse Olen noin kome vuotta tuota tehnyt. Kaveri laitto ihan youtubeen videon. En ole kuullut ikinä mistään vitun clown walkista. Ilmaise tämä miten haluat mutta en välitä. Olen puna vaatteinen 22v. http://www.youtube.com/watch?v=e3EnS44_Dl0&feature=related
- faktaaaa
"Basta-M" kirjoitti:
Itse Olen noin kome vuotta tuota tehnyt. Kaveri laitto ihan youtubeen videon. En ole kuullut ikinä mistään vitun clown walkista. Ilmaise tämä miten haluat mutta en välitä. Olen puna vaatteinen 22v. http://www.youtube.com/watch?v=e3EnS44_Dl0&feature=related
juu nii, sinä olet tuossa punasessa asussa aivan varmasti helvetin urpo =). Punasessa asussa on keelo(jenkki) joka yks maailman parhaita tossa.
- HyväH
faktaaaa kirjoitti:
juu nii, sinä olet tuossa punasessa asussa aivan varmasti helvetin urpo =). Punasessa asussa on keelo(jenkki) joka yks maailman parhaita tossa.
Kusettaa
- BalanCe93
joo oon kohta puolin 17v ja harrastanu clown walkia noiin vähän alle 2kk yrittäs löytää täältä pohjosemmasta päin omaa porukkaa kuhan harrastajia löytyis tarpeeksi olis hyvä.ite yritän opetella täysiä enkä halua olla mikään fkin pikku gangsteri lols .. muttaj uu ei siinä :) olis kiva löytää porukka.
- jäsen_
asutko kittilän lähellä
- CwalkerBlacu
Morjest kylhä täält ahtialasta pari 16vuotiasta löytyy, oon cwalkannu ny 5kuukautta. Missäs te harjottelette? Kotona, ulkona vai joku tietty paikka? Kyl tost perus settii menee mut paljon harjotteluu tarvis viel.
- Treeniäjokapäivä
Mro ! ihme että löytyy näinki paljon porukkaa 2 päivää sitten tullu 2 vuotta harrastettua ! :) lapista meiksin löytää onko muita lapista?
ite 22v ja ois kyl kiinnostusta harjotella enemmän mut yksin aika miten sen sanois "vaikeeta" kun ei oo kaveria kenen kanssa kehittelis jotain siistei movsei tai sit jos jossain tulee joku "moga" niin toinen jeesais tietty se mogakin voi näyttää loppupeleissä siistiltä ja omalaatuiselta
- van g
löytyskö etelä suomest ton lajin harrastelioit ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783