Clown Walk

Finx

Löytyykö tän harrastajia täältä Suomesta? Eli clown walkhan on kehittyny omaksi tyylikseen Crips nimisen jengin harrastamasta crip walkista. Crip walk on tarkotettu vain Cripsin jäsenille, ei muille. Clown walk sen sijaan on laji, jota kaikki voivat harrastaa. Itse tykkään tästä kävelystä, joka muistuttaa tanssia. En todellakaan ole mikään crip wannabe; mulla on ihan omakin porukka kasassa. Me ollaan kehitetty omiakin liikkeitä ja hauskaa on kun porukalla vedetään. Ollaan kaikki yli 18, että turha tulla kenenkään tänne mollaamaan että nyt on taas valkoset penskat matkimassa Jenkkilän gangstoja. Ei todellakaan!!! Me tehdään tätä, koska se on hauskaa. Meiän jengissä pääpaino on chillailussa, ei me edes haluta olla mitään v*tun gangstoja niinku nää jotku skidit mitä tääl Lahdessa usein ikävä kyllä näkee.

10

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajnag

      Tuleehan tuota muidenkin väliin vedettyä. Joskus vuosi sitten aloin ite kokeilemaan noita ja ihan jännää on. Muistaakseni on joku suomalainen harrastajien sivu kyllä vaikkei siellä oikein mitään ole. Sitten taas on ihan jenkkiläinen sivu jossa on ihan helvetisti juttua, videoita ja sellasta. Nyt justiin ei ole osotteita kumpaankaan mutta etipä ite niin varmaan löydät.

      • "Basta-M"

      • faktaaaa
        "Basta-M" kirjoitti:

        Itse Olen noin kome vuotta tuota tehnyt. Kaveri laitto ihan youtubeen videon. En ole kuullut ikinä mistään vitun clown walkista. Ilmaise tämä miten haluat mutta en välitä. Olen puna vaatteinen 22v. http://www.youtube.com/watch?v=e3EnS44_Dl0&feature=related

        juu nii, sinä olet tuossa punasessa asussa aivan varmasti helvetin urpo =). Punasessa asussa on keelo(jenkki) joka yks maailman parhaita tossa.


      • HyväH
        faktaaaa kirjoitti:

        juu nii, sinä olet tuossa punasessa asussa aivan varmasti helvetin urpo =). Punasessa asussa on keelo(jenkki) joka yks maailman parhaita tossa.

        Kusettaa


    • BalanCe93

      joo oon kohta puolin 17v ja harrastanu clown walkia noiin vähän alle 2kk yrittäs löytää täältä pohjosemmasta päin omaa porukkaa kuhan harrastajia löytyis tarpeeksi olis hyvä.ite yritän opetella täysiä enkä halua olla mikään fkin pikku gangsteri lols .. muttaj uu ei siinä :) olis kiva löytää porukka.

      • jäsen_

        asutko kittilän lähellä


    • CwalkerBlacu

      Morjest kylhä täält ahtialasta pari 16vuotiasta löytyy, oon cwalkannu ny 5kuukautta. Missäs te harjottelette? Kotona, ulkona vai joku tietty paikka? Kyl tost perus settii menee mut paljon harjotteluu tarvis viel.

    • Treeniäjokapäivä

      Mro ! ihme että löytyy näinki paljon porukkaa 2 päivää sitten tullu 2 vuotta harrastettua ! :) lapista meiksin löytää onko muita lapista?

    • ite 22v ja ois kyl kiinnostusta harjotella enemmän mut yksin aika miten sen sanois "vaikeeta" kun ei oo kaveria kenen kanssa kehittelis jotain siistei movsei tai sit jos jossain tulee joku "moga" niin toinen jeesais tietty se mogakin voi näyttää loppupeleissä siistiltä ja omalaatuiselta

    • van g

      löytyskö etelä suomest ton lajin harrastelioit ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe