Helmistringit

annu 75

Onko kellään kokemusta helmi stringeistä.onko eri valmistajien malleilla suuria eroja? Pystyykö niitä käytttämään?

35

16330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thongs

      Ovat kivat, mutta juoksulenkille tai spinningiin en laittais.
      Huono puoli (kai) että tekee mieli koko ajan...eli aiheuttavat mukavia tuntemuksia kun liikkuu :)
      Kesällä mukava laittaa hameen alle ja lähteä kauppoihin...
      Magic frogin mallin helmet alkavat aika alhaalta, itse olen tilannut ulkomailta.

      • Rehellisestä

        Vastauksesta,ei kait niitä voi pitää kokopäivääkään.


      • thongs
        Rehellisestä kirjoitti:

        Vastauksesta,ei kait niitä voi pitää kokopäivääkään.

        se unohtui sanoa että itsellä on Braclin helmiäisiä käytössä :)
        http://www.azzuma.com/HTML/bracli.html


      • HolotnaOn
        Rehellisestä kirjoitti:

        Vastauksesta,ei kait niitä voi pitää kokopäivääkään.

        "Juonessa Mukana".
        JK. miinus 14. et sillee on


      • Mutta Made keli

        Piileekin,mut nuot einäytä ymmärtävän...heh heh,ei kyllä ole Helmikeli.


    • keksit

      Onko siellä "tyttöporukassa"pohdittu asiaa.

    • Neiti Helmi

      Stadissa on ainakin yksi liike, joka myy helmistringejä. Itse ostin ja onhan ne ovelat kunhan ei tosiaan lähde lenkille ne jalassa :) Parisuhdetta piristämään aivan loistavat.

      • Ja tarkasti

        Miten se ne parisuhdetta "virkistää".


      • Neiti Helmi
        Ja tarkasti kirjoitti:

        Miten se ne parisuhdetta "virkistää".

        Höh, jos et osaa edes kuvitella miten ne piristää parisuhdetta on varmaan parempi, kun asia pidetään sinulta salassa eikä faktoja paljasteta ;)


      • Nimetön

        Niin kaikki taithaa olla "ns.huhua ja mielikuvitusta".Hyvä mielikuvitus on parhain parisuhteen "virkistäjä"ja siihen lisättynä Helmi St.Kyllä se talven aikana selviää?.
        JK.tuli flunsa,ei jaksa.


      • sellaiset?
        Nimetön kirjoitti:

        Niin kaikki taithaa olla "ns.huhua ja mielikuvitusta".Hyvä mielikuvitus on parhain parisuhteen "virkistäjä"ja siihen lisättynä Helmi St.Kyllä se talven aikana selviää?.
        JK.tuli flunsa,ei jaksa.

        Näin verkkokaupassa tuollaiset:
        http://www.sensual.fi/product_info.php/cPath/30/products_id/5638


      • _helmet

      • kesä melk ohi
        Neiti Helmi kirjoitti:

        Höh, jos et osaa edes kuvitella miten ne piristää parisuhdetta on varmaan parempi, kun asia pidetään sinulta salassa eikä faktoja paljasteta ;)

        JokoHan voisit paljastaa Helmi St suurimman sallaisuuden joka parisuhteeseen vaikuttaa.
        JK.Kyllä täm kesä on ollut Helmi St hyvin arvaamaton. Niin katos net Lg on tullut muotiin. ikäänkuin puuntakaa?.


    • Käy katsomassa

      Helsingin Eerikinkatu ykkösessä on kauppa, josta saat helmistringejä.

      • mä vaan

        Eipä nyt ihan heti tulis mieleen ostaa huuto.netistä alkkareita :D


      • justiinaaa
        mä vaan kirjoitti:

        Eipä nyt ihan heti tulis mieleen ostaa huuto.netistä alkkareita :D

        hyhhhyh


    • bigdevil

      En ole nähnytkään tuollaisia kuin kuvissa ja tiedän/arvaan että aika harvat naiset tuollaisiin innostuu.
      Mutta minun miehisestä mielestäni ne ovat viehättävät ja ehkä tarkoitettukin hieman epämukaviksi. koska sanomattakin selvää että ylimääräiset pompulat klitoriksella eivät voi mukavuudeltaan olla sellaiset kuin jotkin peruspikkarit.

      Kuvissa olen nähnyt sellaiset hotpantsit/hipstersit joiden sisällä kulkee helminauha. siis "peruspikkarit" joiden haaruun asennettu helminauha ja tuo nauha on upoksissa vaossa ja pikkarit muuten normit.

      mutta asiaan...

      nuo braclin mallit vaikkapa tuo jossa pelkkä helminauha. Nehän eivät ole pikkuhousut vaan koru. eli ne puetaan sellaisessa tilanteessa kun olet jossakin iltamekossa joihon et ole aikonut pukea alushousuja. Vaikka musta ohut iltamekko, ni sinne ei alle viiti mittään pukea ja haluaa sellaisen aistikkaan fiiliksen, ni juuri jonnekin oikeisiin juhliin braclin helmet sopisivat hyvin koru mielessä.

      helmiin ei koskaan liitetä mitään negatiivista, ne ovat kalliita, kauniita, elegantteja ja aika harvojen käytössä.

      helmet ovat naisarvoa kohottavaa, jossakin määrin classista.

      Helmi haaruissa.
      ei vaurioita herkkiä paikkoja, koska on sileä ja pyöreä ja suht pieni
      on yhtä arvokas kuin missä tahansa muuallakin. helmen hohto ei lannistu, vaikka sitä käytetään väärin. helmen elegantiisuus ei kärsi.

      helmi on kova, se ei anna yhtään periksi haarussakaan, vaan naisen on mukauduttava helmeen. Naisellisessa takamuksessa helmi löytää varmasti sopuisan sijansa, eikä koliste luita vasten missään oloissa, yksinkertaisen kohteliaasti se ottaa paikkansa kuin Hercule Poirot bussissa. Hänelle ja helmille on aina paikkansa.
      Helmi haarussa nainen kohtaa luonnon joka on vahvempi kuin hän.luonto ei vahingoita mutta ei nöyristelekään. kumpikin alkaa elää sopusoinnussa.

      helmi on kohtelias, se hyväilee käyttäjäänsä. Luo sopivasti kosteutta, ollakseen yhä mukavampi ja sopuisampi, aito ylellinen helmi.ja nainen pitää tuosta itsekkäästä luonnollistumasta ja haluaa olla itsekin yhtä jalo kuin helmi on.

      nainen kokee olonsa helmiäiseksi, arvokkaaksi ja ympäröivän juhlakansan tähdeksi joka hehkuu. Hän ei ole mikään vitivalkoinen kuin aaveen nähnyt, vaan naisella on kasvoilla pienoista punotusta ja hän huokuu kuumuutta joka syntyy elämisen liekistä. Nainen on täynnä elämää.

      Kun nainen riisuu helmet hän tuntee olonsa tyhjemmäksi ja jää jopa kaipaamaan jumalallista voimaa joka on nostattanut häntä koko illan.

      helmet huutaa iltamekkoa, korkkareita ja ylellisiä koruja ystävikseen. Helmet on niihin hetkiin kun nainen haluaa aistia ympäristöään nöyrästi ja periksiantamattomasti.

      sopisi tietynlaisille naisille hyvin.

      ostaisin ehdottomasti tyttöystävälleni jos hän näkisi niisää edes jotain hyvää.

      helmiin voi jäähä koukkuun ja se saattaisi tulla kalliiksi...

      helmistringeillä koristellaan naiseus ja ne ovat enemmän koru kuin vaate.
      niihin hetkiin mekon kun alle ei tulisi mitään

      • Yllättynyt

      • Huvittunut!

        Ja sitten hienosti valuupi kaikki alapääeritteet pitkin reisiä. Tosi eleganttia, aistillista ja juhlavaa. Miehillä on ihmeellisiä fantasioita siitä, että naiset ihan oikeasti tosi paljon tykkäisivät kulkea ilman alapäätä suojaavia alushousuja. Mistä toikin on päähäsi pälkähtänyt, että naiset "eivät viitsi pukea iltamekon alle alushousuja"? Kyllä viitsii, en ole ikinä kuullut että joku jättäisi ne pois missään tilanteessa, ennemminkin olen monessa naisporukassa ihmetellyt kuka muka pystyisi ilman alushousuja kulkemaan. Niillä alkkareilla on hei oma tarkoituksensa, ei niitä turhaan ole keksitty.


      • Kommentistasi huvittunut
        Huvittunut! kirjoitti:

        Ja sitten hienosti valuupi kaikki alapääeritteet pitkin reisiä. Tosi eleganttia, aistillista ja juhlavaa. Miehillä on ihmeellisiä fantasioita siitä, että naiset ihan oikeasti tosi paljon tykkäisivät kulkea ilman alapäätä suojaavia alushousuja. Mistä toikin on päähäsi pälkähtänyt, että naiset "eivät viitsi pukea iltamekon alle alushousuja"? Kyllä viitsii, en ole ikinä kuullut että joku jättäisi ne pois missään tilanteessa, ennemminkin olen monessa naisporukassa ihmetellyt kuka muka pystyisi ilman alushousuja kulkemaan. Niillä alkkareilla on hei oma tarkoituksensa, ei niitä turhaan ole keksitty.

        Ollaksesi nainen, kokemusmaailmasi on hämmästyttävän pieni. Olen itse mies ja olen useamman kerran kuullut naisten itse kertovan, ettei he eivät käytä alushousuja, jos suinkin mahdollista. Eri naiset ovat perustelleet asiaa eri tavoin. En tarkoita, että olisin kuullut tällaista satoja kertoja, mutta reilusti yli kymmenen kertaa.

        Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että kaikilla naisilla alapää ei vuoda vesihanan lailla ja siten mainitsemasi eritteet eivät toisilla valu pitkin reisiä kuten ilmeisesti sinulla kävisi ilman alushousuja ;)


      • Huvittunut!
        Kommentistasi huvittunut kirjoitti:

        Ollaksesi nainen, kokemusmaailmasi on hämmästyttävän pieni. Olen itse mies ja olen useamman kerran kuullut naisten itse kertovan, ettei he eivät käytä alushousuja, jos suinkin mahdollista. Eri naiset ovat perustelleet asiaa eri tavoin. En tarkoita, että olisin kuullut tällaista satoja kertoja, mutta reilusti yli kymmenen kertaa.

        Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että kaikilla naisilla alapää ei vuoda vesihanan lailla ja siten mainitsemasi eritteet eivät toisilla valu pitkin reisiä kuten ilmeisesti sinulla kävisi ilman alushousuja ;)

        Ihan hienoja yleistyksiä teit itsellesi tuntemattomasta ihmisestä! Kenenköhän kokemusmaailman pienuuteen se nyt sitten viittaakaan... :D

        Tollainen vesihanavertaus on ihan puhdasta vittuilua ja tahallista ilkeilyä, täysin asiatonta ja tarpeetonta. Voin vain ihmetellä, mistä mieleesi tuli lähteä tuollaiselle linjalle. Suutuitko kenties, että sinut kiskaistiin maanpinnalle märistä päiväunelmistasi? Itsehän et sitä miehenä ymmärrä, miten paljon jo pienen pieni vuoto voi häiritä. Vai väitätkö ymmärtäväsi? Ajattelehan nyt: miksi naisille myydään pieniä pikkuhousunsuojia? Ne menevät kaupaksi niin hyvin, että niitä on jopa useita merkkejä ja malleja. Ei niillä mitään tekisi, jos vuoto olisi voimakasta, mutta ne ovat suuri apu silloin, kun haluaa suojata housunsa siltä pieneltäkin vuodolta.

        Sinänsähän on ihan hauska juttu, että joku on jaksanut käyttää aikaa ja vaivaa kirjoittaakseen noin pitkän tarinan helmistringien käytöstä. Halusin vain ilmaista, että itse kuitenkin näen selkeän eron todellisuuden ja tuon tapaisen unelmoinnin välillä. Kaunis fantasia, mutta todellisuus harvoin on sitä. Todellisuus todennäköisimmin on valkovuotoa kalliilla iltamekolla, rikki hankautunutta ihoa reisien välissä ja kiroilua, miksi ei voinut sitten kuitenkin tyytyä niihin vaikka vähän juhlavampiin mutta silti normaaleihin alushousuihin. Pahoittelut, jos ei jonkun miehen maailma sitä kestä.


      • _vipsa
        Huvittunut! kirjoitti:

        Ihan hienoja yleistyksiä teit itsellesi tuntemattomasta ihmisestä! Kenenköhän kokemusmaailman pienuuteen se nyt sitten viittaakaan... :D

        Tollainen vesihanavertaus on ihan puhdasta vittuilua ja tahallista ilkeilyä, täysin asiatonta ja tarpeetonta. Voin vain ihmetellä, mistä mieleesi tuli lähteä tuollaiselle linjalle. Suutuitko kenties, että sinut kiskaistiin maanpinnalle märistä päiväunelmistasi? Itsehän et sitä miehenä ymmärrä, miten paljon jo pienen pieni vuoto voi häiritä. Vai väitätkö ymmärtäväsi? Ajattelehan nyt: miksi naisille myydään pieniä pikkuhousunsuojia? Ne menevät kaupaksi niin hyvin, että niitä on jopa useita merkkejä ja malleja. Ei niillä mitään tekisi, jos vuoto olisi voimakasta, mutta ne ovat suuri apu silloin, kun haluaa suojata housunsa siltä pieneltäkin vuodolta.

        Sinänsähän on ihan hauska juttu, että joku on jaksanut käyttää aikaa ja vaivaa kirjoittaakseen noin pitkän tarinan helmistringien käytöstä. Halusin vain ilmaista, että itse kuitenkin näen selkeän eron todellisuuden ja tuon tapaisen unelmoinnin välillä. Kaunis fantasia, mutta todellisuus harvoin on sitä. Todellisuus todennäköisimmin on valkovuotoa kalliilla iltamekolla, rikki hankautunutta ihoa reisien välissä ja kiroilua, miksi ei voinut sitten kuitenkin tyytyä niihin vaikka vähän juhlavampiin mutta silti normaaleihin alushousuihin. Pahoittelut, jos ei jonkun miehen maailma sitä kestä.

        Löysin nettikaupasta Euroclub stringit, joissa sisällä piilossa helminauha.

        Tietääkö kukaan onko vastaavia myynnissä muualla? Jos linkin laittaisi :-)


    • Lörppä007
    • Lindis_
    • kiimanemies69

      Sanokaa miehillenne että hiplaa alusvaatteelta joissa on helmiä niin siinä tyydytät ittes ja myös mies innostuu ;P

    • Anonyymi

      tämä on kyllä todella vanha ketju mutta päädyin itsekkin ostamaan helmi stringit ja nyt en malta odottaa että ne tulisi postissa :P saapa nähä onko nämä "orgasmi stringit" nimensä veroiset, vaarana on että päätyy olemaan koko aja pian jalassa :P

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kannatetaan 🥰

    • Anonyymi

      Upeaa

    • Anonyymi

      Ihanaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe