Mikä on teidän mielestä
A)Tapani Kansan koskettavin biisi ?
B)Ärsyttävin biisi ?
Gallup
12
630
Vastaukset
- ei fani
sillä ei muita olekkaan kuin ärsyttäviä biisejä
- biisit
Kaikki sen esittämät biisit ovat tosi ällöjä mutta jos ällöistä ällöintä pitää kaivaa niin varmaan R.A.K.A.S!
- ZaiZai
Koskettavimpia on mm. "Elämäni laulukirja", " Anna mun jäädä sun luo", "Kuolleet tunteiltain", "Valaistu ikkuna", " Kertokaa se hänelle", " Auringon lapset", " Anniina", " Odotan sinua niin ", yms, yms....
Ärsyttäviä ei olekkaan. - wanharouwa
A. Vain kerran eläissään
Sitten on toinen jonka nimeä en muista; kertoo jotain ullakkohuoneesta ja isän neuvoista.
B. Kalajoen hiekat ja toinen ääripää, eli Kultaniityt. Molemmat jotenkin säälittävän ärsyttäviä. - Gilla*
A) Elämäni laulukirja, Meille muistot jää, Sä luota päivään nousevaan, Rakkaitteni kuvat, Amado mio ja Tänäpän´ iltana.
B)Balladi James Deanista, Hyppypeppu, Erkki 15 ja YMCA. - Petter X
Se todella koskettaa kun Kansa alkaa vonkua radiossa.
b) Ne kaikki. A)Tulis ihan liian pitkä lista, jos mä luettelisin, että mitkä kaikki Tapsan biisit mua koskettaa ( helponpi oliskin luetella, että mitkä biisit ei kosketa).
On myös monia sellaisiakin upeita ja koskettavia biisejä, joita Tapsa ei ole laulanut levylle vaan on laulanut niitä vain keikoilla ja konserteissa.
B)Kuntoihme gimmakaveri, Rakkauden tosi, Leikitään näin, Erkki 15, Pian nainen on hän ja Mee pois on semmosia Tapsan biisejä mistä mä en tykkää.- Caramia.
Minuakin koskettaa monet monet Tapsan laulut joista täälä on jo useita mainittukkin,mutta sen lisäksi on muunmuassa joululaulut, monet tangot, Tapio Rautavaara ja Betonimylläri laulujen tulkinnat,sekä Oskar Merikannon sävelmistä Tapsan tulkinnat on sellaisia jotka koskettavat meikäläistä.
(En tiedä tosin,että tarkoitettiinko kysymyksellä sitä,että niiden laulujen pitäisi olla myös Tapsan itsensä sanoittamia/säveltämiä)
"Ärsyttävä" Tapsan biisi on Rakastella naista. Siitä en oikein pidä,koska sanat on vähän kornit.
- Jivejalka
A) Muutamia mainitakseni: Wieniläisvalssimme Pariisissa, Rakkautemme valssi, Elämäni laulukirja, On rakkaussokea, Satu rakkauden, Yö ympärilläin hiljaa huilullain, Näin syntyy kyyneleet, Runoelma, Muuan, Sataman tango,Armaan läheisyys, Anniina, Lapsuuteni sunnuntait,Salaisuudessain ja Sininen uni
B) Hän on nainen- <<<<<
A < SULLE. TULE JO KOTIIN.PAISTA PÄIVÄ. RA-KA-S.HAFANANA.TÄSSÄ JA NYT
B < ÄRSYTTÄVIN ON TAPSA KANSAN LAULAMANA VARMAAN JOS SÄ LÄHDET POIS..
OVENSUUTA EN TAPSAN VERSIONA OLE KUULLUT
- oukkidoukki
Hyviä biisejä on niin valtavasti ,etten jaksa niitä tähän luetella, mutta ärsyttävin biisi on Erkki 15 ja Isäni mun.
- joku vaan
Koskettavia biisejä on lukematon määrä. Ärsyttäviä ovat lähinnä alkuaikojen jonninjoutavat renkutukset, kuten Kuntoihme gimmakaveri, Balladi James Deanista ja Hyppypeppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065