Hiviä sairastavaa,zerotoniini lääkiksellä olevaa,ulosotossa olevaa,valehtelevaa,erillaisista psyyke häiriöistä kärsiviä...siis erillaisia epänormaaleja komplekseja...
suosittelen olemaan erittäin varautunut ja
pyytämään näyttämään lääkärin todistuksen,henkilöllisyys todistuksen...
älä vedä nimeäsi mihinkään papereihin...
siunausta yritykselle mutta kyllä se paras on edelleen live kohtaaminen jossa kuitenkin se särmä ja selkäranka punnitaan paljon kestävämmin kuin
netti maailman fantasia kohtaamisissa ja kompleksien tuomissa vivahteissa--
50 treffit takana...tässä infoa
17
4208
Vastaukset
- mä en kuulu
joukkoon. En tapaa yhtäkään miestä joka ei osaa yhdyssanoja......
- kukaan osaa!
Kyllä sulla sit on vaikeaa.
- päätellen
tapailet sentään miehiä, jotka eivät osaa pilkkusääntöjä ja jotka eivät tiedä kuuluuko lause aloittaa pienellä vai suurella kirjaimella?
- Amarantes
mikä on zerotoniini? Serotoniinin kyllä tiedän mutta tuo zerotoniini on ihan tuntematon.
- pilkunnuuskija?
??? Ja tuliko nyt parempi olo?
- fiksu ja filmaattinen*
eikä ne fiksut ja filmaattiset sinun kanssasi treffeille lähde, sen onnistumiseen sinulla ei ole mitään "pelimerkkejä".
Joten ei ihme, että kontaktit mainitsemasi kaltaisia. Mutta älä kuitenkaan yleistä,
että kaikki olisivat tuollaisia kuin kirjoitit,
ne fiksut eivät vain ole helppoja nakkeja kenellekään,
sinulle vain toiveajattelua mikä ei koskaan toteudu, ainakaan minun kohdaltani. - aika vaikea uskoa
Jos tätä kautta löytää 50 treffiehdokasta, niin ei muuta ehdi tekemäänkään, kun istua koneen ääressä:) Sen verran hankalaa miehen on löytää mielenkiintoisia naisia täältä, tai sitte mulla vaan on rima korkeella:)
- Kyllä
Ei täällä naisetkaan montaa treffikaveria saa:=). Mutta jos kaikki kelpaa, niin varmaan pääsee treffeille monelaisen kanssa.
Varmaan viestinaloittaja tapaa kaikenlaisia naisia :=D. - mies,
Kyllä kirjoitti:
Ei täällä naisetkaan montaa treffikaveria saa:=). Mutta jos kaikki kelpaa, niin varmaan pääsee treffeille monelaisen kanssa.
Varmaan viestinaloittaja tapaa kaikenlaisia naisia :=D.Hän yritti käyttää näitä sivuja parin löytymiseen.Ja keskusteli kanssani sivujen nais tarjonnasta.Jopa sain sivusta seurata hommaa,sama kone molemmilla.Naiset tuputti seuraansa olihan mies sujuva sanainen ja koulutettu.Tosin sanan muokkaukseen hän ei kiinnittänyt huomiota, sivistystä ehkä sekin.Hän totesi, päivät pitäisi istua koneella ja illat juosta tapaamassa.Tunsi neljän tapaamisen jälkeen itsensä hassuksi, ja lopetti .
- *sophia
eivät tapaile pelimiehiä, kantsii se oikeinkirjoituskin opetella ensin, kieliasukin kertoo jotakin...
- kirjoittaa
Eiköhän liene sama melkeipä miten kirjoittaa, jos se mitä kirjoittaa merkkaa paljonkin.Tiedän paljon lukeneita ,joka vähät välittää sanojen asettelusta, ja monissa ammateissa on tietyllä tapaa kirjoitettava.
- ammatista...
kirjoittaa kirjoitti:
Eiköhän liene sama melkeipä miten kirjoittaa, jos se mitä kirjoittaa merkkaa paljonkin.Tiedän paljon lukeneita ,joka vähät välittää sanojen asettelusta, ja monissa ammateissa on tietyllä tapaa kirjoitettava.
pilkut, pisteet sekä niiden sijoittelu, sekä yhdyssanat on samoja joka ammatissa.
- Viksu Vilma
Minulla muutama vuosi sitten treffit noin kolmenkymmenen miehen kanssa. Tämä ei tapahtunut ihan yhdessä eikä kahdessa illassa, vaan kertymä on puolentoista vuoden ajalta.
Otokseen mahtuu sekä fiksuja, että vähemmän fiksuja tapauksia. Muutamia huonokäytöksisiä, puhumattomia tai muuten outoja (epäsiistejä ym.). Osassa ei ollut mitään vikaa, mutta ei vaan kolahtanut. Muutama mielenkiintoinen mutta ei sitten löytynyt sitä MOLEMMINPUOLISTA kiinnostusta.
Tulipahan tämäkin koettua, mutta jäi vain luu käteen. Enää en jaksaisi näin paljon panostaa.- maisakerttu
Aivan samanlaiset kokemukset minullakin.
Monia tapasin, joihinkin ihastuin.
Oli kaiken näköistä ja tyyppistä miestä.
Jotkut ihastuivat minuun.
Koskaan ei kolahtanut ihan kohdalleen.
Yhtään tosi pahaa kokemusta ei ollut.
Mitään en kadu mutta enää en jaksaisi alkaa.
Miehille sen verran neuvoisin että kannattaa ainakin hoidattaa hampaat kuntoon.
Mikään ei anna niin huonoa ensivaikutelmaa kuin risat haisevat hampaat ja epäsiisti ulkoasu.
Myös voimakas hien/jakahien haju tökkää.
- Erittäin välykäs
Mulla on psykoosi mutta sitä ei huomaa mitenkään ellei aiheena ole koulukiusaaminen. Koulukiusaaminen aikaansai psykoosini. En ymmärrä miten se olisi kielteinen asia kenellekään treffikumppanissa jos siitä ei aiheudu harmia.
Naiset ovat hämmästyneet kun kerron siitä puolestani heille. Olen älykäs, huomioonottava, komea, ystävällinen ja psykoottinen ketään kiusaamattomalla tavalla.
Tietenkään nimeään ei kannata vetää sellaiseen paperiin, johon sitä ei kannata vetää. Ylipäätään vedätetyksi tulemista kannattaa välttää. Täytyy olla miehen aika tyhmä jos antaa sievän naisen vedätyttää itseään? No leikki leikkinä, olen itsekin maksanut oppirahat ja opetus oli: Nollatoleranssi, ei lainaksi naisille mitään eikä kannata kehenkään tehdä vaikutusta kalliilla lahjalla. On paljon naisia jotka ovat kiinnostuneita vain ja ainoastaan sinusta...ja se on kaikki vaan kusetusta.....oikeasti he ovat mielin kielin saadakseen pummittua miestä....ei ole pakko uskoa vieläkään mutta ehkä joskus vielä tajuat pyöritellä mielessäsi sanaparia nollatoleranssi naispummit.- ...lahjoitus
Vanha sanontahan on, että kannattaa mieluummin lahjoittaa kuin lainata - samanverran häviää loppujen lopuksi :)
On varmasti paljon naisia, joille mies on vain viimeksi saadun huomiolahjan arvoinen!
Miesressukat kun viihtyvät naisen kanssa vain koska pitävät tästä...
- Tosi varautunut
Hirvittävää, minkälaisia ihmisiä voi olla. Juuri tuota olen itsekin epäillyt. Leikkimielellä laitoin profiilin. Yhteenkään treffikutsuun en ole uskaltanut vastata enkä soittaa kenellekään. Taidanpa poistaa koko profiilin. Olisi kiva kuulla lisää näistä valehtelevista persoonista. Itse olen liiankin rehellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan603368Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282970- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 111396
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13812