Itse en muuten pidä sambasta, mutta tämä Ranskan vuoden 1998 jalkapallon MM-kisojen biisi on mielestäni upea:
http://www.cov-blaze.co.uk/Blaze music/08 - Hockey Tunes - Bellini - 2 Samba de Janeiro.mp3
Pidättekö sambasta ja tästä kyseisestä biisistä?
MITÄ MIELTÄ SAMBASTA?
El Gool
4
248
Vastaukset
- Minä
Ainakin tuo on hieno biisi.
- Kep
upea
- kwk
erittäin cool
Mä rakastan sambaa, se on vaan niin ihanaa ja rytmikästä =) Toi biisikin on ihan hyvä, mut mä asun Ranskassa ja olen kuullut tuon biisin ehkä HIEMAN liian monta kertaa, alkaa kyllästyttää...=P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899