mikä mättää?

mies ei halua

kerron huoleni, olen seurustellut kohta 3 vuotta miehen kanssa. Ennen tunsin olevani haluttu, kaunis ja seksi sujui ja tietenkin myös yhteiselämä muuten. Nyt on tullut muutos pikkuhiljaa..nykyisin riidellään jokaisesta pikku asiasta,kuka laittaa herätyksen kelloon, kuka käy kaupassa, kuka laittaa tänään ruuan, kuka vie roskat..tajusin kyllä että suhteeseemme on todella astunut arki, mutta se että seksi ja läheisyys loppuu, sitä en ymmärrä?kyllä, seksiä harrastetaan joskus, mutta sekin tuntuu siltä kuin se tehtäisiin vain sen tekemisen takia. Pää räjähtää kun ukko ei halua, itsellä halut koko ajan mielessä. Tekisi mieli sanoa, ettei hänen kannata ihmetellä jos menen pettämään häntä. nykyisin mies ei osoita enää minkäänlaista kiinnostusta, ei suutele, ei halaisle ym.. mikä mättää???

6

958

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murheet...

Tutkittu on että tiskivuorot ja kotitöiden jakaminen pitää suhteen paremmin kasassa kuin lapset.

Ja niinhän se on, että jos toisensa koskettelu suhteessa loppuu, loppuu seksikin hyvin äkkiä.

Sun kannattais kaikesta huolimatta kosketella ja halailla miestäsi. Ehkä se läheisyyskin sitten löytyy.

Istuisitte ja kävisitte nuo asiat läpi, miten ne teidän suhteessa hoidetaan, niin ei tarvitsisi aina niistä tapella. Teillä ei ole tarpeeksi ongelmia, kun niitä pitää pikkuasioista tehdä.
      Ehkä tuollaiset unohtuu, jos tulee jotain oikeita murheita, esim. terveyteen liittyviä. Sen jälkeen tajuaa, miten hyvin asiat ennen oli.

• NM.

Se seksin ja läheisyyden väheneminen/loppuminen liityy myöskin siihen arjen tuloon. Kaipa teidän yhteinen aikanne on tarkoitettu loppumaan tässä kolmen vuoden liepeillä.

• Tuossa tilanteessa muuttaisin ensin omaa käytöstäni, koska se on ainut jonka voi muuttaa.

Tee testi:
      Lakkaa itse riitelemästä kaikesta pienestä ja turhasta. Ota itse kaulasta kiinni ja halaa. Suukottele sinä. Tee näin monta kertaa päivässä, joka päivä.
      Valmista jokin pieni yllätys kumppanillesi. Vaikka viini-illallinen. Tai osta jotain pientä ja henkilökohtaista hänelle. Näytä että rakastat.

Testaa, muuttuuko kumppanisi käytös parempaan suuntaan. Mitä luutavammin muuttuu ja saat samaa huomiota takaisin päin.
      Ja jos läheisyys on kunnossa, seksikin sujuu.

Näin minä ainakin tekisin jos tilanteeni olisi sama ja haluisin pitää suhteeni elossa...

• haluaisi...........

seksiä sellaisen kanssa joka riitelee koko ajan kaikesta?

• miehet...

tunteellisia. Eikös se ollutkaan niin, että miehille seksi on seksiä ja tunteet jotain muuta. Mutta nykyisin miehet ei voi harrastaa seksiä, jos on vähän kinaa kumppanin kanssa.....

• ei sovi

Pettäminen ei ole ratkaisu. Pitää vaihtaa koko mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      812
    2. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      799
    3. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      35
      776
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      681
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      674
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      46
      636
    7. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      629
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      616
    9. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      24
      606
    10. Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset

Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv
      Haapavesi
      21
      604
    Aihe