Olin ajatellut ostaa ystävä tytölle hänen syntymäpäivänään jonkin kukan. Ajattelin, että ostaisin kolme punaista gerberaa. Onko tällainen mielestänne hyvä idea koska ne ovat niin pitkävartisia.
Vai olisiko parempi ostaa vain yksi sellainen? Gerberoistahan saa näyttäviä kukkakimppuja mutta en haluaisi siihen mitään muita kukkia.
Mitä tällainen kukka mielestänne viestisi hänelle?
Gerbera(ko)
4
216
Vastaukset
- KylmäNainen
Naista ei kiinnosta mitä kukkia tulee, kunhan kukkia tulee eikä niitä olla itse poimittu ojasta sunnuntaiaamuna krapulassa.
Gerbera on ihan ok, mutta ehkä kimppu olisi parempi merkkipäivänä? Minä saan useimmiten merkkipäivänä mieheltä kimpun ruusuja tai muita kukkia (jotka hänen siskonsa tai kaupan myyjä valitsee). Kukan lajeilla ei ole ollut väliä.
Kun olin 15, silloinen poikaystävä toi itse poimittuja valkovuokkoja. Ele oli hellyttävä, vaikka jouduin kertomaan, että kyseiset kukat ovat rauhoitettuja.- ........p
Mielestäni sinivuokot on rauhotettu, ei valkovuokot. Valkovuokkoja kasvaa niin paljon joka puolella, että on varaa kerätäkkin.
- KylmäNainen
........p kirjoitti:
Mielestäni sinivuokot on rauhotettu, ei valkovuokot. Valkovuokkoja kasvaa niin paljon joka puolella, että on varaa kerätäkkin.
Joitain rauhoitettuja vuokkoja ne oli, kun netistä sitten katseltiin. Tapahtumasta 10 vuotta aikaa.
- KylmäNainen
KylmäNainen kirjoitti:
Joitain rauhoitettuja vuokkoja ne oli, kun netistä sitten katseltiin. Tapahtumasta 10 vuotta aikaa.
Tai enemmänkin kun 10 vuotta... Sitä alkaa tuntea ittensä jo vanhaksi. Olikohan silloin edes saatana nettiä vai katottiinko kirjasta? Ei muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762