Apulanta on suomen paras bändi!!!!!!!!! Toni Wirtanen on asunu samas kaupungis ku mä SALOSSA. mulla on apulannan 2 levyä: Hiekka,Heinola. ketä muu tykkää apulannasta
Apulanta/Toni
10
567
Vastaukset
- Fani
Tiedän kyllä ettei apulanta ole hiphoppia, mutta halusin laittaa sen tänne
- MusaPekka
No aika vitun typerää... Koska mua ei vois vittuukaan kiinnostaa...
- Miklo.
MusaPekka kirjoitti:
Eikä mua kyllä vois vähempää kiinnostaa, mikä vittu SUA kiinnostaa.
- urpo
MusaPekka kirjoitti:
mitä vitun järkee on laittaa toi hiphop alueelle?????
no mielipiteeni on: apulanta on ihan lannasta - BrokenAngel
..Apis on iha hyvä, sil on sanomaa sen musas ja muutenki sellast mahtipontisuutta ja varmuutta, Toni on hyvä tyyppi ja mukana niin mones musamaailman bisnekses mm. Beats And Stylesissa...
- Anonyymi
Onhan niillä yksi hiphop biisi
- Weird
Minä tykkään Apulannasta! Mulla on niitten biisejä yhdellä levyllisellä minkä oon ite polttanu.
- spuge
HAHAHA
KIITOS FANI SAIN PÄIVÄN NAURUT :D
- Apis!
Tykkän mäki apiksest mut se ei kuulu oikee tälle Hip-Hop "palstalle" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135