Apulanta on suomen paras bändi!!!!!!!!! Toni Wirtanen on asunu samas kaupungis ku mä SALOSSA. mulla on apulannan 2 levyä: Hiekka,Heinola. ketä muu tykkää apulannasta
Apulanta/Toni
10
617
Vastaukset
- Fani
Tiedän kyllä ettei apulanta ole hiphoppia, mutta halusin laittaa sen tänne
- MusaPekka
No aika vitun typerää... Koska mua ei vois vittuukaan kiinnostaa...
- Miklo.
MusaPekka kirjoitti:
Eikä mua kyllä vois vähempää kiinnostaa, mikä vittu SUA kiinnostaa.
- urpo
MusaPekka kirjoitti:
mitä vitun järkee on laittaa toi hiphop alueelle?????
no mielipiteeni on: apulanta on ihan lannasta - BrokenAngel
..Apis on iha hyvä, sil on sanomaa sen musas ja muutenki sellast mahtipontisuutta ja varmuutta, Toni on hyvä tyyppi ja mukana niin mones musamaailman bisnekses mm. Beats And Stylesissa...
- Anonyymi
Onhan niillä yksi hiphop biisi
- Weird
Minä tykkään Apulannasta! Mulla on niitten biisejä yhdellä levyllisellä minkä oon ite polttanu.
- spuge
HAHAHA
KIITOS FANI SAIN PÄIVÄN NAURUT :D
- Apis!
Tykkän mäki apiksest mut se ei kuulu oikee tälle Hip-Hop "palstalle" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636