Apulanta on suomen paras bändi!!!!!!!!! Toni Wirtanen on asunu samas kaupungis ku mä SALOSSA. mulla on apulannan 2 levyä: Hiekka,Heinola. ketä muu tykkää apulannasta
Apulanta/Toni
10
585
Vastaukset
- Fani
Tiedän kyllä ettei apulanta ole hiphoppia, mutta halusin laittaa sen tänne
- MusaPekka
No aika vitun typerää... Koska mua ei vois vittuukaan kiinnostaa...
- Miklo.
MusaPekka kirjoitti:
Eikä mua kyllä vois vähempää kiinnostaa, mikä vittu SUA kiinnostaa.
- urpo
MusaPekka kirjoitti:
mitä vitun järkee on laittaa toi hiphop alueelle?????
no mielipiteeni on: apulanta on ihan lannasta - BrokenAngel
..Apis on iha hyvä, sil on sanomaa sen musas ja muutenki sellast mahtipontisuutta ja varmuutta, Toni on hyvä tyyppi ja mukana niin mones musamaailman bisnekses mm. Beats And Stylesissa...
- Anonyymi
Onhan niillä yksi hiphop biisi
- Weird
Minä tykkään Apulannasta! Mulla on niitten biisejä yhdellä levyllisellä minkä oon ite polttanu.
- spuge
HAHAHA
KIITOS FANI SAIN PÄIVÄN NAURUT :D
- Apis!
Tykkän mäki apiksest mut se ei kuulu oikee tälle Hip-Hop "palstalle" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811705IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597946Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut932983Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982248Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1532187Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81646- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin541096Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782