Vihaan BB:tä

17

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • älä viitsi muistuttaa tuosta roskasta enempää.


        "Riittää että sitä näkee teeveestä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        älä viitsi muistuttaa tuosta roskasta enempää.


        "Riittää että sitä näkee teeveestä"


        MarttyyriMallari-TTt

        jotka roskasta pitävät.

        Nelosella alkaa pian Freisier.

        Mistä tuli mieleen, että Hill Sreet Blues näyttiää pyörivän torstaisin FST5 kanavalla


    • viteon mukaan
    • ovat..

      vapaaehtoista seurattavaa, niin BB kuin tämä palsta.

      Seuraan vain toista.

    • FiliaFerusFabulosus

      "Filtsu" on kypsä pesulle ja sänkyyn, joten toivotan kaikille hyvät yöt.

      En viitsinyt aloittaa uutta ketjua hyvän yön toivotuksen vuoksi, joten toivottavasti et pahastu, että laitoin toivotuksen tänne teille kaikille.

      • en toki pahastunut ja hyvät yöt myös sinne.


        "Nimmarisi voisi olla hieman lyhyempi"



        MarttyyriMallari-TTt


      • FiliaFerusFabulosus
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en toki pahastunut ja hyvät yöt myös sinne.


        "Nimmarisi voisi olla hieman lyhyempi"



        MarttyyriMallari-TTt

        "Nimmarisi voisi olla hieman lyhyempi"
        Mitä vikaa mun nimmarissa on. Liian pitkä?
        Onhan omasikin aika pitkä. Taitaa olla vieläpä yhden merkin pidempi;

        MarttyyriMallari-TTt (20 merkkiä)
        FiliaFerusFabulosus (19 merkkiä)

        ...vertailun vuoksi rekattu "nikki".


        T: Filia Ferus Fabulosus Lunaris Fuscus Flammifer Spes


    • Papeete1

      Jestas kun sinne on kerrankin kerätty komeakroppaisia miehiä tatskojensa kanssa. Tänäänkin ne keikisteli siellä nakuna. Uuuuhhhh ja aaaahhhh.. hyvä BB :DD

      • sehän on vain ulkosivua.


        "Sisältö puuttuu kokonaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sehän on vain ulkosivua.


        "Sisältö puuttuu kokonaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sillä pääsee jo pitkälle.. erittäin pitkälle. Eikä noi hassummalta sisällöltäänkään vaikuta. Kerrassaan oivaa porukkaa, olen ihan myyty :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Sillä pääsee jo pitkälle.. erittäin pitkälle. Eikä noi hassummalta sisällöltäänkään vaikuta. Kerrassaan oivaa porukkaa, olen ihan myyty :D

        luulin, että sinua kiehtoo muutkin asiat kuin ulkokultaisuus. No, sinällään tuollaiset jutut menettävät merkityksensä tietyn ajan kuluessa.


        "Ihminen kuluu, ei aika"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kahvimies
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luulin, että sinua kiehtoo muutkin asiat kuin ulkokultaisuus. No, sinällään tuollaiset jutut menettävät merkityksensä tietyn ajan kuluessa.


        "Ihminen kuluu, ei aika"


        MarttyyriMallari-TTt

        Papeete on pinnallinen ja on kiinnostunut rajoitetusti sisällöllisistä asioista. Miehistä puheenolleen Papeetea kiinnosta miehen alushousujen sisältö ja miehen pankkitilin sisältö.

        Pään sisällöstä Papeete ei ole kiinnostunut. Papeete näkee tuossa ohjelmassa itseään paljon ja pystyy samaistumaan BB-talon toimintaan ja ihmisiin.


      • Papeete1
        Kahvimies kirjoitti:

        Papeete on pinnallinen ja on kiinnostunut rajoitetusti sisällöllisistä asioista. Miehistä puheenolleen Papeetea kiinnosta miehen alushousujen sisältö ja miehen pankkitilin sisältö.

        Pään sisällöstä Papeete ei ole kiinnostunut. Papeete näkee tuossa ohjelmassa itseään paljon ja pystyy samaistumaan BB-talon toimintaan ja ihmisiin.

        Olen kiinnostunut vain paidan sisällöstä :D


    • tiedä.
    • Et ole yksin tuntemuksinesi

      Uskovana miehenä olen ahdistunut näkemästäni menosta. Katsoin eilen ensimmäisen kerran ohjelmaa seuraten.

      Haluaisinko Jeesuksen näkevän tällaista televiosta? Haluaisinko lapsen näkevän tällaista televisiosta? En. En.

      Missä on ystävällisyys. Ymmärrän miksei tuonne hakeudu uskossa olevia. Voisitteko kuvitella uskossa olevien käyttäytyvän toisiaan ja katsojia kohtaan kuten he käyttäytyvät? Ovat kuin aikuisia lapsia. Avointa lapsellista huorittelua ja lehmittelyä.

      Tajuan, että tuon pitäisi olla viihdyttävää seurattavaa mutta itse ainakin tulin murheelliseksi enkä jatkossa halua katsoa ohjelmaa vaikka ohjelman idea on ihan ok kaikessa psykologisuudessaan.

      Huumoria rutkasti enemmän ja riitoihin jotkin rajat.

    • Hossi

      Näe itsekkään mitään järkee moisessa ohjelmassa?

      Joukko ääliöitä samaan koppiin ja katsotaan mitä tapahtuu, samalla teetetään kaikkee typerää. Turhaa paskaa ja vie vaan hyvät ohjelmapaikat.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe