Miten

Matkailuauto

Soveltuu ympäri vuoden käytettäväksi työmatka ja kaikkeen muuhunkin käyttöön kahden hengen taloudessa??
Jos kokemusta omaavat kertoisivat.
Ei ole varaa kahteen autoon.

9

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auto ei ole tehty

Ranskassa tai Saksassa. Kabe on auto joka kestää kesät ja talvet. Osta puoliintergroitu auto niin varmasti on lämmin myös talvella. ( Kabe tehdään ainoastaan puoliinter. )

• toimivat muutkin kuin Kabe. Itselläni oli ensimmäinen Italiassa koottu. Tein sillä useana talvena viikonkin matkoja. Siinä ei talvivarustelu ollut viimeisen päälle se täytyy myöntää mutta pärjäsin.

Toinen autoni oli Saksassa tehty, siinä oli jo lämpösolat kalusteiden takana ja lämmitetty jätevesisäiliö. Ei mitään ongelmia talvikäytössä. Nämä kaksi olivat alkovimalleja.

Nyt on kolmas ja se on Saksassa tehty integroitu, saas nähdä miten talvi menee, itse en usko ongelmia olevan.

Suurin ongelma matkailuauton käytössä muussa tarkoituksessa on parkkipaikkojen väärä koko. Yleensä kuitenkin on hiukan sivummalta löytynyt. Mitään ei ole sen vuoksi jäänyt tekemättä vaan aina on onnistunut.

• höh
        karva.naamari kirjoitti:

toimivat muutkin kuin Kabe. Itselläni oli ensimmäinen Italiassa koottu. Tein sillä useana talvena viikonkin matkoja. Siinä ei talvivarustelu ollut viimeisen päälle se täytyy myöntää mutta pärjäsin.

Toinen autoni oli Saksassa tehty, siinä oli jo lämpösolat kalusteiden takana ja lämmitetty jätevesisäiliö. Ei mitään ongelmia talvikäytössä. Nämä kaksi olivat alkovimalleja.

Nyt on kolmas ja se on Saksassa tehty integroitu, saas nähdä miten talvi menee, itse en usko ongelmia olevan.

Suurin ongelma matkailuauton käytössä muussa tarkoituksessa on parkkipaikkojen väärä koko. Yleensä kuitenkin on hiukan sivummalta löytynyt. Mitään ei ole sen vuoksi jäänyt tekemättä vaan aina on onnistunut.

talvella matkailuautolla retkeillä? kun aina täällä häpiset. autosi seisoo jatkuvasti pihallasi

• täy-tyy

ruotsi poikaa opettaa, että esimerkiksi italialaista Laikaa pidetään monessa suhteessa kabea parempana talvi-autona.Joten jos ei tiedä kuin yhden auto merkin, ei se ole silloin paras.Ja näissä kabeissa on vielä se vika, ettei niistä löydy perhe mallia, ainostaan pariskunnalle sopivan kokoisia.Ja nekin ahtaan puoleisia

• höh kirjoitti:

talvella matkailuautolla retkeillä? kun aina täällä häpiset. autosi seisoo jatkuvasti pihallasi

Tänä kesänäkin pikku (reilu viikonvaihde) reissujen lisäksi 2 vk ja 4 vk reissut ja kohta taas ainakin 2 vk ruskaa. Nythän on niin, ettei sitä koskaan tiedä mistä joku näitä viestejään lähetteleepi. Myönnän kuitenkin sen, että nyt se seisoo tuolla pihalla, on seissyt jo 9 tuntia.

• pirssiä

Ei ole hölmömpää hommaa kuin käyttää matkailuautoa työmatkapirssinä. Halvemmaksi tulee ostaa 500-1000e kottero (tai riippuen työmatkasta niin vaikka skootteri). Säästää pelkissä polttoainekuluissa jo huomattavasti. Vakuutusten bonusten verojen kanssa voi kikkailla laittamalla toinen aina seisontavakuutukseen välillä.

• kikkailla vak./vero yms.

asioilla. Ajan ympärivuoden as.autolla ei hankaluuksia, auto perinteinen LMC , talvella vain välieriste paikalleen niin lämpöä riittää yli kaiken tarpeen. Aina tulee säästöä jos olis yks ylimääräinen auto.

• oletkos

kysäissyt vak.yhtiöstä onnistuuko auton vakuutus bonuksineen siirtää skootteriin??Moottoripyörään kun se ei enää onnistu.Normaali skootteri(ei mopo) on kai jo moottoripyörä?

• mf...
        oletkos kirjoitti:

kysäissyt vak.yhtiöstä onnistuuko auton vakuutus bonuksineen siirtää skootteriin??Moottoripyörään kun se ei enää onnistu.Normaali skootteri(ei mopo) on kai jo moottoripyörä?

Mikä normaali skootteri niitä kun on monen kokoisia kuten moottoripyöriäkin .

Onhan niitä myös "kevari" kokojakin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1993
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      96
      1790
    Aihe