Onko teillä realistinen käsitys itsestänne
Kysymys naisille
9
1199
Vastaukset
- Utelias.
Kysymys sinkkunaisille.
- ole.
Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.
- ap.
ole. kirjoitti:
Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.
Täytyykö minun nyt tulkita asia niin, että pidät minua kitisevänä sinkkumiehenä?
- ............
Vähän vaikea pitää itseään minään mahtavana saaliina, kun kukaan mies ei vilkaise päinkään. :)
Ystävänä/ihmisenä mulla kai on suhteellisen realistinen käsitys. En pidä itseäni mitenkään erityisenä.
Täysin realistista käsitystä itsestään ei ole kenellekään, muutenhan me kaikki hirtettäisiin itsemme. :)- siksi olenkin sinkku
Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä
Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille. - aknekin vaivannut
siksi olenkin sinkku kirjoitti:
Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä
Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.Joten ihan turha edes laihduttaa (toki ylipainoa ei ole paljoa 5-10 kg), kun olen edelleen rutiköyhä ja aknearpinen: eihän tälläistä rumistusta kukaan huoli. Onhan se nyt jo nähty.
Kaverit sanoo, että "valokuvissa näytät ihan hyvältä". jee jee
- jeanne
Se että joku katkera mies sitten laukoo:" Mitä sä luulet oikein itsestäs" kun en ole suostunut irtoseksiin kertoo mieletäni siitä miehestä enemmän kuin minusta. :)
Vittumainen akka, mikä on myös sanottu... luonne kuin puukkosahalla. Tällä mennään....
- täysin realistinen käsitys
Mitä olettekaan iehet mnussa menettäneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883