Kysymys naisille

Utelias.

Onko teillä realistinen käsitys itsestänne

9

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias.

Kysymys sinkkunaisille.

• ole.

Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.

• ap.
        ole. kirjoitti:

Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.

Täytyykö minun nyt tulkita asia niin, että pidät minua kitisevänä sinkkumiehenä?

• ............

Vähän vaikea pitää itseään minään mahtavana saaliina, kun kukaan mies ei vilkaise päinkään. :)

Ystävänä/ihmisenä mulla kai on suhteellisen realistinen käsitys. En pidä itseäni mitenkään erityisenä.

Täysin realistista käsitystä itsestään ei ole kenellekään, muutenhan me kaikki hirtettäisiin itsemme. :)

• siksi olenkin sinkku

Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä

Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.

• aknekin vaivannut
        siksi olenkin sinkku kirjoitti:

Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä

Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.

Joten ihan turha edes laihduttaa (toki ylipainoa ei ole paljoa 5-10 kg), kun olen edelleen rutiköyhä ja aknearpinen: eihän tälläistä rumistusta kukaan huoli. Onhan se nyt jo nähty.

Kaverit sanoo, että "valokuvissa näytät ihan hyvältä". jee jee

• jeanne

Se että joku katkera mies sitten laukoo:" Mitä sä luulet oikein itsestäs" kun en ole suostunut irtoseksiin kertoo mieletäni siitä miehestä enemmän kuin minusta. :)

• Vittumainen akka, mikä on myös sanottu... luonne kuin puukkosahalla. Tällä mennään....

• täysin realistinen käsitys

Mitä olettekaan iehet mnussa menettäneet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      228
      5090
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4141
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3683
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3460
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3155
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2356
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      53
      2347
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1987
    Aihe