Onko teillä realistinen käsitys itsestänne
Kysymys naisille
9
1207
Vastaukset
- Utelias.
Kysymys sinkkunaisille.
- ole.
Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.
- ap.
ole. kirjoitti:
Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.
Täytyykö minun nyt tulkita asia niin, että pidät minua kitisevänä sinkkumiehenä?
- ............
Vähän vaikea pitää itseään minään mahtavana saaliina, kun kukaan mies ei vilkaise päinkään. :)
Ystävänä/ihmisenä mulla kai on suhteellisen realistinen käsitys. En pidä itseäni mitenkään erityisenä.
Täysin realistista käsitystä itsestään ei ole kenellekään, muutenhan me kaikki hirtettäisiin itsemme. :)- siksi olenkin sinkku
Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä
Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille. - aknekin vaivannut
siksi olenkin sinkku kirjoitti:
Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä
Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.Joten ihan turha edes laihduttaa (toki ylipainoa ei ole paljoa 5-10 kg), kun olen edelleen rutiköyhä ja aknearpinen: eihän tälläistä rumistusta kukaan huoli. Onhan se nyt jo nähty.
Kaverit sanoo, että "valokuvissa näytät ihan hyvältä". jee jee
- jeanne
Se että joku katkera mies sitten laukoo:" Mitä sä luulet oikein itsestäs" kun en ole suostunut irtoseksiin kertoo mieletäni siitä miehestä enemmän kuin minusta. :)
Vittumainen akka, mikä on myös sanottu... luonne kuin puukkosahalla. Tällä mennään....
- täysin realistinen käsitys
Mitä olettekaan iehet mnussa menettäneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353