Onko teillä realistinen käsitys itsestänne
Kysymys naisille
9
1224
Vastaukset
- Utelias.
Kysymys sinkkunaisille.
- ole.
Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.
- ap.
ole. kirjoitti:
Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.
Täytyykö minun nyt tulkita asia niin, että pidät minua kitisevänä sinkkumiehenä?
- ............
Vähän vaikea pitää itseään minään mahtavana saaliina, kun kukaan mies ei vilkaise päinkään. :)
Ystävänä/ihmisenä mulla kai on suhteellisen realistinen käsitys. En pidä itseäni mitenkään erityisenä.
Täysin realistista käsitystä itsestään ei ole kenellekään, muutenhan me kaikki hirtettäisiin itsemme. :)- siksi olenkin sinkku
Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä
Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille. - aknekin vaivannut
siksi olenkin sinkku kirjoitti:
Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä
Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.Joten ihan turha edes laihduttaa (toki ylipainoa ei ole paljoa 5-10 kg), kun olen edelleen rutiköyhä ja aknearpinen: eihän tälläistä rumistusta kukaan huoli. Onhan se nyt jo nähty.
Kaverit sanoo, että "valokuvissa näytät ihan hyvältä". jee jee
- jeanne
Se että joku katkera mies sitten laukoo:" Mitä sä luulet oikein itsestäs" kun en ole suostunut irtoseksiin kertoo mieletäni siitä miehestä enemmän kuin minusta. :)
Vittumainen akka, mikä on myös sanottu... luonne kuin puukkosahalla. Tällä mennään....
- täysin realistinen käsitys
Mitä olettekaan iehet mnussa menettäneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483