Kysymys naisille

Utelias.

Onko teillä realistinen käsitys itsestänne

9

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias.

Kysymys sinkkunaisille.

• ole.

Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.

• ap.
        ole. kirjoitti:

Kitinöistä päätellen sinkkumiehillä taas ei ole.

Täytyykö minun nyt tulkita asia niin, että pidät minua kitisevänä sinkkumiehenä?

• ............

Vähän vaikea pitää itseään minään mahtavana saaliina, kun kukaan mies ei vilkaise päinkään. :)

Ystävänä/ihmisenä mulla kai on suhteellisen realistinen käsitys. En pidä itseäni mitenkään erityisenä.

Täysin realistista käsitystä itsestään ei ole kenellekään, muutenhan me kaikki hirtettäisiin itsemme. :)

• siksi olenkin sinkku

Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä

Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.

• aknekin vaivannut
        siksi olenkin sinkku kirjoitti:

Ainoa kauneudenhoitoni on kumakarvojen välin ajelu. Pukeudun töissä työnantajan työhaalareihin. Vapaa-ajalla pukeudun fjällräven-miestenhousuihin kun lenkkeilen koiran kanssa. Baareissa en käy lainkaan, en kestä öriseviä

Tunnen kyllä monia hienoja miehiä. He ovatkin yleensä vaimoon ja perheeseen sitoutuneita uskollisia tyyppejä joita nyt vaan ei riitä kaikille.

Joten ihan turha edes laihduttaa (toki ylipainoa ei ole paljoa 5-10 kg), kun olen edelleen rutiköyhä ja aknearpinen: eihän tälläistä rumistusta kukaan huoli. Onhan se nyt jo nähty.

Kaverit sanoo, että "valokuvissa näytät ihan hyvältä". jee jee

• jeanne

Se että joku katkera mies sitten laukoo:" Mitä sä luulet oikein itsestäs" kun en ole suostunut irtoseksiin kertoo mieletäni siitä miehestä enemmän kuin minusta. :)

• Vittumainen akka, mikä on myös sanottu... luonne kuin puukkosahalla. Tällä mennään....

• täysin realistinen käsitys

Mitä olettekaan iehet mnussa menettäneet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe