Tänään on viimeinen päivä Method Draine Detox kuuria ja huomenna aloitan Slim kuurin ja raportoin tänne miten toimii. Detox kuurin aikana painoa lähti 117,1-115,4 kg eli yhteensä lähti 1,70 kg. Tuon detox kuurinhan ei ole tarkoitus varsinaisesti pudottaa painoa vaan valmistaa keho Slim kuurille.
(en saa jostain syystä rekisteröityä nimimerkkiä joten olen nimellä nimetön)
Method Draine Slim -kuuri
20
4197
Vastaukset
- Nimetön
(Lähtöpaino 117,1 kg - Detox kuurin jälkeen paino 115,4.)
Paino 114,6 kg.
Juotava on kirsikan makuista enkä tykkää kirsikasta joten juoma on aika pahaa... - ---
Paino 115,3 kg.
- Nimetön
116,2 kg.
Paino vaan nousee...- kloiu
lähde mukaan xtravaganzaan saat muilta tukea, sulla on liikaa painoa kamppailla yksin, mulla 5pv takana ja painoa lähtenyt 3.5kg mutta se on tietenki vaan alku nesteitä, mutta viikov päästä punnitus ja luulen että 2viikossa lähtee ainakin 6kg
- Nimetön
kloiu kirjoitti:
lähde mukaan xtravaganzaan saat muilta tukea, sulla on liikaa painoa kamppailla yksin, mulla 5pv takana ja painoa lähtenyt 3.5kg mutta se on tietenki vaan alku nesteitä, mutta viikov päästä punnitus ja luulen että 2viikossa lähtee ainakin 6kg
Mikä tää juttu on?
- Nimetön
115,6 kg
- Nimetön
115,7 kg
- Nimetön
115,9
- Nimetön
116,4 kg.
Tästä kuurista ei ole näköjään mitään apua mutta käytän ton aineen loppuun asti kerta olen sen jo ostanu. Eipähän toista kertaa tarvitse kokeilla.- kohtalotoveri
Ei toiminu oikein mullakaan tuo. Törkee nälkä oli joka päivä jo klo 10 ku normaalisti töissä söin lähempänä klo 12. Huono olo ja oksetus.. reilun viikon jaksoin juomaa nautiskella.
- Nimetön
116,7 kg.
Luin teidän kirjoituksia Nutriletista ja aijon kokeilla sitä. Menee kyllä ens kuun puolelle vasta.- pullero ='(
Olen katsonut tuloksiasi tuolla MDS:llä. Itse olen myös vajaa vuosi sitten ollut samaisella "kuurilla". Minulla paino tippui koko hoidon aikana kaksi kiloa, ystävälläni nousi viisi kiloa.
Omat kiloni tulivat takaisin korkojen kera, kuten ehkä olet huomannut, jos olet lukenut tuota ketjua, jossa olen kertonut omasta nutrauskokemuksestani. Ja nyt ne kilot ovat lähteneet laskusuuntaan. Ystäväni kilot eivät ole lähteneet, mutta hän ei tosin ole tehnyt elämäntaparemonttia syömisiensä suhteen.
Kannattaa kokeilla nutrausta. Itse ainakin kannatan tätä ja olen todellakin kokeillut kaiken moisia kuureja ananasdieetistä sairaaladieettiin ja juuri MDS:ään. Ja nutrauksessa tämä helppous ja energian määrä yllätti minut kyllä positiivisesti =) - Nimetön
pullero ='( kirjoitti:
Olen katsonut tuloksiasi tuolla MDS:llä. Itse olen myös vajaa vuosi sitten ollut samaisella "kuurilla". Minulla paino tippui koko hoidon aikana kaksi kiloa, ystävälläni nousi viisi kiloa.
Omat kiloni tulivat takaisin korkojen kera, kuten ehkä olet huomannut, jos olet lukenut tuota ketjua, jossa olen kertonut omasta nutrauskokemuksestani. Ja nyt ne kilot ovat lähteneet laskusuuntaan. Ystäväni kilot eivät ole lähteneet, mutta hän ei tosin ole tehnyt elämäntaparemonttia syömisiensä suhteen.
Kannattaa kokeilla nutrausta. Itse ainakin kannatan tätä ja olen todellakin kokeillut kaiken moisia kuureja ananasdieetistä sairaaladieettiin ja juuri MDS:ään. Ja nutrauksessa tämä helppous ja energian määrä yllätti minut kyllä positiivisesti =)Miten pystyt olemaan syömättä kunnon ruokaa? Mietityttää toi että miten pysyä vahvana kun tulee nälkä tai alkaa muuten tekee mieli ruokaa..?
- pullero ='(
Nimetön kirjoitti:
Miten pystyt olemaan syömättä kunnon ruokaa? Mietityttää toi että miten pysyä vahvana kun tulee nälkä tai alkaa muuten tekee mieli ruokaa..?
Suosittelen sinulle tätä täysnutrausta, sillä tässä saavutetaan ketoosi, joka on tila, joka aiheuttaa sen, ettet tunne nälkää. Saat syödä porkkanoita, kurkkua, tomaattia, selleriä, lanttua jne. ja niillä saat laannutettua pureskelun tarpeen sekä sitä ruuan himoa JOS se edes iskee. Itselleni se ei edes ole iskenyt, vaikka pelkäsin juuri samaa. Itse olen kova syömään kaikkia herkkuja ja makoisia ruokia. Etenkin iltaisin telkkaria katsellessa, mutta eipä vain ole herkkuja mieli tehnyt.
Itse motivoin itseni sillä, että olin täysin etovan ja tukkoisan olon vallassa. Se alkoi helpottaa nopeasti, kun aloin nutrauksen. Samoin katselin itsestäni todella huonosti onnistunutta "läskikuvaa" ja mietin, että tuommoinen en halua olla ja tuosta haluan pois. Kirjoitin itselleni paperille syitä olla retkahtamatta ja suunnittelin, että kun heikko hetki tulee, niin luen listani läpi. Päätin, että nyt laihdun ja tämä on viimeinen kerta. Sitä heikkoa hetkeä ei ole vielä tullut. Lisäksi motivoi kyllä sekin, että aamuisin tuo paino on aina ollut laskusuuntainen (vaikkakin tiedän, ette se kauaa voi olla enää näin rajua ja että nollaviikkojakin tulee)..
Kyllä sinun ehdottomasti kannattaa kokeilla. Aloituspakkaus ei ole kauhean kalliskaan eikä ne maut minun mielestäni ole pahojakaan (paitsi vanukkaat, mutta nekin pystyn juuri ja juuri syödä).
t.pullero ='( - Nimetön
pullero ='( kirjoitti:
Suosittelen sinulle tätä täysnutrausta, sillä tässä saavutetaan ketoosi, joka on tila, joka aiheuttaa sen, ettet tunne nälkää. Saat syödä porkkanoita, kurkkua, tomaattia, selleriä, lanttua jne. ja niillä saat laannutettua pureskelun tarpeen sekä sitä ruuan himoa JOS se edes iskee. Itselleni se ei edes ole iskenyt, vaikka pelkäsin juuri samaa. Itse olen kova syömään kaikkia herkkuja ja makoisia ruokia. Etenkin iltaisin telkkaria katsellessa, mutta eipä vain ole herkkuja mieli tehnyt.
Itse motivoin itseni sillä, että olin täysin etovan ja tukkoisan olon vallassa. Se alkoi helpottaa nopeasti, kun aloin nutrauksen. Samoin katselin itsestäni todella huonosti onnistunutta "läskikuvaa" ja mietin, että tuommoinen en halua olla ja tuosta haluan pois. Kirjoitin itselleni paperille syitä olla retkahtamatta ja suunnittelin, että kun heikko hetki tulee, niin luen listani läpi. Päätin, että nyt laihdun ja tämä on viimeinen kerta. Sitä heikkoa hetkeä ei ole vielä tullut. Lisäksi motivoi kyllä sekin, että aamuisin tuo paino on aina ollut laskusuuntainen (vaikkakin tiedän, ette se kauaa voi olla enää näin rajua ja että nollaviikkojakin tulee)..
Kyllä sinun ehdottomasti kannattaa kokeilla. Aloituspakkaus ei ole kauhean kalliskaan eikä ne maut minun mielestäni ole pahojakaan (paitsi vanukkaat, mutta nekin pystyn juuri ja juuri syödä).
t.pullero ='(Kiitos paljon vastauksesta. Kyllä mä aijon aloittaa nutrauksen heti kun ens kuun alussa tulee opintotuet =o)
Saako täys nutrauksen rinnalla syödä kaikkia vihanneksia? Entä ananasta, fetaa..? - pullero='(
Nimetön kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksesta. Kyllä mä aijon aloittaa nutrauksen heti kun ens kuun alussa tulee opintotuet =o)
Saako täys nutrauksen rinnalla syödä kaikkia vihanneksia? Entä ananasta, fetaa..?Jaa, pistit pahan, mutta uskoisin kyllä, että ei, just etenkin ananaksen sokerisuuden vuoksi ja fetassa sinänsähän on aina lailla rasvaa. Mutta varmasti parempi, että kysyt noilta viisaammilta, koska minä oon vaan tällanen alottelija =)
Tsemppiä!
pullero ='(
- Nimetön
116,6 kg
- Nimetön
117,3 kg.
Tämä litku loppuu kauan ennen kuin päästään 34 pv:n mutta en aijo ostaa tätä lisää. Masentaa hukkaan menneet rahat. Tälläkin olisi ostanut monen päivän nutriletit... - Nimetön
117.2
- tiinukka!!!
Tuli mieleen että oletko ko. kuurin aikana harrastanut liikuntaa ja katsonut mitä suuhusi laitat? Mitkään litkut eivät meinaan yksistään laihduta vaan useasti toimivat "uusien elämäntapojen" tukena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759