Täällä varmaan moni tietää mistä aineksista voi tehdä kotikutoisen kuorinta-aineen käyttäen ruokakaapin sisältöä.
Oisko sokeri-kerma tai sokeri-hunaja mitään?
Sokeri-öljy?
Entäs kasvonaamioita?
Kuorinta-aine
itse tehden
1
347
Vastaukset
parhaiten sokeri-hunajakuorinta. Teen sen n. kerran viikossa ja iho pysyy hyvänä. Mut jos sun iho reagoi herkästi ulkoiseen ärsytykseen niin sit en suosittele mekaanista kuorintaa. Toi sokeri-öljy on mun mielestä enemmän sopiva vartalon kuorintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111093
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96817- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49549
- 37546
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa153536- 25515