Uskallanko lähteä huomenna puolimaralle? Olen 7kk sitten synnyttänyt, nyt on paikat jo oikein hyvässä kunnossa eli lenkkeillessä ei tule painon tunnetta. Juossut olen hyvin harvakseltaan, silloin tällöin mutta pitkiä vaunulenkkejä (pääosin 1,5h, n. 8-10km) teen vähintään 4krt/vko. Vaunulenkeillä ylämäkeen lykkiessä sykekin on ollut ihan reipas. Taustana 3v sitten juostu maraton (vähän alle 5h) ja viimeksi viime vuonna toukokuussa puolimara, jotain 2,5h eli en mikään kova juoksija ole mutta jos ei muuta niin sinnillä maaliin.
Tekisi niin hirveästi mieli osallistua huomenna paikalliseen tapahtumaan, pitemmälle kuin kympin matkalle. Menisiköhän se puolikas?
Kylmiltään puolimaralle??
Tollukkainen
2
376
Vastaukset
- ihan kylmiltään ole
Hyvin kai sen jaksat kun "meriittilista" on jo noin hyvä.
Lähditkö mukaan ja miten sujui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422941923- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
- 9938