fiftari/rockabilly tyyli...

tyty26

mä hurahdin ihan täysin vasta muutama vuosi sitten tähä elämäntyyliin. mä ihailen suunnattomasti kauniita tyylin edustajia ja komeita nuoria miehiä joilla on kokonaisuus hallussa. kertokaahan harrastajat ja kaikki joilla tyylisuunta on elämäntapana että mitkä ne meikin salaisuudet oikeesti on. mä en ole onnistunu sellaista meikkiä loihtimaan.harmi. mistä vinkkejä vois katella?

10

1019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missyblue

rockabilly lookkiin löytyy vinkkejä youtubesta, kun kirjotat hakusanaksi vaikka "rockabilly make up" tms mitä nyt vaan keksit :) ja mä olen kanssa ihan hurahtanut, haluisin tosiaankin pukeutua ja meikata siihen tyyliin, mutta jotenkin ei vaan löydy munaa siihen..:/ musa ja autot kiinnostaa yhtä lailla, stray cats

• käsilaukut,korut

hiusjutskat...haluisitkos sellasia...

• tyty26
        käsilaukut,korut kirjoitti:

hiusjutskat...haluisitkos sellasia...

kaikkee mahollista..hiusjutskaa yms...hiukset on kans melkonen ongelma ku on vajaa olkapäille...ja mun parturi ei tajuu mitä mä haen...:( nyt meinasin vieraissa parturin suhteen käydä..sniif...

autot on kans toosi lähellä

• Missyblue
        tyty26 kirjoitti:

kaikkee mahollista..hiusjutskaa yms...hiukset on kans melkonen ongelma ku on vajaa olkapäille...ja mun parturi ei tajuu mitä mä haen...:( nyt meinasin vieraissa parturin suhteen käydä..sniif...

autot on kans toosi lähellä

Joo, ite haluisin kans jonkun raudan jonain päiväne, mutta ehkä pitäis oottaa nyt ensteks että kortin saa ikänsä puolesta. Elikkä kaikkee kamaa löytyy vaikkapa täältä www.garageland.fi, www.nitrobabe.fi
        kyllä googlettamallakin löytyy :) elikkäs siis hiusten laittaminenko on ongelmana?? jos sulla on jonkun verran etuhiusta, niin siitä vaan sellanen "torttu"tohon otsalle, ja amerikan huivi päähän, niin, että solmu tulee päälaelle...niitäkin löytyy youtubesta, vaikkapa haulla "50's hairdo" :D
        mutta eikös teillä sitten ole mitään paineita tosta ulkonaliikkumisesta "rockabillynä"? Musta tuntuu, että kun kaiki mun kaverit pukeutuu nykymuodin mukaan, tai sitten ne ei välitä ollenkaan vaatteistaan, että...en tiijä itekkään :P mutta vastailkaapa nyt ihmeessä vielä :) olis kiva saada juttuseuraa saman henkisistä tyypeistä

• tyty26
        Missyblue kirjoitti:

Joo, ite haluisin kans jonkun raudan jonain päiväne, mutta ehkä pitäis oottaa nyt ensteks että kortin saa ikänsä puolesta. Elikkä kaikkee kamaa löytyy vaikkapa täältä www.garageland.fi, www.nitrobabe.fi
        kyllä googlettamallakin löytyy :) elikkäs siis hiusten laittaminenko on ongelmana?? jos sulla on jonkun verran etuhiusta, niin siitä vaan sellanen "torttu"tohon otsalle, ja amerikan huivi päähän, niin, että solmu tulee päälaelle...niitäkin löytyy youtubesta, vaikkapa haulla "50's hairdo" :D
        mutta eikös teillä sitten ole mitään paineita tosta ulkonaliikkumisesta "rockabillynä"? Musta tuntuu, että kun kaiki mun kaverit pukeutuu nykymuodin mukaan, tai sitten ne ei välitä ollenkaan vaatteistaan, että...en tiijä itekkään :P mutta vastailkaapa nyt ihmeessä vielä :) olis kiva saada juttuseuraa saman henkisistä tyypeistä

noista ulkonäköön liittyvistä ulkoa tulevista paineista...kaipa se ulkonäkö aina on jonkinmoinen ongelma...ite oon jo suurinpiirtein sujut itteni ja näköni kanssa että ei kiinnosta mitä muut ajattelee...tosin ite elän vasta murrosvaihetta ja kaikki aikanaan=) ei ihan täysin näy ulos että rockabilly on sydäntä lähellä muuta kuin joistai asusteista ja sen semmosista...ja kyllähä se on tärkeintä että sen tuntee sisällää mikä on se oma juttu=)

• MissyBlue
        tyty26 kirjoitti:

noista ulkonäköön liittyvistä ulkoa tulevista paineista...kaipa se ulkonäkö aina on jonkinmoinen ongelma...ite oon jo suurinpiirtein sujut itteni ja näköni kanssa että ei kiinnosta mitä muut ajattelee...tosin ite elän vasta murrosvaihetta ja kaikki aikanaan=) ei ihan täysin näy ulos että rockabilly on sydäntä lähellä muuta kuin joistai asusteista ja sen semmosista...ja kyllähä se on tärkeintä että sen tuntee sisällää mikä on se oma juttu=)

No, ite olen kans 17, ja koitan aina jollain tavalla lisätä jotain rockamaista :P
        Jotenkin vaan sekin, että nyt kuun oon näyttäny "tavalliselta aina" niin se, että yhdessä yössä musta tulisikin rockabilly on jotenkin hassu ajatus...:P vaikka eihän sellaseks kaikki synny, ja nyt eletään jo jonkun verran kaukana tuosta ajasta, eikä sellanen tyyli ihan joka päivä tuu vastaan. Musta tuntuu ainakin, että kukaan ystäväpiiristäni ei tiiä mitä koko rockabilly/fiftari meinaa....Haha, ttäytyypä kertoo tää; oltiin tulossa Stray Catsin keikalta junalla, ja sieltä oli tulossa muutama muukin, n40v pariskunta. No, yhellä asemalla jäi sitten kaks "pissistä" pois ja ne siinä keskenään mietti että "mikähän neljä- viiskymppisten nahkatakkipäivä on tänään, siis OMG" ensin olin vähän närkästyny, mutta...olihan tuo jo ...hmm :D niin..:D

• tyty26
        MissyBlue kirjoitti:

No, ite olen kans 17, ja koitan aina jollain tavalla lisätä jotain rockamaista :P
        Jotenkin vaan sekin, että nyt kuun oon näyttäny "tavalliselta aina" niin se, että yhdessä yössä musta tulisikin rockabilly on jotenkin hassu ajatus...:P vaikka eihän sellaseks kaikki synny, ja nyt eletään jo jonkun verran kaukana tuosta ajasta, eikä sellanen tyyli ihan joka päivä tuu vastaan. Musta tuntuu ainakin, että kukaan ystäväpiiristäni ei tiiä mitä koko rockabilly/fiftari meinaa....Haha, ttäytyypä kertoo tää; oltiin tulossa Stray Catsin keikalta junalla, ja sieltä oli tulossa muutama muukin, n40v pariskunta. No, yhellä asemalla jäi sitten kaks "pissistä" pois ja ne siinä keskenään mietti että "mikähän neljä- viiskymppisten nahkatakkipäivä on tänään, siis OMG" ensin olin vähän närkästyny, mutta...olihan tuo jo ...hmm :D niin..:D

itsekin siellä keikalla ja oli paras keikka missä ikinä olen käyny/ mitä olen kokenu=)

kaikki aikanaan, myös tyylin suhteen...;)muista rock'n'roll lives 4ever

• MissyBlue
        tyty26 kirjoitti:

itsekin siellä keikalla ja oli paras keikka missä ikinä olen käyny/ mitä olen kokenu=)

kaikki aikanaan, myös tyylin suhteen...;)muista rock'n'roll lives 4ever

Sen muistan..:)

• tyty26
        MissyBlue kirjoitti:

Sen muistan..:)

tekisivätkin...taitaa tosiaan olla ihan oikeesti jäähyväiskeikalla ja tuskin enää comebackia tekevät...uraa kuitenkin jo 30 vuotta rapiat takana;))))

• tyty26
        tyty26 kirjoitti:

tekisivätkin...taitaa tosiaan olla ihan oikeesti jäähyväiskeikalla ja tuskin enää comebackia tekevät...uraa kuitenkin jo 30 vuotta rapiat takana;))))

jos haluat kirjotella niin pistä mailia tulemaan: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      130
      3097
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      69
      2175
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2127
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      68
      1846
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1662
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1516
    7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1103
    8. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      9
      1093
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1075
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      1028
    Aihe