Feikkien uhrit

Suurin osa heistä on ansainnut kohtalonsa sata kertaisesti (ylimielisyys muita kohtaan, vittuilu ilman syytä, valehtelu, liittoutuminen yksittäistä kirjoittelijaa vastaan jne.) mutta jokin tässä ei nyt täsmää...


http://uk.youtube.com/watch?v=PKNKGkgBhvs



"Oikea kiusaaja kohtaa uhrinsa kasvotusten"



MarttyyriMallari-TTt

18

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      Taidan olla jälleen kerran pihalla.


      "Olisi pitänyt jättää palstailu väliin"



      Viikonloppuna juhliva suomalainen akka

      • selvittelin palstalaisille sitä että mistä johtuu feikkien invaasio ja epäilenpä etteivät he ymmärrä mitä tarkoitan.



        "Ota viikonloppu rennosti vastaan"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        selvittelin palstalaisille sitä että mistä johtuu feikkien invaasio ja epäilenpä etteivät he ymmärrä mitä tarkoitan.



        "Ota viikonloppu rennosti vastaan"



        MarttyyriMallari-TTt

        otan aina rennosti. Jos en muuta ni sitte nukun.

        Osaatko vastata siihen, mitä joku saa siitä että feikkaa palstalaisia?



        "Olenkohan itse päässyt listalle"



        Liian tylsä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        otan aina rennosti. Jos en muuta ni sitte nukun.

        Osaatko vastata siihen, mitä joku saa siitä että feikkaa palstalaisia?



        "Olenkohan itse päässyt listalle"



        Liian tylsä suomalainen akka

        muuta kuin sen että joku on erittäin vihainen heille ja eihän kukaan suutu ilman syytä.

        En usko että päätyisit listalle, ellet sitten ota oppia feikattujen tyylistä.


        "Tiedän ettet sortuisi siihen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        muuta kuin sen että joku on erittäin vihainen heille ja eihän kukaan suutu ilman syytä.

        En usko että päätyisit listalle, ellet sitten ota oppia feikattujen tyylistä.


        "Tiedän ettet sortuisi siihen"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja ollu liian monta päivää poissa että edes tietäsin missä mennään. Taidan sen puolesta pestä koirani. Menevät mummolaan hoitoon, jotta saan rauhassa juhlia.


        "Annan olla"


        Päässä tyhjää lyövä suomalainen akka


    • gek-ko

      täällä on jotain kummallista tapahtunut tänään.

      "Joku feikki varmaan, mutta älykäs sellainen tietää salasanan"

      terveisin gekko

      • Papeete1

        Yhden kirjaimen eli sunkin feikki on qek-ko- Mun taas on Papeetel ja montel. Täytyy olla tarkkana kuin porkkana :)


      • jäinkin miettimään sitä että miksi sinäkin olet saanut oman stalkkerisi.


        "Et kai ole ahdistellut ketään :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • gek-ko
        Papeete1 kirjoitti:

        Yhden kirjaimen eli sunkin feikki on qek-ko- Mun taas on Papeetel ja montel. Täytyy olla tarkkana kuin porkkana :)

        suorasukaista pyyntöä nähdä jonkun perse.


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jäinkin miettimään sitä että miksi sinäkin olet saanut oman stalkkerisi.


        "Et kai ole ahdistellut ketään :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        Täytyy myöntää tämä qek-ko aiheutti hieman hämmennystä.

        "Lupaan heti kiusata häntä"

        terseisin gekko


      • gek-ko kirjoitti:

        Täytyy myöntää tämä qek-ko aiheutti hieman hämmennystä.

        "Lupaan heti kiusata häntä"

        terseisin gekko

        mutta muista että hän saattaa olla vaikka joku fanisi.



        "Sekopäiset ihailijat ovat arvaamattomia"



        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        gek-ko kirjoitti:

        suorasukaista pyyntöä nähdä jonkun perse.

        Joo, tässä saa nyt ekaksi tarkistaa nimimerkki ennekuin tekee mitään muuta. Mä en meinaan ainakaan aio muuten kuin korkeintaan vahingossa sanoa sille feikille yhtään mitään. Jos sanonkin niin poistan viestini heti kun huomaan virheeni. Mä en sen toimintaa tue :)


      • qek-ko
        Papeete1 kirjoitti:

        Joo, tässä saa nyt ekaksi tarkistaa nimimerkki ennekuin tekee mitään muuta. Mä en meinaan ainakaan aio muuten kuin korkeintaan vahingossa sanoa sille feikille yhtään mitään. Jos sanonkin niin poistan viestini heti kun huomaan virheeni. Mä en sen toimintaa tue :)

        tehnyt jotain josta joku on vihastunut sulle? Mä en itse edes ymmärrä mistä tässä on kyse :D


      • gek-ko
        qek-ko kirjoitti:

        tehnyt jotain josta joku on vihastunut sulle? Mä en itse edes ymmärrä mistä tässä on kyse :D

        mitäs sulle kuuluu?


      • monteI
        gek-ko kirjoitti:

        mitäs sulle kuuluu?

        älä viitsi kiihoitta feikkejä.


      • gek-ko
        monteI kirjoitti:

        älä viitsi kiihoitta feikkejä.

        olla.


    • monteI

      minua on kiusattu aina ja siksi päätin ryhtyä feikiksi :D

    • En.kerro

      Piiiitkän tauon jälkeen täällä ja jutut jatkuu yhtä "tasokkaina" kuin mitä ne nyt jonkin aikaa olleet... Hohhoijaa, päiväkodissakin lapsilla älykkäämmät jutut. En tarkoita sinua tietenkään, enkä montaa muutakaan täällä. Mutta... No, ei tätä varmaan tarvitse enempää selittää. Pissa-kakka-pylly-jutut evvk. Enkä ole ylimielinen, saataisi omatkin jutut olla aika hervottomat kun olen 5:deltä aamulla noussut ylös :D

      Kiitos ja näkemiin...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe