Suurin osa heistä on ansainnut kohtalonsa sata kertaisesti (ylimielisyys muita kohtaan, vittuilu ilman syytä, valehtelu, liittoutuminen yksittäistä kirjoittelijaa vastaan jne.) mutta jokin tässä ei nyt täsmää...
http://uk.youtube.com/watch?v=PKNKGkgBhvs
"Oikea kiusaaja kohtaa uhrinsa kasvotusten"
MarttyyriMallari-TTt
Feikkien uhrit
18
692
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
Taidan olla jälleen kerran pihalla.
"Olisi pitänyt jättää palstailu väliin"
Viikonloppuna juhliva suomalainen akkaselvittelin palstalaisille sitä että mistä johtuu feikkien invaasio ja epäilenpä etteivät he ymmärrä mitä tarkoitan.
"Ota viikonloppu rennosti vastaan"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
selvittelin palstalaisille sitä että mistä johtuu feikkien invaasio ja epäilenpä etteivät he ymmärrä mitä tarkoitan.
"Ota viikonloppu rennosti vastaan"
MarttyyriMallari-TTtotan aina rennosti. Jos en muuta ni sitte nukun.
Osaatko vastata siihen, mitä joku saa siitä että feikkaa palstalaisia?
"Olenkohan itse päässyt listalle"
Liian tylsä suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
otan aina rennosti. Jos en muuta ni sitte nukun.
Osaatko vastata siihen, mitä joku saa siitä että feikkaa palstalaisia?
"Olenkohan itse päässyt listalle"
Liian tylsä suomalainen akkamuuta kuin sen että joku on erittäin vihainen heille ja eihän kukaan suutu ilman syytä.
En usko että päätyisit listalle, ellet sitten ota oppia feikattujen tyylistä.
"Tiedän ettet sortuisi siihen"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
muuta kuin sen että joku on erittäin vihainen heille ja eihän kukaan suutu ilman syytä.
En usko että päätyisit listalle, ellet sitten ota oppia feikattujen tyylistä.
"Tiedän ettet sortuisi siihen"
MarttyyriMallari-TTtja ollu liian monta päivää poissa että edes tietäsin missä mennään. Taidan sen puolesta pestä koirani. Menevät mummolaan hoitoon, jotta saan rauhassa juhlia.
"Annan olla"
Päässä tyhjää lyövä suomalainen akka
- gek-ko
täällä on jotain kummallista tapahtunut tänään.
"Joku feikki varmaan, mutta älykäs sellainen tietää salasanan"
terveisin gekko- Papeete1
Yhden kirjaimen eli sunkin feikki on qek-ko- Mun taas on Papeetel ja montel. Täytyy olla tarkkana kuin porkkana :)
jäinkin miettimään sitä että miksi sinäkin olet saanut oman stalkkerisi.
"Et kai ole ahdistellut ketään :)"
MarttyyriMallari-TTt- gek-ko
Papeete1 kirjoitti:
Yhden kirjaimen eli sunkin feikki on qek-ko- Mun taas on Papeetel ja montel. Täytyy olla tarkkana kuin porkkana :)
suorasukaista pyyntöä nähdä jonkun perse.
- gek-ko
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
jäinkin miettimään sitä että miksi sinäkin olet saanut oman stalkkerisi.
"Et kai ole ahdistellut ketään :)"
MarttyyriMallari-TTtTäytyy myöntää tämä qek-ko aiheutti hieman hämmennystä.
"Lupaan heti kiusata häntä"
terseisin gekko gek-ko kirjoitti:
Täytyy myöntää tämä qek-ko aiheutti hieman hämmennystä.
"Lupaan heti kiusata häntä"
terseisin gekkomutta muista että hän saattaa olla vaikka joku fanisi.
"Sekopäiset ihailijat ovat arvaamattomia"
MarttyyriMallari-TTt- Papeete1
gek-ko kirjoitti:
suorasukaista pyyntöä nähdä jonkun perse.
Joo, tässä saa nyt ekaksi tarkistaa nimimerkki ennekuin tekee mitään muuta. Mä en meinaan ainakaan aio muuten kuin korkeintaan vahingossa sanoa sille feikille yhtään mitään. Jos sanonkin niin poistan viestini heti kun huomaan virheeni. Mä en sen toimintaa tue :)
- qek-ko
Papeete1 kirjoitti:
Joo, tässä saa nyt ekaksi tarkistaa nimimerkki ennekuin tekee mitään muuta. Mä en meinaan ainakaan aio muuten kuin korkeintaan vahingossa sanoa sille feikille yhtään mitään. Jos sanonkin niin poistan viestini heti kun huomaan virheeni. Mä en sen toimintaa tue :)
tehnyt jotain josta joku on vihastunut sulle? Mä en itse edes ymmärrä mistä tässä on kyse :D
- gek-ko
qek-ko kirjoitti:
tehnyt jotain josta joku on vihastunut sulle? Mä en itse edes ymmärrä mistä tässä on kyse :D
mitäs sulle kuuluu?
- monteI
gek-ko kirjoitti:
mitäs sulle kuuluu?
älä viitsi kiihoitta feikkejä.
- gek-ko
monteI kirjoitti:
älä viitsi kiihoitta feikkejä.
olla.
- monteI
minua on kiusattu aina ja siksi päätin ryhtyä feikiksi :D
- En.kerro
Piiiitkän tauon jälkeen täällä ja jutut jatkuu yhtä "tasokkaina" kuin mitä ne nyt jonkin aikaa olleet... Hohhoijaa, päiväkodissakin lapsilla älykkäämmät jutut. En tarkoita sinua tietenkään, enkä montaa muutakaan täällä. Mutta... No, ei tätä varmaan tarvitse enempää selittää. Pissa-kakka-pylly-jutut evvk. Enkä ole ylimielinen, saataisi omatkin jutut olla aika hervottomat kun olen 5:deltä aamulla noussut ylös :D
Kiitos ja näkemiin...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
