kuis hurisee?

kysyit

multa sen jälkeen. edelleenkään en oo saanu sitä tapahtumaa pois mun mielestä, vaikka kovin oon yrittänyt. mutta aina kun näen sut niin se pyörii taas mun mielessä (silloin tapahtui jotain, ja ei kuitenkaan tapahtunut..)

meidän pitäisi varmaan puhua, mutta kun se tuntuu olevan niin kovin vaikeaa. tää haittaa jo kuitenkin työelämässä mun suhtautumista suhun.. mun on kovin vaikea tulla sulle jutteleen jostain työcasesta. vaikka kuitenkin haluaisin tehdä tikusta asiaa ja tulla kaikkein yksinkertaisimmastakin jutusta sulle jutteleen. kunhan edes näkisin sut, ja saan sanoa sulle moi, koska muuta en pysty sulle sanomaan, sen varmasti huomasitkin silloin kerran kun yritin tulla sulle puhumaan siitä mitä tapahtui meidän välillä.

ääh pakko oli purkaa vaan jonnekin ny tää (kaveriani en viitsi tähän aikaan vaivata)

mutta mutta itseni kannalta toivon että saan rohkeutta jostain ja pystyn selvittämään asian kanssasi joskus, silloin mulla olisi paljon helpompaa, ja jos vähänkin tunnistit lukia itsesi tästä niin pliis tee mulle palvelus ja auta mua siinä että mun on helppo tulla sun luo puhumaan, tai vielä parempi jos tulisit mun luo.. joo, tiedän liikaa pyydetty

nyt hävian nukkumaan ja unohdan sut ja tämän avautumisen.

hyvää yötä kaikille!!!

2

1871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111

tulle rohkeasti vaan puhumaan muuten minä en tiedä asiasta oletkko kinnostunut ennä

• voi sitten

vastata jos kerran on kysytty kuinka hurisee?
      Turha niitä on tänne huudella jos ei vastaa kysymyksiin. Sillä se asia olisi selvinnyt.
      Vastaus on aina vastaus. Oli se vaikka sitten että, kiitos kysymästä, muuten kivasti mutta häiritset rauhaani typerillä kysymyksilläsi.
      Tai että kiitos kysymästä, kiva kun sinua kiinnostaa vointini, esim.
      Thats it ja homma selvä. Vaikeaa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1592
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1330
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1135
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe