Kiillon ja punaisuuden häivyttäjä? Oletteko kokeilleet? Miltä se mielestänne vaikuttaa?
Olen ajatellut ostaa kyseisen tuotteen...joten kertokaa kannattaako!
Kiitos!
LUMENE NATURAL CODE
10
1191
Vastaukset
- on suunnattu...
nuorelle (teini-ikäiselle) iholle, jossa on epäpuhtauksia. Eli, jos olet vanhempi en suosittele...
- ...
Onko joku tänä päivänä oikeasti noin lapsellinen että jos kohderyhmä on nuoremmat ihmiset kuin ite on niin jättää tuotteen ostamatta :D Jos omistaa vaikkapa sekaihon niin en näe MITÄÄN ongelmaa vaikka käyttäisi tuotesarjaa joka heittää omasta ikäryhmästä. Ainoa probleema voi olla kuivan ihon kanssa jos nuorille suunnatut tuotteet kuivattavat omaa ihotyyppiä liikaa.
Iik, en voi käyttää tätä kynsilakkaa koska se on tarkoitettu pari vuotta minua nuoremmille..
No mutta joo, Natural Code-sarja on erinomainen, paljon toimivampi kuin varsinainen Lumene :) Minulla on tosi monia tuotteita jo kyseisestä sarjasta vaikken mahdukaan siihen "teini-kategoriaan". Punaisuuden häivyttäjä on ok, ei mitenkään huippu sillä olen aina luottanut peitevoiteeseen, mutta ihan hyvä perustuote silti :)
Kaikki NC:t on tosi hyviä ja edullisia. Meikkivoiteissakin löytyy hyviä sävyjä vaalealle iholle, yleensä en löydä mistään. - olen
14 vuotias mut jos oon liian vanha niin...xD
- 35+
Mulle ainakin kyseinen sarja sopii todella hyvin. Suosittelen muillekin "vanhemmille" ihmisille. Ei tee sellaista pakkelia naamaan, kuin yleensä meille ikäihmisille suunnatut tuotteet :)
- lukeneena...
olen kirjoitti:
14 vuotias mut jos oon liian vanha niin...xD
rupeaa hieman hymyilyttämään... teini-iällä yleensä tarkoitetaan 13-19 vuotiata, eli keskustelun aloittaja voi varmasti käyttää hyvin ko. tuotetta!
Uskon, että täällä tarkoitettiin "ikärajoilla" sitä, että ihmisen ihon koostumus ja tarpeet muuttuvat iän myötä ja näin ollen nuorille suunnattua sarjaa ei suositella (mutta ei myöskään kielletä!!!) käytettävän hieman vanhemmille.
Mutta kyllä on myös tuotteita aikuiselle, seka-ja/tai rasvaiselle iholle!!!
Varsinkin silloin ilmenee ongelmia, jos joku, sanotaan vaikka 20 käyttää 30-40 tuotteita, sillä ne ovat jo selvästi elvyttävämpiä, jolloin tuotteet aikaan saavat näppyjä ym.
Ei tarvitse skitsoilla pikku asioista (viittaus joidenkin vastaukseen) - että vaikka
35+ kirjoitti:
Mulle ainakin kyseinen sarja sopii todella hyvin. Suosittelen muillekin "vanhemmille" ihmisille. Ei tee sellaista pakkelia naamaan, kuin yleensä meille ikäihmisille suunnatut tuotteet :)
olenkin 14 vuotias, niin eikö toi sarja oo valmistettu siksi, että olisi mahdollisuus ostaa ekomeikkejä? siis onhan niitä muitakin mutta yleensä niitä löytyy vain tietyistä paaikoista ja ovat kalliita... olen ehkä käsittänyt väärin mutta en kyllä ymmärrä mikseivät aikuiset voisi niitä ostaa?
- ole...
että vaikka kirjoitti:
olenkin 14 vuotias, niin eikö toi sarja oo valmistettu siksi, että olisi mahdollisuus ostaa ekomeikkejä? siis onhan niitä muitakin mutta yleensä niitä löytyy vain tietyistä paaikoista ja ovat kalliita... olen ehkä käsittänyt väärin mutta en kyllä ymmärrä mikseivät aikuiset voisi niitä ostaa?
Lumenen Natural Code ei ole mikään ekomeikkisarja...
- luulin
ole... kirjoitti:
Lumenen Natural Code ei ole mikään ekomeikkisarja...
että se on...:)
- kuiva ja punainen
Itse ostin tuon Kiillon ja punaisuuden häivyttäjän. Kyllähän se vähän auttaa mutta ei mikään huippu tuote jos oikein kovasti punottaa. Mulla kun on aika kuiva iho ja on vaikea muutenkin löytää sopivia tuotteita kun kaikki tuntuu kuivattavan.
- Lämmin itse
Jos sulla on kovin viileänsävyinen iho ei kannata tuota punaisuuden-ja kiillonhäivyttäjää ostaa, koska tekee kasvoista helposti vihertävän. Jos taas olet lämminsävyinen se toimii aivan loistavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793877Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402203Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051133- 601099