Kuka omistaa autosi

kysyjä.

Katsokaapa rekisteriotteesta kuka omistaa auton jonka naapurit luulevat omaksenne.
Puhun 5 vuotta ja nuoremmista autoista. Yli 5 vuotta vanhan voi kyllä jo omistaa ja niitä löytyykin paljon.
Uskoisin että tämän palstan käyttäjistä 95 % ajelee toisen omistamalla autolla, kuten sanoin yli 5 vuotiaista rupuskoista ei välitetä.

40

5274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata..

      Sukulaisen kanssa laitettiin autot ristiin omistuksen suhteen koska mulla se muutaman vuoden ikäinen auto ja toisella vanha rotisko. Siis vakuutuksien takia, ennen oli mulla tai ollu niin monta kertaa autorahoituksella niin ei ole boonuksia juurikaan niin sen takia minun nimissä sitten se halvempi auto niin säästää vakuutusmaksuissa.

      • Automiekkonen

        Minun autoni omistaa MINÄ !!!


      • pientä ihmistä

        vedätetty...... Korjaa asiasi hetimiten kuntoon.


    • kuin ajokortissanikin.

      Ei auto mikään ihmeellinen ostos ole.

    • reksa

      Katsoin rekisteriotteesta ja omistajana on vaimoni.

      Hyvä niin, kun vaimolla on muutoinkin enemmän omaisuutta.

    • mitä väliä

      Mitä väliä sillä on kuka omistaa käyttössäsi olevan auton.

      Se, että omistajana on rahoitusyhtiö, liisausfirma, työnantaja tai vaikka sitten ex-vaimo, ei muuta sitä tosiasiaa, että ajat autolla mikä seisoo parkkipaikallasi.

      Jos alla on uudehko premiumauto, se on ajajan onni ja kateellisten naapureiden kateuden kohde.

      Itse ajan uudella omalla kotterolla, alla voisi olla vaikka 10 vuotias Lada, se ei muuta minua ihmisenä lainkaan... korkeintaan vituttaisi itseäni eniten.

    • omistavan

      Samoin uuden jo tilatun auton omistan minä. Ne on nuo omistusasiatkin meillä varakkailla vähän erilaisia kuin teillä köyhillä vuokraslummin asukeilla.

      • no jopas

        Että itse omistat oman autosi ja uuden tilatun vieläpä. Cool. Voi mahoton. Mahtavaa.

        Ja vielä samaan lauseeseen saat senkin mahdutettua että et asune vuokraslummissa. Kyllä on elämä mallillaan, mä iloitsen sun puolestasi!


      • että se teksti oli
        no jopas kirjoitti:

        Että itse omistat oman autosi ja uuden tilatun vieläpä. Cool. Voi mahoton. Mahtavaa.

        Ja vielä samaan lauseeseen saat senkin mahdutettua että et asune vuokraslummissa. Kyllä on elämä mallillaan, mä iloitsen sun puolestasi!

        juuri luuserin käsikirjasta, jonka se olio ilmoille päästi.


    • Olet NIIN väärässä

      Vaikka oma autosi olisikin ylirahoitettu ja GE-moneyn omistama, ei se tarkoita, että kaikki muut olisivat yhtä tyhmiä. ;)

    • Pia Dolorosa

      A1 autorahoitus näyttää omistavan

      • Pia Dolorosa

        ... eli auto on ostettu rahoituksella, mutta mitä väliä? Viimeisen päälle remontoitu helsinkiläinen kerrostalokolmio on maksettu, kesämökki on velaton, metsää on 18 hehtaaria ja auton osareiden lisäksi muuta lainaa ei ole kuin jokunen tonni - joten who cares?

        Miksei kukaan kysy kuka omistaa asuntosi? Minä omistan sen ITSE.


      • ludatzka
        Pia Dolorosa kirjoitti:

        ... eli auto on ostettu rahoituksella, mutta mitä väliä? Viimeisen päälle remontoitu helsinkiläinen kerrostalokolmio on maksettu, kesämökki on velaton, metsää on 18 hehtaaria ja auton osareiden lisäksi muuta lainaa ei ole kuin jokunen tonni - joten who cares?

        Miksei kukaan kysy kuka omistaa asuntosi? Minä omistan sen ITSE.

        mitään sellaista mitä pitäisi täällä kehua..


      • Doloroosa taitaa
        ludatzka kirjoitti:

        mitään sellaista mitä pitäisi täällä kehua..

        luulla että hänen hilut ovat kovin haluttavia. Luulen kyllä että et taas itse ihan roskiskamaa ole......


      • Auton omistaja
        Pia Dolorosa kirjoitti:

        ... eli auto on ostettu rahoituksella, mutta mitä väliä? Viimeisen päälle remontoitu helsinkiläinen kerrostalokolmio on maksettu, kesämökki on velaton, metsää on 18 hehtaaria ja auton osareiden lisäksi muuta lainaa ei ole kuin jokunen tonni - joten who cares?

        Miksei kukaan kysy kuka omistaa asuntosi? Minä omistan sen ITSE.

        myös asunto-osakkeesta omistajan kohdalta ja auton rekisteriotteesta. Molemmat voin myydä tai luovuttaa kenelle haluan jos siltä tuntuu.


    • ihan ite

      Ostin just uuden Mitsubishi Lancer 1.5:sen, ajattelin tyytyä vähään, niin ei tartte velkaantua.

    • ostaa uuden

      auton.
      Ei ole rahasta kiinni ostaa uutta mutta mielummin ajan vanhalla ja hyvällä.
      Joku pässi on tälläkin auton hankinnalla joskus rahoittanut kalliita autoliike palatseja?
      Sinä?

      • juuri minä

        Ellemme me varakkaat niitä uutena ostaisi ette te persaukisetkaan niillä voisi käytettynä ajaa.


      • jargonia....

        Siinä katkera persaukinen tai ylisuurella asuntovelalla nöyryytetty kaveri vuodattaa vanhan auton paremmuuutta uuteen verrattuna.

        PS. On se sullekin onni että me uuden ostajat mahdollistetaan sunkin ajamiset korkatulla autolla sitten aikanaan.


      • ymmärtäminen hiukan
        juuri minä kirjoitti:

        Ellemme me varakkaat niitä uutena ostaisi ette te persaukisetkaan niillä voisi käytettynä ajaa.

        hakusessa.
        SIIS ei ole rahasta kiinni ostaa uutta autoa .
        Mutta sijoitan nekin rahat muuhun kuin autoon.


      • eipä ole
        jargonia.... kirjoitti:

        Siinä katkera persaukinen tai ylisuurella asuntovelalla nöyryytetty kaveri vuodattaa vanhan auton paremmuuutta uuteen verrattuna.

        PS. On se sullekin onni että me uuden ostajat mahdollistetaan sunkin ajamiset korkatulla autolla sitten aikanaan.

        tarvinnut mitään velaksi ostaa.
        Enkä ole katkera enkä varsinkaan persaukinen vaan iloinen siitä että joku pässi kantaa rahat autoliikkeeseen niin että talous pyörii suomenmaassa.
        PS. siinä olet oikeassa etta te uuden ostajat mahdollistatte minunkin autoilun.
        Jos ette ostaisi uutta niin ei olisi käytettyja ja SILLOIN minun olisi pakko kanssa mennä ostamaan uusi. Ja se jos mikä vituttaisi.


    • vastaaja.

      Helposti saa omiin nimiin pankkilainalla ja taas naapurit ihmettelee että miten sillä on tohon varaa. Ei olekkaan, taloon ei saa enempää kiinnityksiä, mutta on se kiva saada naapurit kateellisiks!!!

    • vastaus ...

      Toisen, työsuhdeauton (Joulukuussa 2v ikäinen), omistaa ALD Automotive, ensimmäinen haltija on työnantaja, ja toinen haltija minä. -06 ensirekisteröidyn "kakkosauton" omistan ihan itse, ja vaimo on haltija. Autolainaa tai kulutusluottoja ei ole. (Asuntolainaa kylläkin vielä kohtuullisesti.)

    • Mersu Mirri

      Helppoa tietää kuka minkäkin velaksi ostetun auton omistaa, sehän lukee autojen rekisterin läheisyydessä. Jos on kokonaan velaksi ostettu, niin omistavan autoliikkeen nimi lukee etu- ja taka rekisterikilven alla. Puoliksi velkaa jäljellä niin vain auton takana.
      Sikisi ostan vain käteisellä niin autooni ei tule mitään omistavan autoliikkeen nimitarroja.
      Paljon näkee velaksi ostettuja autoja liikenteessä, vanhojakin, ne köyhät.

      • noinkaan

        Tuo ei kokonaan pidä paikkaansa. Esim VW:ssä lukee omistussuhteesta riippumatta aina rekisterikilven alla vw-auto, jos ei sitä tajua erikseen poistattaa. Näin oli omassa Touranissakin, josta poistatin tuon mainoskilven vasta ekassa huollossa.
        Samaa tekee käsittääkseni muutkin liikkeet, eli aina ei voi tietää siitä kilvestä, onko auto rahoitettu vai ei.


      • automies....
        noinkaan kirjoitti:

        Tuo ei kokonaan pidä paikkaansa. Esim VW:ssä lukee omistussuhteesta riippumatta aina rekisterikilven alla vw-auto, jos ei sitä tajua erikseen poistattaa. Näin oli omassa Touranissakin, josta poistatin tuon mainoskilven vasta ekassa huollossa.
        Samaa tekee käsittääkseni muutkin liikkeet, eli aina ei voi tietää siitä kilvestä, onko auto rahoitettu vai ei.

        Selityksiä, selityksiä.
        Eihän nyt kukaan mitään autoliikkeitten tai rahoitusyhtiöitten mainoksia pidä autossaan jos se olisi velaton.
        Tämä on tosi!


      • Automyyjä kahvitauolla
        noinkaan kirjoitti:

        Tuo ei kokonaan pidä paikkaansa. Esim VW:ssä lukee omistussuhteesta riippumatta aina rekisterikilven alla vw-auto, jos ei sitä tajua erikseen poistattaa. Näin oli omassa Touranissakin, josta poistatin tuon mainoskilven vasta ekassa huollossa.
        Samaa tekee käsittääkseni muutkin liikkeet, eli aina ei voi tietää siitä kilvestä, onko auto rahoitettu vai ei.

        Muistakaa että ette mene poistamaan tarraa autoistanne ennen kuin olette maksaneet kokonaan velkanne.
        jos poistatte ennen velan loppua niin hyvitämme 5000 vähemmän vaihdossa. lisäämme tiedon tietokantaamme niin kaikki autoliikkeet tietävät rikkomuksenne


      • Simo
        automies.... kirjoitti:

        Selityksiä, selityksiä.
        Eihän nyt kukaan mitään autoliikkeitten tai rahoitusyhtiöitten mainoksia pidä autossaan jos se olisi velaton.
        Tämä on tosi!

        viel 10 osamaksuerää ja sitten lähtee autoliikkeen tarra


      • pitääkö olla?
        Automyyjä kahvitauolla kirjoitti:

        Muistakaa että ette mene poistamaan tarraa autoistanne ennen kuin olette maksaneet kokonaan velkanne.
        jos poistatte ennen velan loppua niin hyvitämme 5000 vähemmän vaihdossa. lisäämme tiedon tietokantaamme niin kaikki autoliikkeet tietävät rikkomuksenne

        Mikä tarra? Ei minun autossani käsittääkseni ole ollutkaan mitään tarraa rahoituksesta?

        Tarkoitatteko rekisteriotetta vai itse autoa? Olen kyllä käyttänyt harjapesussa, ei kai se ole lähtenyt siinä pois?

        Apua auttakaa, mitä teen?


      • käteisellä maksettu

        Itse maksoin pari viikkoa sitten uuden autoni käteisellä. Reksiteriotteessa on oma nimeni omistanaja. Liike oli silti laittanut mainoksensa rekisterikilven alle. Samoin edellisessä autossani.

        Ei tuo sinun logiikka päde.

        Annan tuon mainoksen olla. Myyjä oli mukava ja antoi 10% käteisalennuksen. Mun puolesta mainos saa olla.


      • mainoksella on
        käteisellä maksettu kirjoitti:

        Itse maksoin pari viikkoa sitten uuden autoni käteisellä. Reksiteriotteessa on oma nimeni omistanaja. Liike oli silti laittanut mainoksensa rekisterikilven alle. Samoin edellisessä autossani.

        Ei tuo sinun logiikka päde.

        Annan tuon mainoksen olla. Myyjä oli mukava ja antoi 10% käteisalennuksen. Mun puolesta mainos saa olla.

        Meillä on 2 volkkaria, toinen on työsuhdeauto (nf-fleet/ald) ja toinen 100% oma. Kummassakin lukee sama vv-auto takana, joten hirmuisesti logiikkaa ei tuossa rekisterikilven taustassa ole. mm. Saksassahan kaikki liikkeet laitattavat kyseiset kyltit.


    • omistan

      kaarani ostin kät. n.20 maksoi...

      • sopiva on

        jos 20 maksoit, sehän on 120 markkaa, normi hinta varmaa tollasen jakomäkiläisen autosta.


    • ite itteä

      jos on lainaa.jos tekee ite niin silloin omistaa ite.

    • kuuluu????

      ????

    • tietenkin?

      kukas muu autoni omistaisi?uutta.tietenkin uutta.kukas perkele sitä vanhalla ajaisi kun uusiakin myydään? en ainakaan minä.

    • itsekkään

      on niin paljon luovareita mukana että kenenkä lie auto on.

    • Auton omistaja

      löytyy rekisteriotteesta omistajan kohdalla. Auto on vuosimallia 2004 ja se on ollut minulla vuodesta 2006 ja tällä hetkellä näyttää siltä, että tulee olemaan vielä muutaman vuoden. Niin, myös seuraavassa autossa tulee olemaan oma nimi omistajan kohdalla. Työsuhdepeliä en halua enkä osta autoa osarilla.

    • maailmanparasnaapuri

      mitään luule. Ne tietää koska omistavat auton. Toisella naapurilla on meidän omakotitalon kirjat; asutaan nimittäin ihan ilmaiseksi; ja no, ympärivuoden asutava mökki on liisattu kun vanhat naapurit eivät voineet maksaa ennakkoa kokonaan ja uudet vielä harkittee kuinka saavat järjesteltyä maksun. Lupasivat sitten kyllä maksaa kuukausimaksut jälkikäteen ettei jäisi kaihertelemaan. Etelänmatkaa varten liput ja muut kulut lupas hoitaa kolmas naapuri. Kyllä ovat mukavaa porukkaa meillä naapurit! Ei voi muuta sanoa.

    • Anonyymi

      Itellä on viime vuosi tuhannen räpsy käytössä. 200 euroa maksoin ja ollut jo 8 vuotta minulla käytössä. Ja pillua on tullu enemmän kuin laki sallii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe