Laatukirurgia

Julia

Olen aikeissa laittaa silikonit talven aikana.
Haluaisin saada kaikki mahdolliset kokemukset kyseisellä klinikalla käyneiltä. Miten paikanpäälle meneminen onnistui ja oliko sairaala siisti. Jos sinulla oli saattajapaketti ostettu millaiset tilat teillä oli käytössä. Pärjäsikö siellä Suomenkielellä ja millainen oli leikkaava lääkäri? Kiitos kaikille vastanneille.

22

3179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiivinen........

      Sairaala on siisti,aivan kuten Suomalaisetkin sairaalat. Satamasta tullaan hakemaan taksilla sairaalalle ja kyyti on järjestetty Laatukirgian puolesta myös takaisinpäin.

      Minut leikkasi Kullamaa,joka teki erittäin hyvää jälkeä. Suomen kielellä pärjää kyllä.

      Kannattaa varata aika konsultaatioon,saat sieltä paljon lisätietoa. Suosittelen laatukirurgiaa lämpimästi:)

      • poimittua

        Julkkikset-keskustelupalstalla on käyty avointa keskustelua silikoni-implanteista. Keskustelupalstan ylläpito on keskustelussa täysin virheellisesti todennut näin:

        ”Laatukirurgia tekee Taina Kinnusen (Suomen Akatemian tohtori) tutkimuksen mukaan kaikkein parhaat lopputulokset Suomessa rekisteröidyistä yrityksistä. Tutkimuksessa on haastateltu melkein kaikkien Suomessa toimivien yritysten potilaita ympäri Suomea ja potilaat ovat arvioineet oman leikkauksensa lopputulosta.”

        Edellä mainittu teksti on täysin absurdi, koska mm. alan suurin yritys Professori Nordströmin Plastiikkakirurginen Sairaala ei ole kyseisessä tutkimuksessa ollenkaan mukana ja Laatukirurgia on toimittanut itse tutkimukseen sisältyvät kyselykaavakkeet valitsemilleen potilaille. Pöyristyttävää. Julkkikset-sivuston osoite on rekisteröity Laatukirurgia Finland Oy:lle, joka antaa heille mahdollisuuden ja velvollisuuden kontrolloida keskustelupalstan sisältöä.

        Tässä suora lainaus Taina Kinnuselta koskien kyseistä aihetta:

        ”Tässä kopio Julkkikset-keskustelupalstalle lähettämästäni
        viestistä:

        Tällä keskustelupalstalla on viitattu virheellisesti kauneuskirurgiaa käsittelevään tutkimukseeni. En ole tehnyt mitään systemaattista vertailututkimusta eri yritysten asiakkaiden tyytyväisyydestä eli minkäänlaisia
        tilastoja tästä asiasta ei ole olemassa. Tällainen vertailu ei edes kuulu tutkimukseni varsinaisiin tavoitteisiin.

        Laatukirurgian osalta olen tutkinut pienen potilasotoksen (18) osalta tyytyväisyyttä palveluihin ja nämä tulokset löytyvät heidän kotisivuiltaan. Laatukirurgia toimitti kyselykaavakkeet valitsemilleen potilaille. Tämän ja otoksen pienuuden takia ko. kysely ei täytä tilastollisen tutkimuksen tieteellisiä kriteerejä.

        Asiakastyytyväisyys oli vain yksi tiedusteltu asia kyselykaavakkeessani. Tutkimukseni varsinainen aihe on kauneuskirurgian kulttuuriset merkitykset ja siinä hyödynnetään pääasiassa haastatteluaineistoa.”

        Tämän Taina Kinnusen viestin jälkeen Julkkikset-keskustelupalstan ylläpito poisti kaikki kommentit koskien Laatukirurgiaa sekä Taina Kinnusen tutkimusta eivätkä näin anna totuuden tulla selville. Ovat harhaanjohtaneet Suomen kansaa.


      • Tallukka
        poimittua kirjoitti:

        Julkkikset-keskustelupalstalla on käyty avointa keskustelua silikoni-implanteista. Keskustelupalstan ylläpito on keskustelussa täysin virheellisesti todennut näin:

        ”Laatukirurgia tekee Taina Kinnusen (Suomen Akatemian tohtori) tutkimuksen mukaan kaikkein parhaat lopputulokset Suomessa rekisteröidyistä yrityksistä. Tutkimuksessa on haastateltu melkein kaikkien Suomessa toimivien yritysten potilaita ympäri Suomea ja potilaat ovat arvioineet oman leikkauksensa lopputulosta.”

        Edellä mainittu teksti on täysin absurdi, koska mm. alan suurin yritys Professori Nordströmin Plastiikkakirurginen Sairaala ei ole kyseisessä tutkimuksessa ollenkaan mukana ja Laatukirurgia on toimittanut itse tutkimukseen sisältyvät kyselykaavakkeet valitsemilleen potilaille. Pöyristyttävää. Julkkikset-sivuston osoite on rekisteröity Laatukirurgia Finland Oy:lle, joka antaa heille mahdollisuuden ja velvollisuuden kontrolloida keskustelupalstan sisältöä.

        Tässä suora lainaus Taina Kinnuselta koskien kyseistä aihetta:

        ”Tässä kopio Julkkikset-keskustelupalstalle lähettämästäni
        viestistä:

        Tällä keskustelupalstalla on viitattu virheellisesti kauneuskirurgiaa käsittelevään tutkimukseeni. En ole tehnyt mitään systemaattista vertailututkimusta eri yritysten asiakkaiden tyytyväisyydestä eli minkäänlaisia
        tilastoja tästä asiasta ei ole olemassa. Tällainen vertailu ei edes kuulu tutkimukseni varsinaisiin tavoitteisiin.

        Laatukirurgian osalta olen tutkinut pienen potilasotoksen (18) osalta tyytyväisyyttä palveluihin ja nämä tulokset löytyvät heidän kotisivuiltaan. Laatukirurgia toimitti kyselykaavakkeet valitsemilleen potilaille. Tämän ja otoksen pienuuden takia ko. kysely ei täytä tilastollisen tutkimuksen tieteellisiä kriteerejä.

        Asiakastyytyväisyys oli vain yksi tiedusteltu asia kyselykaavakkeessani. Tutkimukseni varsinainen aihe on kauneuskirurgian kulttuuriset merkitykset ja siinä hyödynnetään pääasiassa haastatteluaineistoa.”

        Tämän Taina Kinnusen viestin jälkeen Julkkikset-keskustelupalstan ylläpito poisti kaikki kommentit koskien Laatukirurgiaa sekä Taina Kinnusen tutkimusta eivätkä näin anna totuuden tulla selville. Ovat harhaanjohtaneet Suomen kansaa.

        Itse kävin laatukirurgian kautta rintojen suurennuksessa tallinnassa. Olen tyytyväinen
        lopputulokseen.
        Sairaala oli ihan siisti ja kirurgi oikein mukava. Hoitajat ehkä vähän " ynseitä" meitä suomalaisia kohtaan.
        Voisi käyttää uudestaankin laatukirurgian palveluita ( jos tarvetta tulee). Kyllähän suomessakin voi sattua virheitä. Eivät suomalaiset lääkärit mitään yli ihmisiä ole..


      • jauhetaan

        tätä vanhaa MOT:n ohjelmaa vielä vuosien jälkeen. Tässäkin ketjussa jo pari pitkää lainausta ja säännöllisin välein joku pistää linkin näkyviin alkuperäisestä jutusta.

        Minullekin laitettiin implantit Laatukirurgian kautta ja olen tyytyväinen. Sairaala on siisti ja lääkärini (ei Kullamaa) asiantuntija. Kuljetukset satamasta ja takaisin hienolla autolla.

        Tuntuu oudolta jos Kullamaan harjoittelua Töölön sairaalassa ei noteerata miksikään.

        Silikonityttöjen palstalla löytyy runsaasti kehuja Laatukirurgiasta. Niiden perusteella itsekin uskaltauduin sinne.


    • palveluun

      Kävin suurennuttamassa rintani Laatukirurgian kautta ja olen todella tyytyväinen operaatioon.
      Satamasta järjestettiin kuljetus sairaalaan, sekä takaisin.
      Minulla oli saattaja mukana.
      Majoituimme kahden hengen huone, jossa oli oma suihku ja wc.
      Huone oli siisti ja valoisa. Ei mikään pieni koppi, vaan ihan reilun kokoinen ikkunallinen huone, jossa oli vaatekaappi, kaksi sänkyä, kaksi laatikostoa ja televisio.
      Sairaala on ulkoasultaan melko rappeutuneen oloinen, mutta sisätilat ovat erittäin siistit ja mukavat.
      Toki sairaalamaiset, eli mihinkään hotelliin ei kannata varautua :)
      Leikkaussali oli suuri ja valoisa.
      Heräämössä jokaisella oma verhoilla eritetty sänkypaikka, niin kuin yleensäkin.
      Rintaleikkaukset tekevä Jyri Kullamaa oli todella mukava ja asiansa osaava. Kiireinen tosin, mutta hyvin hänen kanssaan ehti mieltä painavat asiat käydä läpi.
      Kannattaa itse ottaa selville niin paljon kuin mahdollista, ettei sitten tarvi sormi suussa olla operaatiohetkellä.
      Jyrin ja hoitajien kanssa pärjäsi hyvin suomen kielellä, mutta anestasialääkäri puhui englantia. Myös autonkuljettajat puhuivat suomea.

      Kannattaa tosiaan käydä konsultaatiokäynnillä Helsingissä. Se ei kuitenkaan sido mihinkään ja siellä on aikaa keskustella ja saa varmaan vastauksen kaikkiin kysymyksiin.

      Minulle kokemus oli todella postiivinen :)

    • miisili

      Moikka kaikki !

      Haluaisin kertoa oman kokemukseni eri Suomessa toimivista Virossa leikkaavista klinikoista (lähinnä niille, jotka harkitsevat silikonien ottoa Tallinnassa).

      Kävin vuonna 2008 Laatukirurgian vastaanotolla. Siellä minulle kerrottiin hyvin tarkasti lähes kaikki, mikä liittyy silikonien ottoon, riskejä myöten. Ainoa asia, joka kerrottiin eri tavalla toisella klinikalla (The Lookissa) oli, että Laatukirurgia olisi ollut valmis laittamaan kaikkein pehmeimmät implantit, The Lookissa suositeltiin toiseksi pehmeintä, ettei mahdolliset poimut silikonista näy ihon läpi ( = pienirintaisten ja 'ohutrintaisten' ongelma). Laatukirurgian vastaanotolla otettiin kuvat ja mitat rasvan määrää mittaava pihtimittaus. The Lookissa ei otettu mitään mittoja, vain nopeasti kuvat. Laatukirurgian vastaanotossa oli myös puhetta nännien nostamisesta, The Lookissa siitä ei puhuttu mitään, enkä muistanut itse siitä mainita.


      Valitettavasti en saanut lainaa pankista vuonna 2008 nuoren ikäni vuoksi (silloin 18 v.), ja jouduin siirtämään leikkaustani vuodella. Päädyin rintaleikkaukseen Tallinnaan The Lookin kautta. The Lookin ja Laatukirurgian leikkaavat kirurgit tosiaan toimivat samassa sairaalassa. Minut leikkasi Jaan Troost, Laatukirurgian kautta leikkaava kirurgi olisi ollut Juri Kullanmaa.

      Troost oli mukava, mutta hyvin kiireinen kirurgi. Hänellä on kokemusta leikkaavana peruslääkärinä toimimisesta, joten ajattelin, että mahdollisen komplikaation sattuessa hän osaisi toimia minun edukseni paremmin kuin nuorempi ja siten hieman kokemattomampi Kullanmaa.

      Rinnoistani tulivat ihan hyvät, nännit jäivät hieman liian alas ja ovat noin 5 milliä eri korkeudella, samoin kuin leikkaushaavat. Nopeasti katsottuna eroa ei huomaa. Lieneekö tähän eroon vaikuttanut kuukautiseni, jotka olivat juuri loppumaisillaan, kun leikkaus tehtiin ( = hormonaalinen turvotus). Huonekaverini leikkasi Kullanmaa, ja mielestäni huonekaverini rinnoista tuli esteettisesti kauniimmat. Hän tosin otti hieman pienemmät implantit kuin itse otin. Kullanmaa tarkisti potilaansa ajan kanssa, Troost vain tuli nopeasti aamukuudelta herättämään minut. Hän tutki huomattavasti nopeammin eikä lainkaan niin yksityiskohtaisesti kuin Kullanmaa.

      Loppujen lopuksi en osaa sanoa, olenko tyytyväinen. The Lookia en voi suositella, tosin en tiedä, olisiko Laatukirurgian kautta lopputulos ollut yhtään kauniimpi. Mielestäni olennainen tekijä oli se, että nännejäni oltaisiin Laatukirurgialla nostettu, The Lookilla ei. Pelkään joutuvani uusintaleikkaukseen riipputissiefektin vuoksi. Laatukirurgia tuntui ammattimaisemmalta kuin The Look.

      • Kullamaan ex-potilas

        Kullamaa on aito plastiikkakirurgi ja Troost on pehmytkudoksiin erikoistunut kirurgi. Voit tarkastaa tämän Viron terveysviranomaisilta. Plastiikkakirurgi Kullamaa on erikoistunut rintaleikkauksiin ja yleiskirurgi Troos rasvaimuihin. Kummatkin erinomaisia omalla erikoistumisalallaan. Rintojen suurennuksissa valitsisin ehdottomasti Kullamaan, koska hänellä on niistä 22 vuoden kokemus ja pisin kokemus parhaista Mentorin proteeseista.

        Olen käynyt Laatukirurgiassa Kullamaalla rintojen suurennuksessa ja Troostilla rasvaimussa. Kummastakin jäi hyvät muistot ja hyvät tulokset. Proteesit ovat Mentorin 300 cc ja rasvaa imettiin noin 2 litraa.


    • Anonyymi

      Moi

      Kävin jaan troostilla laittamassa mentor hp 325 cc kuukausi sitten fertilitas sairaalassa sairaala siisti ja jaan teki hyvää jälkeä
      Tyyytyväinen uusiin rintoihin 😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe