Viikon kohokohdat

Petexzr: "Musiikkia"



(amispojat eivät verbaliikalla pääse pätemään)



Mr.Kalluppi: "Palaanko takaisin-gallub"



(suurin osa vastaajista sanoi ei, mutta sillähän ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä)




MarttyyriMallari-TTt: "Vihaan BB:tä"



(vihaan myös palstalaisia)




cookos: "Ootteko koskaan lähteneet..."



(Tjäreborg)




gek-ko: "minäkin tahdon solvata"



(ilmeisesti feikki)



FiliaFerusFabulosus: "Miten elottoman esineen voi tappaa?"


(kirjoittaja on yksi niistä harvoista palstalaisita jotka eivät tee aloituksia sitä varten että saisivat huomion kiinnitettyä itseensä)



vänkyra-nainen: "Kuinka usein ajattelet seksiä?"



"kirjoituksen aiheesta voidaan päätellä että kyseessä on aito vänkyrä-nainen)




http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM




"Juon tiskivettä"




MarttyyriMallari-TTt

31

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1
      • tottakai tykkään sinusta/kirjoituksistasi ja ajattelinkin mainita eräästä kirjoituksestasi tässä viestissä, mutta sitten huomasin ettet sinä ollutkaan kirjoittanut sitä itse :)


        "Ja mistäs sen tietää kuka tämänkin kirjoitti..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tottakai tykkään sinusta/kirjoituksistasi ja ajattelinkin mainita eräästä kirjoituksestasi tässä viestissä, mutta sitten huomasin ettet sinä ollutkaan kirjoittanut sitä itse :)


        "Ja mistäs sen tietää kuka tämänkin kirjoitti..."


        MarttyyriMallari-TTt

        Jätkä on kade kade kade made kade made kade :DDD


      • Papeete1 kirjoitti:

        Jätkä on kade kade kade made kade made kade :DDD

        kade, mutta en siitä syystä mitä arvelet.


        "Kieltämättä takapuolesi on kaunein"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kade, mutta en siitä syystä mitä arvelet.


        "Kieltämättä takapuolesi on kaunein"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Kieltämättä takapuolesi on kaunein"

        -Sä oot FEIKKI. Ois pitänyt arvata :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        "Kieltämättä takapuolesi on kaunein"

        -Sä oot FEIKKI. Ois pitänyt arvata :D

        eihän sitä nykysin enää tiedä kuka kirjoittaa mitäkin.



        "Olethan pistänyt merkille kuinka kohteliaita nämä kaksoisolennot ovat..."



        MarttyyriMallari-TTt


    • . . .

      . . .

    • Mr.Kalluppi

      "Mr.Kalluppi: "Palaanko takaisin-gallub" (suurin osa vastaajista sanoi ei, mutta sillähän ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä)"

      Gallup kysely osoitti, että 58 prosenttia halusi minun palaavan takaisin.

      Miten niin suurin osa?

      • juu ihan jetsulleen

        olet sie aikas säälittävä tyyppi.


      • Mr.Kalluppi
        juu ihan jetsulleen kirjoitti:

        olet sie aikas säälittävä tyyppi.

        "olet sie aikas säälittävä tyyppi."

        Tässä tapauksessahan oikaisin vain vääristettyä tietoa, jota julkaistiin.


    • sirpamaikkarilta

      ehdottomasti gekkiksen alotus. Tosin en sitä solvauksena ottanut.


      "Sain mielestäni peräti ylennyksen"



      Äiteilevä suomalainen akka

      • se että kirjoitus oli mukava voi olla merkki siitä että se oli feikin käsialaa.


        "Tarkkaile nimimerkkejä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se että kirjoitus oli mukava voi olla merkki siitä että se oli feikin käsialaa.


        "Tarkkaile nimimerkkejä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ja oon aika varma ettei kukaan muu oo feikkaillu gekkiksenä. Aina mä oon muutenki tykänny gekkiksen jutuista. =)



        "Minäkin sain oman feikin"



        Feikattu suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Ja oon aika varma ettei kukaan muu oo feikkaillu gekkiksenä. Aina mä oon muutenki tykänny gekkiksen jutuista. =)



        "Minäkin sain oman feikin"



        Feikattu suomalainen akka

        sinäkin voit olla feikki...


        "Onko kaksoisolentosi erittäin lipevä ja ystävällinen?"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkariIta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinäkin voit olla feikki...


        "Onko kaksoisolentosi erittäin lipevä ja ystävällinen?"



        MarttyyriMallari-TTt

        vaan tosi vittumainen suomalainen akka!


        "Hihi"


        Hihittelevä akanretale


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinäkin voit olla feikki...


        "Onko kaksoisolentosi erittäin lipevä ja ystävällinen?"



        MarttyyriMallari-TTt

        Emmä enää muista mitä se kaksoisolento kirjotteli. Kirjotelkoon. Ja jos joku on niin pässi ettei erota aitoja väärennösten joukosta ni sitte se on pässi.



        "Näin tänään ratikassa kokoomuksenvastaisen mummon"



        Salaa kuunteleva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        sirpamaikkariIta kirjoitti:

        vaan tosi vittumainen suomalainen akka!


        "Hihi"


        Hihittelevä akanretale

        Ootko säki vittumainen? Mä pelkäsin niin paljon että oon ainoo.



        "Idiotismia edelleen moneen lähtöön"



        Kyllästynyt suomalainen akka


      • sirpamaikkariIta kirjoitti:

        vaan tosi vittumainen suomalainen akka!


        "Hihi"


        Hihittelevä akanretale

        siis tuo "I"-kirjain on petturi-nikkien tavaramerkki.


        "Tarkkailakaa nikkejänne"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Emmä enää muista mitä se kaksoisolento kirjotteli. Kirjotelkoon. Ja jos joku on niin pässi ettei erota aitoja väärennösten joukosta ni sitte se on pässi.



        "Näin tänään ratikassa kokoomuksenvastaisen mummon"



        Salaa kuunteleva suomalainen akka

        ei se ole vaikeata erottaa feikkiä aidosta sirpasta.


        "Oliko sillä mummolla Stalin-paita"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei se ole vaikeata erottaa feikkiä aidosta sirpasta.


        "Oliko sillä mummolla Stalin-paita"


        MarttyyriMallari-TTt

        Muutenki oli demarin olonen. Se mummo ihmetteli et eikö kokoomus saa enää suomalaisia mainostajia. Kuulemani oli mukaan virolainen nainen mainostenjakajana. Minuu nauratti oikein kovasti alkoholista johtuvasta päänsärystä huolimatta.



        "Viina ei ole typerien juoma"


        Jällen kerran raittiuslupauksen tekevä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Muutenki oli demarin olonen. Se mummo ihmetteli et eikö kokoomus saa enää suomalaisia mainostajia. Kuulemani oli mukaan virolainen nainen mainostenjakajana. Minuu nauratti oikein kovasti alkoholista johtuvasta päänsärystä huolimatta.



        "Viina ei ole typerien juoma"


        Jällen kerran raittiuslupauksen tekevä suomalainen akka

        eli hän oli demarin käsikassara.


        "Et kai juo unohtaaksesi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli hän oli demarin käsikassara.


        "Et kai juo unohtaaksesi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Samalla juhlistin menneen viikon yhtä tapahtumaa. Se ei tosin liity palstaan. ;D



        "Nälkä alkaa tuntumaan"



        Pakotukseen pian syövä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Samalla juhlistin menneen viikon yhtä tapahtumaa. Se ei tosin liity palstaan. ;D



        "Nälkä alkaa tuntumaan"



        Pakotukseen pian syövä suomalainen akka

        eli tämä mies jonka tapasit tällä viikolla ei ole palstalaisia.


        "Hehän ovatkin kaikki neitejä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli tämä mies jonka tapasit tällä viikolla ei ole palstalaisia.


        "Hehän ovatkin kaikki neitejä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kataisen työoloista menneen viikon tapahtumat johtuu. Pakottivat perkeleet mut vakituiseks työntekijäks. Joten nyt ei auta enää alanvaihtokaan.


        "Palstalaiset ovat neitejä"



        Neidiksi myöskin muuttunut suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Kataisen työoloista menneen viikon tapahtumat johtuu. Pakottivat perkeleet mut vakituiseks työntekijäks. Joten nyt ei auta enää alanvaihtokaan.


        "Palstalaiset ovat neitejä"



        Neidiksi myöskin muuttunut suomalainen akka

        kuvittelin että tapasit jonkun miehen ja hän olisi osoittautunut arvomaailmaltaan kokoomuslaiseksi.



        "Vähemmästäkin syystä nainen voi juoda itsensä hengiltä"



        MarttyyriMallari-TTt


    • En.kerro

      Gek-kon juttu sai hymyn huulille :)

      Miksi valitset viikon kohokohdat? Eikös se ole vähän makuasia mistä jutuista tykkää?

      • kyllä, onhan se jokaisen oma asia mistä pitää tai ei pidä.


        "Ja tämä listaus paljasti sen että mihin kirjoituksiin itse kiinnitin huomiota tällä viikolla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä, onhan se jokaisen oma asia mistä pitää tai ei pidä.


        "Ja tämä listaus paljasti sen että mihin kirjoituksiin itse kiinnitin huomiota tällä viikolla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Vihaatko oikeasti palstalaisia :(

        Miekään en katso BB:tä koska luulen, että sinne valitaan tarkoituksella ihmisiä joista saa paljon kohujuttuja. Kapinoin olemalla katsomatta sitä :) Huvinsa kullakin, voisi sanoa...


      • En.kerro kirjoitti:

        Vihaatko oikeasti palstalaisia :(

        Miekään en katso BB:tä koska luulen, että sinne valitaan tarkoituksella ihmisiä joista saa paljon kohujuttuja. Kapinoin olemalla katsomatta sitä :) Huvinsa kullakin, voisi sanoa...

        sanotaan näin että jos lukisin näitä juttuja joka päivä, niin silloin alkaisin vähitellen vihaamaan teitä, mutta olenkin sen verran älykäs että pidän välipäiviä :)

        BB:ssä ärsyttää se että nämä asukit tyrkyttävät itseään.



        "Itsekkyys on raivostuttava luonteenpiirre"



        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sanotaan näin että jos lukisin näitä juttuja joka päivä, niin silloin alkaisin vähitellen vihaamaan teitä, mutta olenkin sen verran älykäs että pidän välipäiviä :)

        BB:ssä ärsyttää se että nämä asukit tyrkyttävät itseään.



        "Itsekkyys on raivostuttava luonteenpiirre"



        MarttyyriMallari-TTt

        on välillä vähän itsekäs, mutta ymmärsin kyllä mitä tarkoitat :)

        Niin, varmaan jos jatkuvasti viettäisi aikaa tällä palstalla alkaisi vihata muita ja itseäänkin. Välipäivät on varmaan ihan terveellisiä kaikille :)


      • En.kerro kirjoitti:

        on välillä vähän itsekäs, mutta ymmärsin kyllä mitä tarkoitat :)

        Niin, varmaan jos jatkuvasti viettäisi aikaa tällä palstalla alkaisi vihata muita ja itseäänkin. Välipäivät on varmaan ihan terveellisiä kaikille :)

        olet aika uusi tulokas ja et vielä tiedä millaisia egoistejä nämä rekatut ovat.



        "Vähitellen opit vihaamaan heitä"



        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe