Iltapukukoodi

Mitä päälle?

Oon parin viikon päästä menossa työpaikkani syntymäpäiväjuhliin ja pukukoodina olis "iltapuku". Järjestäjät toki sanoivat, että päälle saa laittaa mitä haluaa. Kuulin erään laittavan päällensä oikein hienon sinisen ns. häämekon ja erään laittavan mustan paidan ja mustat housut. Haluaisin laittaa päälleni jotain itseni näköistä, mutten olla alipukeutunut. Juhlat pidetään hieman hienommassa ravintolassa Helsingissä, josta lähdetään myöhemmin jatkoille.

Olen siis 18-vuotias nuori nainen. Arkena käytän lähes aina hupparia ja farkkuja, enkä meikkaa ollenkaan. Näihin juhliin haluan tietenkin panostaa ja laittaa hieman meikkiäkin naamaan (ripsari, huulikiilto, meikkipuuteri, vaalea luomiväri..). Omistan polkkatukan, jonka ajattelin yksinkertasesti suoristaa.

Vaatekoko on 42/44, eli se lisää kivan asun löytämisen haastetta. Mun ylävartalo on tukevampi kuin alavartalo, ja vyötäröä ei juuri löydy. Olis kiva, jos pystyisi häivyttämään mahdollisimman paljon suurta yläosaa.

Toivottavasti joku osaisi neuvoa mua tässä pulmassa. Haussa olisi siis nuorekas ja tarpeeksi kaunis/juhlallinen asu. Budjetti olis kiva pitää mahdollisuuksien mukaan alle sadan euron, ja omasta vaatekaapistakin saattaa löytyä jotain vaatetta. Kaikki neuvot otetaan vastaan!

1

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä ihmettä päälle?

      Viesti tuli tietysti kaks kertaa näiden tökkimisten takia, tähän en enää jaksanu kirjottaa niin yksityiskohtasesti. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe