Sunnuntain vittuiluketju

MMies

Suomi meni häviämään rankkarikisssa homoille ja palsta alkaa muistuttamaan jotain vitun lastentarhaa kiva-kiva- jutuillaan eikä tää flunssa lähde sitten millään, eli saikkuviikko taas tiedossa. Kunnon tappelua kaipaan, kun toi ex-wastaajakin häipynyt kuvioista, niin kyselisin onko kenelläkään teistä mitään hampaan kolossa toisianne kohtaan? Toki on, mutta mamikset ette uskalla julkituoda sitä, eli tähän näin, rohkeasti antaa tulla vaan. Noi feikkinikit saatte unohtaa samantien- luusereita ei suvaata. Perkele
Kuka aloittaa?.

78

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Näköjään ärhäkällä tuulella :D

      En mä kyllä keksi enkä varmaan jaksa mitään vittuilua. Tai tuli tosta sitoutumisketjusta mieleen että vois ottaa siitä aiheesta kunnon matsin mutta äääh.. ei jaksa. Mikä vika kivakivassa ja rentoudessa on?

      Sä oot mamis :)

      • MMies

        Nyt se Gilmour alkoi YleFst5:llä, niin vastaan sulle myöhemmin. Jos viitsin...;)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Nyt se Gilmour alkoi YleFst5:llä, niin vastaan sulle myöhemmin. Jos viitsin...;)

        Mähän sanoin mamis :)

        Ei se o teknoa, ei kannata katsella.


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Mähän sanoin mamis :)

        Ei se o teknoa, ei kannata katsella.

        Toi on tullut aiemminkin. Oliko se joku Jools Holland Show, mikä tuli aiemmin ja siinä toi häiskä veti kunnon bluesia vanhalla Black Beautyllä. Sen sun vitun teknon tungen sun perseesees. Meet yksin sinne karaokeen saatana.


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Toi on tullut aiemminkin. Oliko se joku Jools Holland Show, mikä tuli aiemmin ja siinä toi häiskä veti kunnon bluesia vanhalla Black Beautyllä. Sen sun vitun teknon tungen sun perseesees. Meet yksin sinne karaokeen saatana.

        Sanotaaks sitä nykyään teknoksi!? ;) En mä tommosen mörököllin kanssa perkele mihinkään karaokeen meniskään. Teknoluolaan me voidaan mennä :)

        Se soi nyt tuolla taustalla. Ihme hissimusiikkia. Sitä pitäis varmaan kuunnella jossain sängyssä ihan rauhassa.


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Sanotaaks sitä nykyään teknoksi!? ;) En mä tommosen mörököllin kanssa perkele mihinkään karaokeen meniskään. Teknoluolaan me voidaan mennä :)

        Se soi nyt tuolla taustalla. Ihme hissimusiikkia. Sitä pitäis varmaan kuunnella jossain sängyssä ihan rauhassa.

        Sen uusin ei kyllä ollut hääppöinen, mutta se Tyyli on vaan niin mahtava, että sitä kuuntelee mielellään. Mä en muuten tiedä onko täällä mitään teknoluolaa nykyään- joku Dynamo kyllä, mutta kelpaisko se sulle?:(


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Sen uusin ei kyllä ollut hääppöinen, mutta se Tyyli on vaan niin mahtava, että sitä kuuntelee mielellään. Mä en muuten tiedä onko täällä mitään teknoluolaa nykyään- joku Dynamo kyllä, mutta kelpaisko se sulle?:(

        Täytyy kuunnella ymmärränkö mä ylipäätänsä mitään tuollaisen musiikin päälle. Voi olla että on vähän raskasta meikäläisen kaltaiselle hattarapäälle.

        Ei meidän ole pakko siellä olla. Eihän siellä kuulemma edes nainen voi eikä saa kulkea kylällä illalla. Joo, siirrytään tänne, täältä kyllä löytyy riittävän hyviä mestoja :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Täytyy kuunnella ymmärränkö mä ylipäätänsä mitään tuollaisen musiikin päälle. Voi olla että on vähän raskasta meikäläisen kaltaiselle hattarapäälle.

        Ei meidän ole pakko siellä olla. Eihän siellä kuulemma edes nainen voi eikä saa kulkea kylällä illalla. Joo, siirrytään tänne, täältä kyllä löytyy riittävän hyviä mestoja :)

        Hitto, siitä mestasta mä en tiedä mitään. Oot sitten niinku mun henk. koht. opas ja maksumies samalla.


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Hitto, siitä mestasta mä en tiedä mitään. Oot sitten niinku mun henk. koht. opas ja maksumies samalla.

        Ei se nyt raskasta ollut vaan sellaista. No, sellaista.

        Arvaas 2 kertaa kuinka hyvin mä tiedän tän kylän baareja kun ne kerkiää vaihteleen nimeensäkkin pari kertaa sillä välillä, ku niistä kuulen jotain. Taikka katoon kokonaan.

        Mut muuten mä kyllä osaan suunnistaa ja en varmaan maksele sun juomiasi helkkari.. siinä missä mulle on juominen halpaa, niin sulle se ei välttämättä ole. Tai ei ainakaan mulle :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Ei se nyt raskasta ollut vaan sellaista. No, sellaista.

        Arvaas 2 kertaa kuinka hyvin mä tiedän tän kylän baareja kun ne kerkiää vaihteleen nimeensäkkin pari kertaa sillä välillä, ku niistä kuulen jotain. Taikka katoon kokonaan.

        Mut muuten mä kyllä osaan suunnistaa ja en varmaan maksele sun juomiasi helkkari.. siinä missä mulle on juominen halpaa, niin sulle se ei välttämättä ole. Tai ei ainakaan mulle :)

        "Aikuisiän rokkia" kai lähinnä. Turha kiire jäänyt ja voi keskittyä Olennaiseen. Tosin se on aina tehnyt sitä, mutjoo.



        "siinä missä mulle on juominen halpaa, niin sulle se ei välttämättä ole. Tai ei ainakaan mulle :)"


        Toihan menee balanssissa sitten- mulle 20 paukkua baarissa ja sulle 3 ja taksikyyti himaan. Reilua kuitenkin, mitä?


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        "Aikuisiän rokkia" kai lähinnä. Turha kiire jäänyt ja voi keskittyä Olennaiseen. Tosin se on aina tehnyt sitä, mutjoo.



        "siinä missä mulle on juominen halpaa, niin sulle se ei välttämättä ole. Tai ei ainakaan mulle :)"


        Toihan menee balanssissa sitten- mulle 20 paukkua baarissa ja sulle 3 ja taksikyyti himaan. Reilua kuitenkin, mitä?

        Muistelen niin onhan täällä pirusti erilaisia paikkoja.. sellaisiakin missä soitetaan ihan outoo vaihtoehtomusaa. Eikös Tampere ole yks niistä kaupungeista joissa on väkilukuun suhteutettuna eniten baareja. Muistan niin kuulleeni eikä ne kaikki mitään teknoteinihelvettejä ole.

        Mä asun niin lähellä keskustaa että voi kävellä. Sulle 20 paukkua, mulle 3, ja kävellen himaan niin tuulettuu samalla :D

        Tulee mulle halvaksi taas :DD


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Muistelen niin onhan täällä pirusti erilaisia paikkoja.. sellaisiakin missä soitetaan ihan outoo vaihtoehtomusaa. Eikös Tampere ole yks niistä kaupungeista joissa on väkilukuun suhteutettuna eniten baareja. Muistan niin kuulleeni eikä ne kaikki mitään teknoteinihelvettejä ole.

        Mä asun niin lähellä keskustaa että voi kävellä. Sulle 20 paukkua, mulle 3, ja kävellen himaan niin tuulettuu samalla :D

        Tulee mulle halvaksi taas :DD

        Noi oudot vaihtoehtomusat yleensä kyllä on just sitä, eli outoa musaa. Mut ei se mitään, jos tarjoilu pelaa. Eli mulle 20 taksikyyti ja sä saat pärjätä miten taidat. Turussa muuten on eniten baareja/asukas. Sen kyllä huomaa...


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Noi oudot vaihtoehtomusat yleensä kyllä on just sitä, eli outoa musaa. Mut ei se mitään, jos tarjoilu pelaa. Eli mulle 20 taksikyyti ja sä saat pärjätä miten taidat. Turussa muuten on eniten baareja/asukas. Sen kyllä huomaa...

        On kuulemma aina väkeä ku pipoo, että kai siellä sitten ihan kohtuullista musaa soitetaan vaikkei välttämättä kaikkein tunnetumpia olekkaan.

        Eksä jaksa kävellä? Jos mä kannan sit sua?? :D


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        On kuulemma aina väkeä ku pipoo, että kai siellä sitten ihan kohtuullista musaa soitetaan vaikkei välttämättä kaikkein tunnetumpia olekkaan.

        Eksä jaksa kävellä? Jos mä kannan sit sua?? :D

        En tiedä siitä, että eiköhän se selviä vain yhdellä keinolla. Pakkaanko päivän vai parin kamppeet mukaan?


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        En tiedä siitä, että eiköhän se selviä vain yhdellä keinolla. Pakkaanko päivän vai parin kamppeet mukaan?

        2 päivää tiätysti mutta täytyy eka odottaa hyviä esiintyjiä sinne tönölle :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        2 päivää tiätysti mutta täytyy eka odottaa hyviä esiintyjiä sinne tönölle :)

        Tuntematonta populaa, mutta 27.9 kuulostais tutulta.

        http://www.yo-talo.com/ohjelma.php

        Ei mulla kyllä mitänä hinkua tonne olis, mutta... ;)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Tuntematonta populaa, mutta 27.9 kuulostais tutulta.

        http://www.yo-talo.com/ohjelma.php

        Ei mulla kyllä mitänä hinkua tonne olis, mutta... ;)

        Mitä sakkia. Nyt mä vielä muistin että ne Yliopiston Tärkeilevät Pellet on siellä sankoin joukoin paikalla. Saa olla aika kännissä että niitä jaksaa.. Pakko keksiä joku muu mesta :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Mitä sakkia. Nyt mä vielä muistin että ne Yliopiston Tärkeilevät Pellet on siellä sankoin joukoin paikalla. Saa olla aika kännissä että niitä jaksaa.. Pakko keksiä joku muu mesta :)

        Tarpeeks kännissä niin aivan sama, missä sitä on. Onhan noita humanisteja joka paikassa länkyttämässä paskaansa, mutta minkäs teet. Pääasia, että kalja virtaa.


    • ryynänen ryytimaalla

      Kunnon mies aloittaisi tappelun eikä odottais et muut tekee sen.

      • MMies

        Totta:(


    • Kiira Korven puuterirasiastakin löytyy enemmän miehistä uhoa kuin susta joten mitä jos olisit kiltisti hiljaa?

      • MMies

        Mäkö oon ainoa palstalainen, josta sulla riittä energiaa vittuiluun muka? Olen pettynyt:( Joku 300-sanainen tilitys tässä sulta kyllä olisi paikallaan. Josko ne naiset siitä innostuis.


      • MMies kirjoitti:

        Mäkö oon ainoa palstalainen, josta sulla riittä energiaa vittuiluun muka? Olen pettynyt:( Joku 300-sanainen tilitys tässä sulta kyllä olisi paikallaan. Josko ne naiset siitä innostuis.

        No, täs on se määrä huomiota mitä oot tolla uhoamisellasi multa saanut tiristettyä. Sul on syytä olla sit hyvin kiitollinen.


      • MMies
        Kukkomies kirjoitti:

        No, täs on se määrä huomiota mitä oot tolla uhoamisellasi multa saanut tiristettyä. Sul on syytä olla sit hyvin kiitollinen.

        Jatka tinttailua mun feikin kanssa sitten, jos siltä tuntuu. Onhan toi aina hellyttävää, miten raaskitkin tuhlata aikaasi minuun maan matoseen. Olen otettu :o


      • MMies kirjoitti:

        Jatka tinttailua mun feikin kanssa sitten, jos siltä tuntuu. Onhan toi aina hellyttävää, miten raaskitkin tuhlata aikaasi minuun maan matoseen. Olen otettu :o

        Ei ole feikkejä.


      • MMies
        Kukkomies kirjoitti:

        Ei ole feikkejä.

        Mitä ne sitten on?


    • sirpamaikkarilta

      Ja mä olin niin ilonen et Räikkönen keskeytti. Räikkönenki on ihan perseestä! Saatana!

      • Papeete1

        Vituttaa ku Risto lensi pihalle. Mutta onneksi se ärsyttävä Minna lensi kanssa. Oli oikein nautinnollista nähdä sen ilme kun se tajus ettei kannata vielä innostua.. toinenkin lähtee :DD Perseestä koko akka.
        Niin ja räikkönen. Mäkin ajan paremmin ku se.


      • sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

        Vituttaa ku Risto lensi pihalle. Mutta onneksi se ärsyttävä Minna lensi kanssa. Oli oikein nautinnollista nähdä sen ilme kun se tajus ettei kannata vielä innostua.. toinenkin lähtee :DD Perseestä koko akka.
        Niin ja räikkönen. Mäkin ajan paremmin ku se.

        Mut en mä siitä Ristostakaan tykkää. Ja se Marianna on niin kamala ämmä. Sais lähtee seuraavana.


      • Papeete1
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Mut en mä siitä Ristostakaan tykkää. Ja se Marianna on niin kamala ämmä. Sais lähtee seuraavana.

        Mä varmaan vetäisin sitä Mariannaa pataan, jos joutuisin sen kanssa oleen suljettuna samaan paikkaan yli tunnin. Kamala narttu. Ja Cheryllkin on varsinainen lunttupissis.. yäääk.

        Ristossa oli hyvää ainakin kroppa :D


      • Tutkintapyyntö
        Papeete1 kirjoitti:

        Mä varmaan vetäisin sitä Mariannaa pataan, jos joutuisin sen kanssa oleen suljettuna samaan paikkaan yli tunnin. Kamala narttu. Ja Cheryllkin on varsinainen lunttupissis.. yäääk.

        Ristossa oli hyvää ainakin kroppa :D

        poliisille lähtenyt.


      • sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

        Mä varmaan vetäisin sitä Mariannaa pataan, jos joutuisin sen kanssa oleen suljettuna samaan paikkaan yli tunnin. Kamala narttu. Ja Cheryllkin on varsinainen lunttupissis.. yäääk.

        Ristossa oli hyvää ainakin kroppa :D

        tuolta netistä suoraa lähetystä. Näyttivät äsken videon Ristosta pvk-huoneesta. Ei vaan saa selvää mitä se puhuu.


      • Papeete1
        Tutkintapyyntö kirjoitti:

        poliisille lähtenyt.

        Luuleksä ihan tosissasi että toi kiinnostaa niitä paskan vertaa? Ei tod. mutta tee mitäs tykkäät. Ei haittaa :)


      • Papeete1
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        tuolta netistä suoraa lähetystä. Näyttivät äsken videon Ristosta pvk-huoneesta. Ei vaan saa selvää mitä se puhuu.

        Subin sivujen varassa. Piru ku ei ole sitä 24/7. Vieläköhän kerkeis iskeen jonkun äijän jolla on se?? :D


      • sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

        Subin sivujen varassa. Piru ku ei ole sitä 24/7. Vieläköhän kerkeis iskeen jonkun äijän jolla on se?? :D

        miehellä olla 24/... Näyttivät Minnalta ja Ristolta videot, joissa ne suurinpiirtein kehuvat kaikki muut asukkaat. Niko itki taas hysteerisenä. Se on kyllä niin ihana Draama Queen.


      • Papeete1
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        miehellä olla 24/... Näyttivät Minnalta ja Ristolta videot, joissa ne suurinpiirtein kehuvat kaikki muut asukkaat. Niko itki taas hysteerisenä. Se on kyllä niin ihana Draama Queen.

        Niko itki taas hysteerisenä. Se on kyllä niin ihana Draama Queen.
        -Eka mä en edes pystynyt katsoon sitä.. mutta kyllä se nyt jo ehkä menee. Naurattaa vaan pirusti :)

        Jaa-a, en mä tiedä onko miehillä sitä. JOku sano että jos on joku kanavapaketti niin se olis voinut tulla vahingossa sitä kautta? No, ei sen väliä. En mä äijää ton takia viitti ottaa :)


      • sirpamaikkarilta
        Papeete1 kirjoitti:

        Niko itki taas hysteerisenä. Se on kyllä niin ihana Draama Queen.
        -Eka mä en edes pystynyt katsoon sitä.. mutta kyllä se nyt jo ehkä menee. Naurattaa vaan pirusti :)

        Jaa-a, en mä tiedä onko miehillä sitä. JOku sano että jos on joku kanavapaketti niin se olis voinut tulla vahingossa sitä kautta? No, ei sen väliä. En mä äijää ton takia viitti ottaa :)

        kanavapaketeista. Mut voisin vaan veikata et joutuu kuiteski maksamaan sitä ylimäärästä niistä kanavista.

        Nyt äske Niko, Andreas, Miia ja Maria haukkuu muutamaa muuta asukasta. Kai se vaan ois laitettava koneet kiinni ja mentävä nukkumaan. Vielä siideripöhnä sen verran vaikuttaa. =)


      • Papeete1
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        kanavapaketeista. Mut voisin vaan veikata et joutuu kuiteski maksamaan sitä ylimäärästä niistä kanavista.

        Nyt äske Niko, Andreas, Miia ja Maria haukkuu muutamaa muuta asukasta. Kai se vaan ois laitettava koneet kiinni ja mentävä nukkumaan. Vielä siideripöhnä sen verran vaikuttaa. =)

        Vaivalla taatusti pääsis ku ostais ite sen 24/7:n.

        Me sä nukkuun, mä käyn vielä uutisia kurkkimassa. Öitä :D


      • loukata :
        Tutkintapyyntö kirjoitti:

        poliisille lähtenyt.

        pitää ensin olla jokin kunnia jota voi loukata...


      • point :
        loukata : kirjoitti:

        pitää ensin olla jokin kunnia jota voi loukata...

        taken


    • Äijien äijä

      Vedä hamees korviis.

    • Kastroitu

      kuohittu aasi.

    • Serpico

      Mikä vilttiketju? Keikkuuko jonkun elämä kun jotain on taas nähty telkkarista?

      • MMies

        Hermot tiukalla. Mukaan vaan.


    • FiliaFerusFabulosus

      Pillun puuteko potuttaa? ;)
      Vetä handuun, se helpottaa.. ;)
      Osta pimpero, nyt kaksi yhden hinnalla. ;)
      (Tarjous on voimassa vain minuutin - meni jo).:(

      • asiakas, potentiaalinen

        ja toinen on tietty poikittain?


      • FiliaFerusFabulosus
        asiakas, potentiaalinen kirjoitti:

        ja toinen on tietty poikittain?

        en mä nyt omaani tarjonnut. Vaan seksivälinekaupan valikoimaa.. ;)
        Tosin mulla ei ole seksivälinekauppaa..
        Mut dildo löytyy, joten ei kiitos. :D


    • Haloo.................

      Turinapuuron uusi entisiäkin vähä-älyisempi muoto. Joten tietenkin niitä on täällä loputon jono :(

    • MarttyyriMallari-TTt

      näiden feikkejen kiltteys.


      "Ja muutenkin he ovat aika omituisia"


      MarttyyriMallari-TTt

    • FiliaFerusFabulosus
      • MMies

        Toi ei oo realistinen vaihtoehto mulle juuri nyt, eli kärsin sitten perkele.


    • MMies

      Siis vittuilkaa nyt perkele toisillenne. Kaiken maailman palstapeelo-rattikset, mettikset, yrmiot jne loistaa poissaolollaan vaikka normaalisti pelkkää vittuilua saavat aikaan. Onko tää niinku just niinku mun tuuria taas vai hä?

      • Papeete1

        "mettikset,"
        -Ei uskalla mullekkaan vittuilla ku puskista :D Tosin nyt se voi yllättää kun tän lukee. Surkee paska.


      • FiliaFerusFabulosus

      • MMies

      • virallinen :
        Papeete1 kirjoitti:

        "mettikset,"
        -Ei uskalla mullekkaan vittuilla ku puskista :D Tosin nyt se voi yllättää kun tän lukee. Surkee paska.

        Man of the backdoors...


      • Mettis outlog

        Iso MMies, pelottaa.


      • Papeete1
        virallinen : kirjoitti:

        Man of the backdoors...

        :DD


      • vakavampi :
        Papeete1 kirjoitti:

        :DD

        nii se on Man of the backyards...


      • FiliaFerusFabulosus

      • mies :
        Mettis outlog kirjoitti:

        Iso MMies, pelottaa.

        ei ole tottunut kohtaamaan totuutta silmästä silmään


      • kotikylällä :
        vakavampi : kirjoitti:

        nii se on Man of the backyards...

        Takapihan pyllistäjä


      • MMies
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        Eikös sinulle tässä pitänyt vittuilla? Itsehän kerjäsit... ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=d-ybHHv-Z2g&feature=related

        Jotenkin jengillä toi lukemisen ymmärtäminen mättää taas niin pahasti. Mulle ei tarkoitus vittuilla (eihän mussa mitään vittuiltavaa olekaan paitsi mitättömyyksien mielestä..) vaan kenelle tahansa palstalaiselle. Ihan kiva tietty olla kaiken huomion kohteena, että kiitos vain siitä.


      • vittuilla :
        MMies kirjoitti:

        Jotenkin jengillä toi lukemisen ymmärtäminen mättää taas niin pahasti. Mulle ei tarkoitus vittuilla (eihän mussa mitään vittuiltavaa olekaan paitsi mitättömyyksien mielestä..) vaan kenelle tahansa palstalaiselle. Ihan kiva tietty olla kaiken huomion kohteena, että kiitos vain siitä.

        mutta mitä järkeä ku neitiä ei näy mailla halmeilla?


      • aikaan :
        vittuilla : kirjoitti:

        mutta mitä järkeä ku neitiä ei näy mailla halmeilla?

        takapihoilla kolkuttelemassa takaovia


    • Papeete1

      Hierarkiat taas..

      Niitä on jopa lähiöräkälässäkin, että ei tällä kylällä niistä ikinä eroon pääse, se on totta. Viinaa vaan paljon, niin musakin kuulostaa paremmalta enkä jaksa keksittyä humanistien jorinoihin :)

      • MMies

        Kai siellä mestassa on ihan perusrehellisiä räkälöitäkin, eli siis kriminaaleja, hinttejä ja huumehörhöjä asiakkaina? Tää viihtyy parhaiten sellaisissa mestoissa- saa olla mitä on eikä kukaan apis tule aukomaan päätä turhista.


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Kai siellä mestassa on ihan perusrehellisiä räkälöitäkin, eli siis kriminaaleja, hinttejä ja huumehörhöjä asiakkaina? Tää viihtyy parhaiten sellaisissa mestoissa- saa olla mitä on eikä kukaan apis tule aukomaan päätä turhista.

        Melkein joka korttelissa. Se on sitten eri asia uskaltaako niihin mennä :D

        Mulla on muuten porttikielto mun korttelin räkälään, joten joutuu meneen pidemmälle. Hauska yksityiskohta on se että Sorin poliisiaseman läheinen räkälä on ainakin ollut varmaan kaikkein kaamein. Putkasta päässeet jatkaa siellä. On kuulemma sellaista porukkaa, ettei edes riitaa etsivät uskalla siellä aloittaa :D

        Ei sinne kyllä taatusti hintit uskalla mennä, enkä minä, joten täytyy keksiä taas jotain muuta :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Melkein joka korttelissa. Se on sitten eri asia uskaltaako niihin mennä :D

        Mulla on muuten porttikielto mun korttelin räkälään, joten joutuu meneen pidemmälle. Hauska yksityiskohta on se että Sorin poliisiaseman läheinen räkälä on ainakin ollut varmaan kaikkein kaamein. Putkasta päässeet jatkaa siellä. On kuulemma sellaista porukkaa, ettei edes riitaa etsivät uskalla siellä aloittaa :D

        Ei sinne kyllä taatusti hintit uskalla mennä, enkä minä, joten täytyy keksiä taas jotain muuta :)

        Toihan kuulostais jo hyvältä baarilta, jos ei "kingit" uskalla sisään. Mun mesta siis. Aika usein noilla paikoilla on vain se maine, joka tullut joskus 80-luvulla suurin piirtein ja jota jengi sitten pitää yllä jutuissaan. Onhan sitten aina nää prätkäpoikien baarit, joista tarinat pitää hyvinkin paikkansa. Mutta eiköhän me joku sopiva mesta löydetä, ja jos ei niin, ainahan se pussikalja on hyvä vaihtoehto;)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Toihan kuulostais jo hyvältä baarilta, jos ei "kingit" uskalla sisään. Mun mesta siis. Aika usein noilla paikoilla on vain se maine, joka tullut joskus 80-luvulla suurin piirtein ja jota jengi sitten pitää yllä jutuissaan. Onhan sitten aina nää prätkäpoikien baarit, joista tarinat pitää hyvinkin paikkansa. Mutta eiköhän me joku sopiva mesta löydetä, ja jos ei niin, ainahan se pussikalja on hyvä vaihtoehto;)

        Sisään uskalsi mutta porukan nähtyään meni sisu kaulaan, ja joivat kilpaa kaljansa parilla huikalla ja lähtivät karkuun :)
        Jotkut on tosiaan edelleen ihan hirveitä paikkoja.

        Juu, kyllä täältä löytyy kun ei liikoja vaadi. Mä meen nukkuun taas. Öitä :D


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Sisään uskalsi mutta porukan nähtyään meni sisu kaulaan, ja joivat kilpaa kaljansa parilla huikalla ja lähtivät karkuun :)
        Jotkut on tosiaan edelleen ihan hirveitä paikkoja.

        Juu, kyllä täältä löytyy kun ei liikoja vaadi. Mä meen nukkuun taas. Öitä :D

        Tsekataan ne mestat sitten. Toi nukkuminen on yliarvostettua. Sunkin pitäis lojua kuumeisena huorailevana köhimässä keuhkoja pihalle välillä :)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Tsekataan ne mestat sitten. Toi nukkuminen on yliarvostettua. Sunkin pitäis lojua kuumeisena huorailevana köhimässä keuhkoja pihalle välillä :)

        Tosi harvoin kipeä. Zero ja rööki suojaa hyvin bakteereilta ja viruksilta. Ne ei ilmeisesti viihdy mussa :)
        Nukkuminen on kivaa, ja sitä täytyy tehdä ainakin 8 tuntia että jaksaa heilua. Sykyllä menee 10 tuntia hienosti.

        Joo nyt öitä :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Tosi harvoin kipeä. Zero ja rööki suojaa hyvin bakteereilta ja viruksilta. Ne ei ilmeisesti viihdy mussa :)
        Nukkuminen on kivaa, ja sitä täytyy tehdä ainakin 8 tuntia että jaksaa heilua. Sykyllä menee 10 tuntia hienosti.

        Joo nyt öitä :)

        Mä oon yleensä vain kerran vuodessa flunssassa silloin kun lämpötilat heittelee nollasta plussaan ja takaisin (eli nykyään koko talvi, ehheh), mutta nyt viimeisen vuoden aikana ollut vittu koko ajan kipeenä. Vituttaa toi, kun aamulla bussissa jengi pärskii ja köhii kaiken paskan ilmoille ja sama souvi sitten iltapäivällä vielä. Ihme, jos ei siinä tulituksessa joku basilli tartu muhunkin. Jotain hyötyä yksityisautoilustakin näemmä.


        Ps. aika hämärältä vaikuttaa toi baaritarjonta. Kai se mikä tahansa menisi, jos vain sun seurassa. *imartelee*

        http://www.baarihaku.fi/?barstyle[]=1&barstyle[]=4&barstyle[]=5&s=doSearch&stype=pikahaku&kunta=837&x=6&y=7


    • heipähei...

      "Sunnuntain vittuiluketju
      MMies 8.9.2008 klo 00.04

      Suomi meni häviämään rankkarikisssa homoille ja palsta alkaa muistuttamaan jotain vitun lastentarhaa kiva-kiva- jutuillaan eikä tää flunssa lähde sitten millään, eli saikkuviikko taas tiedossa. Kunnon tappelua kaipaan, kun toi ex-wastaajakin häipynyt kuvioista, niin kyselisin onko kenelläkään teistä mitään hampaan kolossa toisianne kohtaan? Toki on, mutta mamikset ette uskalla julkituoda sitä, eli tähän näin, rohkeasti antaa tulla vaan. Noi feikkinikit saatte unohtaa samantien- luusereita ei suvaata. Perkele
      Kuka aloittaa?."

      Otan osaa mailmankatsomukseesi MMies, aidon vilpittömästi... Ehkäpä tuo "ex-wastaajaan" vetoaminen maallisen pahuuden ruumiillistumana (mitä kyseistä nimimerkkiä muuten myöskin mä aikoinaan käytin lukuisten feikkieni lisäksi, ennen kuin joku kys. nimmarin nimiinsä rekisteröi) luo sulle turvallisuudentunnetta(?), mutta voin kertoa, että aloituksesi on ainoastaan kohtuullisesti naurettava.

      Itse halusin tästä keskustelupalstasta hauskan keskusteluympäristön _aikuisille_, ei muuta.:) Useimmiten siksi olen esittänyt kriittisiä puheenvuoroja, jos olen esittänyt ja ne ovat olleet ihmisiä varten, jotka ymmärtävät kriittisen keskustelun merkityksen vuorovaikutuksen kannalta.

      En ymmärrä, että mikä mieli ja merkitys on oikein ruokkia ja ravita alatyyliä ja henkisen väkivallan käyttöä keskusteluympäristössä, jossa ne näkyvät muutenkin olevan ylikorostuneina(?), mutta tässä lieneekin se perustavanlaatuinen¨ero esimerkiksi/ainakin sun ketjun aloittaja ja mun aivotoimintojen välillä. Siis se _erittäin perustavanlaatuinen_ merkitys.:) Huumoria tarvitaan, mutta jos se on kirjoittajalla sitä, että usutetaan ja kehoitetaan ihmisiä pelkästään raukkamaiseen netissä pään auontaan ja muuhun yläastetakaumia koomisesti mieleen tuovaan käytökseen, liikutaan sillä arealla, että en ymmärrä sitä huumoria, enkä rehellisesti edes halua ymmärtää. Joku turpiinvedoista etc.(?) idioottikielenkäytöstä kiinnostunut ja patoutumia omaava ihmispolo kylläkin aina innostuu, eli fooruminsa varmasti sinunkin edustamasi tyylilajin kaltaisilla kirjoittajilla kyllä.:)

      PS. Kohtuullisen typerä aihe ja kohtuullisen typerä ketju, mutta pari viestiä jaksoin sieltä täältä lukea. Mun mielestäni sun ja nimimerkki Papeeten pitäisi ehdottomasti tavata.;) Teillä näyttäis olevan samankaltainen älyllinen ymmärrys ja samantyyppinen arvomaailma myös. Ei siis turhaa "mamistelua" ja silleen. *REPS* Oikeasti tavatkaa, niin tulee teidänkin syksyynne vähän tsäbinää. Ainakin mä kannatan lämpimästi.:) *vilpittömänä* Ennen kuin harmaannutte, tavatkaa ihmeessä. Keski-ikähän voi saada ihmisen ikävällä tavalla jämähtämään paikalleenkin.;( Ainakin sellaista kannattaa varoa.

      T.: entinen ex-wastaaja

      • MMies

        "..voin kertoa, että aloituksesi on ainoastaan kohtuullisesti naurettava."


        Mitä muuta luulet sen olevan? Noihin muihin MMies-aloituksiin verrattuna ihan ok kuitenkin? Mutniin, kiva kun tulit takaisin. Nääkin aloitukset turhia?:)


      • heipähei...
        MMies kirjoitti:

        "..voin kertoa, että aloituksesi on ainoastaan kohtuullisesti naurettava."


        Mitä muuta luulet sen olevan? Noihin muihin MMies-aloituksiin verrattuna ihan ok kuitenkin? Mutniin, kiva kun tulit takaisin. Nääkin aloitukset turhia?:)

        "Mitä muuta luulet sen olevan? Noihin muihin MMies-aloituksiin verrattuna ihan ok kuitenkin? Mutniin, kiva kun tulit takaisin. Nääkin aloitukset turhia?:)"

        Joo no. Mulla teki jotenkin pahaa, että sellaiseen mun aiemmin käyttämääni nimimerkkiin, josta luovuin voikukka-aivojen vuoksi viitattiin ihan aloituksessa. En kaipaa tai halua sellaista/muuten vastaavan kaltaista huomiota.


        En sano, että aloitus olis turha, mutta ajattelen asiaa tässä tietyllä tavalla laajassa yhteydessä. Mun luonto kai on sellainen. En osaa ajatella, että tässä on yksi kirjoitus, vaan ajattelen kaikkia juttuja osana laajempaa verbaalista kulttuurillista kokonaisuutta. Tän palstan mittapuulla tulkitsin tän ketjun aloituksen provokoivan aggressiivisuutta. En puutu ulottuvuuksiin muuten, mutta jos lukee ketjun kokonaan ( mä en sitä jaksa tehdä), luultavasti sieltä löytynee kohtuullisen ikävääkin verbaalista ilmaisua...

        Mut joo.:) Monenlaisia tapoja.


      • MMies
        heipähei... kirjoitti:

        "Mitä muuta luulet sen olevan? Noihin muihin MMies-aloituksiin verrattuna ihan ok kuitenkin? Mutniin, kiva kun tulit takaisin. Nääkin aloitukset turhia?:)"

        Joo no. Mulla teki jotenkin pahaa, että sellaiseen mun aiemmin käyttämääni nimimerkkiin, josta luovuin voikukka-aivojen vuoksi viitattiin ihan aloituksessa. En kaipaa tai halua sellaista/muuten vastaavan kaltaista huomiota.


        En sano, että aloitus olis turha, mutta ajattelen asiaa tässä tietyllä tavalla laajassa yhteydessä. Mun luonto kai on sellainen. En osaa ajatella, että tässä on yksi kirjoitus, vaan ajattelen kaikkia juttuja osana laajempaa verbaalista kulttuurillista kokonaisuutta. Tän palstan mittapuulla tulkitsin tän ketjun aloituksen provokoivan aggressiivisuutta. En puutu ulottuvuuksiin muuten, mutta jos lukee ketjun kokonaan ( mä en sitä jaksa tehdä), luultavasti sieltä löytynee kohtuullisen ikävääkin verbaalista ilmaisua...

        Mut joo.:) Monenlaisia tapoja.

        Sunnuntai päättyi jo.


    • joo...

      Heitä geeämmää postilla ku tuut stadiin päin. Käydään bissellä. Ei mul muut. Sori, että mua ollaan luultu sinuks. Meidän ajatusmaailmassa on yllättävän paljon samaa. Se on ollut suurin yllätys palstalla.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe