Onko kellään kokemuksia ko. autosta? Kestääkö kone?
Fiat scudo 1.9TD
3
2358
Vastaukset
- Kauko Kiito
Mulla kesti 3-vuotta ja 115000km, eli takuu ajan. Mutta sen jälkeen tuli erilaisia vikoja ja vaihdoin koslan hieman isomompaan pakuun.
Kun 120 tkm kodalla vaihdetaan jakopään hihna ja öljyt säännöllisesti uskon kyllä koneen kestävän. Samaman sukuisella motilla on ajettu Peugeot 405 mallissa satojatuhansia kilometrejä. Mielestäni Peugeotin 1.9L motit ovat luotettavampia kun vastaavat Transportterin "kekäleet".
Suurin ongelma on takuujan jälkeen tulevat sähköviat jotka tuntuvat oleva ranskalais-italialaisten akilleen kantapää.
Alan miehenä korjasin pari "vittumaista" vikaa itse kun en viitsinyt vaihtoon menevään autoon teetättää 1500...1800 euron remppaa, selvisin stasella ja parilla työ-päivällä.
Scudon ja Expertin kaapeloinnissa on melkoista hässäkkää monine liitoksineen, ajonesto voi oireilla, samoin lämmpärinkoneen säädin pamahtaa.
Kytkin vaijeri katkesi sadassa tonnissa ja on mielestäni mopomainen ammattikäyttöön, Ducatossa ja Boxerissa on nestetoiminen kytkin. - allu
minulla oli -97 scudo jolla ajoin 100tkm,
autolla oli ajettu 75tkm kun ostin,
siitä hajos vaihdelaatikko,ohjaust.letkut poikki,
raidet.pään nivelet,ovenlukot,jarru ongelmat ja
useita sähkövikoja,ei ikinä enään fiattia! - Volvo
Itselläni on 2,0jtd Scudo.
puolivuotta itsellä n.30 tkm ainut vaiva on ollut oven lukot.
Autolla ikää n. 2,5 vuotta ja 70 tkm takana.
Mukavahko ajaa ja kohtuu taloudellinen.
Ulkorakenne kylläkin melko sokkeloinen = ovien liukukiskojen paikat ym..aiheuttaa varmasti ruosteongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916