Kultainen Kalevala korun Aurinkoleijona kääty ja -korvikset

terhi

Osaisiko joku neuvoa, missä saisin myytyä kultaiset Kalevala korun Aurinkoleijona käädyn ja korvikset? Huuto.netissä olen yrittänyt, mutta siellä pitäisi kaikki antaa aivan ilmaiseksi tai vielä vähän maksaa itse... Onko siis olemassa jotain korujen myynti paikkaa?

Ne minun korut ovat kerran juhlissa olleet käytössä, mutta en kertakaikkiaan tunne itseäni niin "tyylikkääksi", että osaisin ne päällä olla luontevasti :-)

Kiitos, jos joku osaa auttaa.

3

2841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isossa lafkassa

niin sinne sähköiselle ilmoitustaululle myyntiin!
      Eihän niillä kiire ole! Uusit aina silloin tällöin sen ilmoituksen!
      Ja oman duunipaikkas sähköiselle ilmoitustaululle...
      ja tietenkin ebay!

• Anonyymi

Sama juttu, mullakin olis Aurinkoleijona-kääty myynnissä, sen arvo on ollut n.6000€.

• Sama homma täällä. Koru on lojunut käyttämättömänä useita vuosia. Caratia myy vintage koruja ja tälläkin hetkellä kyseinen kaulakoru on "myynnissä" kommentilla "ei varastossa". Heillekin voisi mahdollisesti korua tarjota?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe