Osaisiko joku neuvoa, missä saisin myytyä kultaiset Kalevala korun Aurinkoleijona käädyn ja korvikset? Huuto.netissä olen yrittänyt, mutta siellä pitäisi kaikki antaa aivan ilmaiseksi tai vielä vähän maksaa itse... Onko siis olemassa jotain korujen myynti paikkaa?
Ne minun korut ovat kerran juhlissa olleet käytössä, mutta en kertakaikkiaan tunne itseäni niin "tyylikkääksi", että osaisin ne päällä olla luontevasti :-)
Kiitos, jos joku osaa auttaa.
Kultainen Kalevala korun Aurinkoleijona kääty ja -korvikset
terhi
3
2973
Vastaukset
- isossa lafkassa
niin sinne sähköiselle ilmoitustaululle myyntiin!
Eihän niillä kiire ole! Uusit aina silloin tällöin sen ilmoituksen!
Ja oman duunipaikkas sähköiselle ilmoitustaululle...
ja tietenkin ebay! - Anonyymi
Sama juttu, mullakin olis Aurinkoleijona-kääty myynnissä, sen arvo on ollut n.6000€.
Sama homma täällä. Koru on lojunut käyttämättömänä useita vuosia. Caratia myy vintage koruja ja tälläkin hetkellä kyseinen kaulakoru on "myynnissä" kommentilla "ei varastossa". Heillekin voisi mahdollisesti korua tarjota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852157- 431740
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691503- 751264
- 771171
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261164- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38954- 37933