elikkä ongelma on se että olen useaan otteeseen yrittänyt keittää sopivaa "sokerimassaa", mutta ikinä ei tule hyvä... keittämäni sokerimassa on yleensä liian tahmeaa ja liian löysää, vaikka keitän sitä (uskoakseni)tarpeeksi kauan enkä laita laita liikaa nestettä. Että jos joku osaa sanoa missä vika, niin vinkkejä otetaan vastaan!! Tiedän että kosmetologit osaavat tehdä tämän, mutta haluaisin oppia itsekin.. ja vielä eikös ole niin, että sokerilla lähtee myös vaaleat ja ohuet karvatt?? Kiitos vastauksista!
vartalosokerointi kotona
6
2231
Vastaukset
- kosmis
Kosmetologit eivät itse keittele sokerointimassaa, vaan tilaavat sen maahantuojalta. Repäisytekniikka on myös ihan erilainen (= vaikea), kuin esim. vahauksessa.
- mitään
vaikeaa ole, jos massa on oikeanlaista ja tarpeeksi paksu kerros iholla että saa hyvän otteen. Sitten vain reili kiskaisu karvojen kasvusuuntaan. Mulla ainakin toimi ylähuulen viiksiin, muutamiin paksuhkoihin partakarvoihin leuan alla sekä sääriin.
Tahnasta tuli ensin liian kiinteää, tosin helposti muovailtavaa, eikä tarttunut käsiin, mutta ei irrottanut karvojakaan. Lisäsin kattilaan tilkan vettä ja sitruunaa ja kuumensin sekä annoin jäähtyä. Tuli ehkä hiukkasen liian löysää, koska tarttui käsiin, mutta tarttui myös karvoihin ja toimi siis.
Kokeilemalla ja kokemuksen kautta löytyy varmaan oikea valmistustapa. Juju on ilmeisesti siinä, että massaa keittää riittävästi, mutta ei yhtään liikaa.
- sokeri
Minulla on kotona sokerointi aina onnistunut. Ja lopputuloksesta tulee todella sileä ja pehmeä. En osaa sanoa mikä sinulla on mennyt pieleen. Onhan mittasuhteet ollut kohdallaan? No, toivottavasti onnistut joku kerta.
- paljon..
täytyi laittaa mitäkin ja miten kauan keitetään?
- on montakin
paljon.. kirjoitti:
täytyi laittaa mitäkin ja miten kauan keitetään?
reseptiä ollut viimeaikoina sokeroinnista, etsivä löytää ja ainahan voi googlettaa.
- dfjkskdj
niin siis en tiedä mutta itse kun sokeroin 'tummia' karvoja lähtevät ihan mukavasti, mutta entäs sitten kun reisissä kasvaa noita vaaleita ja haluan poistaa ne. koitin sokeointia niihin vaaleisiin, mutta ne katkesi vain ja pari päivää kesti kunnes tuli sänki. eli onko niin että repäisen väärin tai jtn vai onko ylipäänsä mahdollista saada vaaleita ja ohuita karvoja pois juurineen.? ja sitten kun yleensa sanotaan että karvan kasvu hidastuu ja karvat ohenee ni päteekö se myös vaaleisiin ja valmiiksi ohuisiin karvoihin?? olisin kiitollinen vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872