Nomination -korun (tietyn) palan hinta?

minnikki

Osaisiko joku sanoa, että paljonko maksaa (euroissa kiitos) Nomination -korun Classic -kokoinen Virgin Mary With Child -pala? Kiitos!

12

3756

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose00

      Veikkaisin että se pala maksaa 20 euroa, koska eikös tässä palassa ollut vain kultaa (ei mitään timantteja jne.)? olen aika paljon seurannut noita nomination palojen hintoja ja kuvittelisin että se on tuota hintaluokkaa. :)

      • minnikki

        Kiitos sinulle! Joo, eihän siinä muuta kuin kultaa ole. Olin vaan taas tosi fiksu, kun marssin kauppaan, ja tilasin ko. palan ihan tuosta vaan, edes hintaa kysymättä! Koru on minulle ihan uusi tuttavuus, sain juuri lahjaksi, mutta vasta myöhemmin minulle selvisi, että jotkin palat voivat maksaa jopa yli 70e (kuvittelin niiden kaikkien maksavan n. 20e/pala)! Tietty pelästyin, että olin sitten juuri sellaisen itselleni tilaukseen laittanut, mutta ei kai sentään.. =)


      • rose00
        minnikki kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Joo, eihän siinä muuta kuin kultaa ole. Olin vaan taas tosi fiksu, kun marssin kauppaan, ja tilasin ko. palan ihan tuosta vaan, edes hintaa kysymättä! Koru on minulle ihan uusi tuttavuus, sain juuri lahjaksi, mutta vasta myöhemmin minulle selvisi, että jotkin palat voivat maksaa jopa yli 70e (kuvittelin niiden kaikkien maksavan n. 20e/pala)! Tietty pelästyin, että olin sitten juuri sellaisen itselleni tilaukseen laittanut, mutta ei kai sentään.. =)

        joo, nomination palojen hinnat ovat ihan pilvissä! itsellenikin kävi juuri samoin. tilasin erään roikkuvan palan ja luulin että se maksaa sen 16 euroa, mutta kun tilaus oli tullut niin kyllä siinä tukka nousi pystyyn ja luulin jo että he huijaavat minua kaupassa, mutta ei, kyllä se oli sen hintainen ja minunkin piti se uskoa. mutta toisaalta on niissä ihan hinta/laatusuhde kohdillaan, vaikka tiettyhän kauppa vetää välistä.


      • rose00
        rose00 kirjoitti:

        joo, nomination palojen hinnat ovat ihan pilvissä! itsellenikin kävi juuri samoin. tilasin erään roikkuvan palan ja luulin että se maksaa sen 16 euroa, mutta kun tilaus oli tullut niin kyllä siinä tukka nousi pystyyn ja luulin jo että he huijaavat minua kaupassa, mutta ei, kyllä se oli sen hintainen ja minunkin piti se uskoa. mutta toisaalta on niissä ihan hinta/laatusuhde kohdillaan, vaikka tiettyhän kauppa vetää välistä.

        Niin lisään vielä että se roikkuva maksoi lopulta 35 euroa.


      • minnikki
        rose00 kirjoitti:

        Niin lisään vielä että se roikkuva maksoi lopulta 35 euroa.

        Tuo kysymäni pala muuten maksoi 21euroa, joten ihan ok (tai siis en kyllä paljoa enempää olisi ollut valmis maksamaankaan!).


      • en keksi mitää : D
        minnikki kirjoitti:

        Tuo kysymäni pala muuten maksoi 21euroa, joten ihan ok (tai siis en kyllä paljoa enempää olisi ollut valmis maksamaankaan!).

        voisko joku kertoo mulle paljo maksaa sellane avain pala jossa on timantteja?
        ja sellanen neliapila jossa on vihreitä timantteja. ja horoskooppi jossa on timantteja :)))


      • Juliaana Supertieno
        rose00 kirjoitti:

        joo, nomination palojen hinnat ovat ihan pilvissä! itsellenikin kävi juuri samoin. tilasin erään roikkuvan palan ja luulin että se maksaa sen 16 euroa, mutta kun tilaus oli tullut niin kyllä siinä tukka nousi pystyyn ja luulin jo että he huijaavat minua kaupassa, mutta ei, kyllä se oli sen hintainen ja minunkin piti se uskoa. mutta toisaalta on niissä ihan hinta/laatusuhde kohdillaan, vaikka tiettyhän kauppa vetää välistä.

        Mulla on Nomination rannekoru... Se on IHANA! Mutta mulla on semmonen lehtiö missä on niitä laattoja...
        Ooon kattonu netistä niitä laattoja... Mä en löytäny mistään niitä hintoja. Haluaisin tietää paljonko maksaa semmonen kultainen sydän ja mistä. :)


      • TietäjäII
        minnikki kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Joo, eihän siinä muuta kuin kultaa ole. Olin vaan taas tosi fiksu, kun marssin kauppaan, ja tilasin ko. palan ihan tuosta vaan, edes hintaa kysymättä! Koru on minulle ihan uusi tuttavuus, sain juuri lahjaksi, mutta vasta myöhemmin minulle selvisi, että jotkin palat voivat maksaa jopa yli 70e (kuvittelin niiden kaikkien maksavan n. 20e/pala)! Tietty pelästyin, että olin sitten juuri sellaisen itselleni tilaukseen laittanut, mutta ei kai sentään.. =)

        Onko tuo totta? Minulle ostettiin roikkuva-pala... Ja se maksoi vähän päälle 70€... Hirveitä hintoja!!!!
        TORKEÄÄ LAITTAA NOIN PALJON HINTAA MUUTAMALLE LAATALLE....!!! Löysin netistä semmoisen sivun jossa voi tilata nomination koruja 18 palaa on VAIN: 6.50€ Ja ne oli aitoja... Kantsii käyä kattoo... :) Parempia ku Timanttisilla. Löysin sieltä semmosia laattoja joita ei oo kaupoissa. Ehkä ulkomailla.... :D


      • Hioi-o
        Juliaana Supertieno kirjoitti:

        Mulla on Nomination rannekoru... Se on IHANA! Mutta mulla on semmonen lehtiö missä on niitä laattoja...
        Ooon kattonu netistä niitä laattoja... Mä en löytäny mistään niitä hintoja. Haluaisin tietää paljonko maksaa semmonen kultainen sydän ja mistä. :)

        Ja maksaa 16. € olipa sitten littea tai kohollaan ! :D


      • Sydänfanii
        Juliaana Supertieno kirjoitti:

        Mulla on Nomination rannekoru... Se on IHANA! Mutta mulla on semmonen lehtiö missä on niitä laattoja...
        Ooon kattonu netistä niitä laattoja... Mä en löytäny mistään niitä hintoja. Haluaisin tietää paljonko maksaa semmonen kultainen sydän ja mistä. :)

        Itse tilasin aitoon Nomination koruuni kiiltävän kullanvärisen sydämen ja maksoin siitä 1,90 euroa ja käy oikein hyvin aitoon Nominationiini ja materiaali on ruostumatonta terästä eli samaa kuin Nominatiollakin.

        Tosin Nominationilla on usein kullanväriset osat oikeaa kultaa kuin tässä mitä itse ostin se sitä ei ole mutta minua se ei haittaa. Olen erittäin tyytyväinen. Ostopaikka: Korujenmaailma (verkkokauppa eli Googlen hakuun ko. nimi niin eiköhän löydy).


    • VanhusII

      Veikkaisin että semmoinen maksaa: 16€ - 25€... Olen ollut Nomination alalla... Olen myynyt Nomination-koruja 3 vuotta. Olin töissä Timanttisilla. Jäin eläkkeelle 1,5 vuotta sitten. Olen nyt 75 vuotta. Siskoni kirjoitti tämän koska en pysty itse kirjoittamaan näin pitkiä viestejä. Onnea etsimiseen!!!

    • Joku...

      paljonko emali palat keskimäärin maksavat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe