Mustapäät

Köyhä opiskelija.

Saako mustapäitä pois ilman että pitäisi mennä kosmetologille? Viittaan nimimerkkiini.

4

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttää

paikallisesti ja säännöllisesti tarpeen mukaan jotain puhdistavaa naamiota-juuri näille mustapääalueille.

• annnnaaaaaa

Tilaa netista "Mandelic acid"-nimistä ainetta, saattaa vaikuttaa hintavalta, mut se toimii oikeesti.

• HypoCrs

Olen joskus itse puristanut pois mustapääni. Puhkaisen ne puhtaalla neulalla ja puristan ''madon ulos''. Siinä saa vaan olla varovainen puristaessa että puristaa oikealla tavalla, sillä mustapäät ovat ihon alla laajemmin kuin tavalliset finnit. Finninhän voi puristaa ihan juuri sen ympäriltä, mutta mustapäitä puristaessa kannattaa puristaa vähän pidempää - ei liian läheltä mustapäätä.

Kerran kun puristin mustapään liian läheltä, se tulehtui ja neste ihon alla muodosti ison patin. Joten purista varovasti jos puristat !

• puristamiseen
        HypoCrs kirjoitti:

Olen joskus itse puristanut pois mustapääni. Puhkaisen ne puhtaalla neulalla ja puristan ''madon ulos''. Siinä saa vaan olla varovainen puristaessa että puristaa oikealla tavalla, sillä mustapäät ovat ihon alla laajemmin kuin tavalliset finnit. Finninhän voi puristaa ihan juuri sen ympäriltä, mutta mustapäitä puristaessa kannattaa puristaa vähän pidempää - ei liian läheltä mustapäätä.

Kerran kun puristin mustapään liian läheltä, se tulehtui ja neste ihon alla muodosti ison patin. Joten purista varovasti jos puristat !

kannattaa ostaa mustapäälusikka, jollaista kosmetologitkin käyttävät. Saa varmaan alan liikkeistä. Mustapäälusikalla ikäänkuin nostetaan köntsä pois reiästä. Lusikkapesä on sellainen pieni silmukka.

Tosin sorminkin voi puristella, mutta puhdista ensin iho ja kädet. Iho kannattaa pehmittää ennen puristamista höyryttämällä tai lämpimällä pyyhkeellä puhdistettavalla alueella. Jälkeenpäin puhdista ihohuokosia supistavalla kasvovedellä, ettei alue rupea muistuttamaan kuun pintaa.

Säännöllinen ihon kuorinta ja puhdistavat kasvonaamiot auttavat myös taistelussa ihomatoja vastaan. Nuorille tarkoitetuja tuotteita on tarjolla myös aika edulliseen hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe