Turun lävistysliikkeet?

uustäällä

Missä turussa olis hyvä ottaa lävistys? kertokaa kokemuksia

16

10874

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämi

      Voin lämpimästi suositella foorumissa olevaa South Beach Style Finlandia. Itse kävin ottamassa siellä n. 3 vuotta sitten huulikorun, j todella asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua oli. Nainen, joka lävärit laittaa on koulutukseltaan sairaanhoitaja, ja erittäin fiksun tuntuinen. Minullekin sanoi, ettei suostu pistämään kovin lähelle huulta reikää, koska muuten kiille menee hampaassa huonoksi ja ien vetäytyy. Käyppä sielä katsomassa, ajanvarausta ei tarvita.

      p.s. mitä läväriä ole muuten ottamassa?

      • uustäällä

        haluan kaikki lävistykset! :D ei vaan, kieleen ekana ja sitten septumia. kivoja kummatkin :)


    • ---

      Skin Craftissa puutorin vieressä kävin laittamassa snake bitesit :) hyvin on parantunu,ja lävistäjä tuta todella osaa asiansa :) hygieniapuoli kunnossa,ja ajanvarausta ei tarvita.

    • thumbs up

      Individual Ink on ainoa oikeasti ammattimainen liike. Lävistäjä osaa selittää asian kuin asian ja käyttävät surfaceihin ja dermaleihin ihan erilaisia välineitä kuin olen kenenkään muun nähnyt käyttävän ja selittivät vielä erittäin hyvin miksi jokin asia kannattaa tehdä niin ja miksei jotenkin muuten.

      • ääneni

        Menee individualille. Mielestäni myös turun ainoa liike joka todella perehtyy asioihin eikä tee lävistyksiä parilla eurolla pikkutytöille miten sattuu.


      • varma vaihtoehto

        En ole minkään muun lävistäjän tekevän asioista niin huolellisesti ja puhtaasti. Hanskoilla ei kosketa mihinkään ylimääräiseen ja jos johonkin kosketaan niin ne vaihdetaan aina. Puhdistus tapahtuu puhtailla haavalapuilla ja sellaisella geelillä mitä käytetään myös leikkaustilanteissa kuulemma eikä millään talouspaperilla ja septidinillä. Kohta merkataan aina kertakäyttöisellä tikulla ja musteella eikä kynällä joka kuljettaa likaa asiakkaasta toiseen. Käykää kyselemässä ja katsomassa niin näette itse.


    • Pupwuuu

      Skin Craft-1)mukavat lävistävät 2)Musiikki on päällä niin tunnelma ei jännity 3)Kaikki välineet heitetään roskiin käytön jälkeen ja otetaan uudet (katso netti sivuilta) 4)he ovat hyvin tarkkoja ja eivät ammu rusto alueelle tulevia läväreitä ;))) sinne vaan :)))

      • uutta?

        Musiikki on päällä lähes joka liikkeessä. Kaikkia välineitä ei todellakaan heitetä roskiin. Ainoastaan neulat ym. kertakäyttöiset. Muut steriloidaan. Kunnon lävistysliikkeen ei tulisi ampua MIHINKÄÄN!!!

        Eli eipä nuo perusteet riittäneet oikein mihinkään. Turussa vain tuntuu hallitsevan teinien keskuudessa sellainen asenne että skincraft olisi ainoa ja oikea paikka vaikka oikeasti asioista ei tiedetä ja vertailua näin ollen ei osata tehdä. Monessako muussa paikassa olet edes käynyt?


    • Skin craft

      Skin Craft on hyvä paikka siellä vaihdetaan kaikki välineet käytön jälkeen ja on mukavia lävistäjiä:Hanna,Henri ja Sammy.
      Siellä on kunnon tuolit ja muut ja hyvin puhtaat paikat.
      Siellä ei ammutta mihinkään ei edes rustoon.
      Eli suunnistaspas http://www.skincraft.net/ noille sivuille siellä tietoa lävistäjistä ja sivun alhaalla on valkoisella tekstillä :Etusivu: :Studio: :Hygienia: :Linkit: niin voit käydä ne läpi ja hygieniasta näet että kaikki tarvikeet vaihtuvat käytön jälkeen!
      :)))

      • niin hyvä...

        Hanna oli kiva ja hyvä, mut se ei oo lävistäny siellä enää pitkään aikaan ja se uusi tyyppi oli niin tympee että lävistysten osalta marssin kyllä muualle. Individual Ink ja Skincraft kuitenkin eniten minun mieleeni. Molemmat siistejä ja asiallisia. Skincraftilta tosin pisteitä pois Hannan lähdettyä :((( ja inkille plussaa uudesta sijainnista :)


    • hygienia

      hygienia ja rauha ei ole tos paikas kummosia. ite olin ottamassa kieli lävistystä niin ihmisiä vilisi ees taas kyttämäässä tai muuten vaan ramppas siinä. ei kiva kun muutenki jännittää. ja aika paskanen paikka ja kalliski viel.ja ihme palvelua äijiltä. mut lävistäjä on kiva. individuaalia suosittelen.

    • Lävistetty90

      vaikka onkin jo monta vuotta vanha juttu mutta jos joskus jollekkin on viellä apua niin vastaan.... itse olen käyny lävistyksessä forum beach stylessä, bald fellowsissa, undergroundissa, Skin Graftissa ja individual inkissä. south beach style antoi napaan aivan paskat ja väärät hoito ohjeet.. juuri sellaiset mitä EI olisi saanu tedä ja siksi lävistys menikin aika pieleen. Bald Fellowsissa minut on lävistänyt edellisen lävistäjä 2krt huuleen mutta se on vaihtunu muistaakseni kahdesti ja olen nyt kuullut että tämän hetkinen on huono eli en suosittele... undergroundia ei enä ole mut en olisi suositellutkaan koska lävistäjällä oli ketjun omistajan koulutus ja huulen lävistämiseen meni tunti. Individual inkissä lävistäjä tekee freehandillä eli ilman pihtejä koska se ei riko kudosta niinkuin pihdit.. kipu on tietysti erillaista ja jotkut voivat tuntea sen kivuliaampana (esim . minä :D ) mutta parantuminen oli nopeampaa jne jne.. kyseisessä paikassa otin huuleen myös. Skin Graftissa olen lävistänyt kulmani ja nenäni 2 krt mutta sielläkin on lävistäjä vaihtunut... olen kuullut että kyseisellä ei ole todistusta lävistyksen harjoittelemisesta... ja kohtahan se tulee lakiin että lävistäjällä pitää olla jonkinlaine tutkinto/todistus alasta.. esim. Individualin lävistäjällä on ja hän todella tietää miten hommat hoidetaan.... hän kuuluu kuitenkin APP:hen :) Jyväskyläläinen Håle... en suosittele jos joku sieltpäin näkee tämä... liike on kuuluisa turssa huonoista lävistyksistään... teki minulle vääränlasen ja väärin surfacen niskaa.... väärä koru ja väärä tyyli... nyt elän pelossa koska se kasvaa ulos..

    • septuuumi1

      Minkä hintaisia ovat septumit skin craftissa? :)

    • Puskakataja

      Itse pakko ottaa tähän kantaa myös! Olen itse ja kaikki ystäväni ovat käyneet lary piercingissä. Todella asiantunteva ja ystävällinen ammattikunta! Tatuoijista ei kokemusta mutta lävistyksistä on monelta tullut loistavaa palautetta (myös itseltä). asiantuntevat ja hyvin ohjeistavat lävistäjät. Myös tarkkaa sekä hygieenistä työtä osaavat tehdä. Suosittelen kaikille ja ensikertalaisille lävistyksissä varsinkin :) ihan turun keskustasta finkinon vierestä löytyy!

    • Anonyymi

      Missä täällä on lävistys liikkeitä

    • Anonyymi

      Tekeekö Skin craft ja Inkvidual ink vielä lävistyksiä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe